puhkun ja puhisen

Äsyttäääääää

Kavensin tässä taas housuja kun ovat reidestä niin älyttömän leveitä ja eihän niistä saa sitten istuvia.
Mistä löytyy leveällä vyötäröllä olevia, mutta kapeita reidestä,housuja.
Ärsyttää niin tavattomasti kun reiden kohdalla on puol metriä kangasta,
yritä sitten niiden kanssa kävellä ja olla kun olo on kuin pussikarhulla.
On farkkua ja suoraa housua joita joudun kaventamaan.

4

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martha M

Voi että, minulla on päinvastainen ongelma. Kun löydän housut jotka ovat reisistä sopivat, niin vyötäröllä on 10 cm liikaa. Sinä olet kuitenkin paremmassa asemassa, koska housuja on aika helppo kaventaa reidestä, mutta vyötärön kaventaminen on hankalaa tai mahdotonta.

Tällaisia reidestä kapeita, mutta vyötäröltä leveitä ovat olleet esim. Elloksen farkut, joissa on normaalikorkuinen vyötärö, suorat lahkeet ja "normaali istuvuus", oletko kokeillut?

• Leidi45

Heips leidit,

Googlatkaa NP, löytyy viisi eri housumallia erilaisille vartalotyypeille. Itse löysin ensimmäistä kertaa elämässäni farkut, joissa ei ole sitä 10 senttiä vyötäröllä liikaa.

• V-tyyli ...

Vähän on samaa ongelmaa. Parina viimevuonna olen löytänyt "farkkuja", jotka ovat leggins-tyylisiä, ja vyötäröllä on kuminauha, lahkeet tiukat, mutta strech joustaa masun kohdalla.
      Itse olen vartaloltani "miesmäinen", hartiat ja selkä/rintakehä on leveä (vaikka omaan pienet rinnat) Läskit pakkautuvat vatsaan ja reidet ja takapuoli pysyy "pienenä".
      Perinteiset isot puserot ovat äitiysmekkomallia, kurraavat tiukkana ylhäältä ja rintojen alta, jonka jälkeen levenevät tolkuttomasti alaspäin. Tällaisessa vaatteessa näytän entistä paksummalta. Hakusessa on jatkuvasti puseroita, jotka ovat ylhäältä (ja vielä keskivartaloltakin) tilavia ja kapenevat alaspäin, jotta voisin korostaa edes sitä kohtaa, joka on "pieni".

• bbbbbbbbbbbbbb

NP kannattaa. Niiden alessa on farkkuja isojakin kokoja 50-54 parilla kympillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe