Ilmeisesti Varkauden yksikössä ei ole varuduttu alasajoon?
Savonia-Varkauden lopetus. Opetusministeriö säästää.
7
313
Vastaukset
- Opetusneuvos
No eipä ole ei. Varkauden yksikkö on niin pieni, että nyt on vain ajan kysymys milloin lopullinen lakkautuspäätös syntyy. Asiaa on valmisteltu jonkin aikaa. Kuopion suurempi yksikkö riittää alueella.
Ja mihinkähän muuhun kuin Kuopiolaisen huhuun perustuva uutinen. Tolppi/ Katainen jutun takana. Mihin Kuopio Savoniaa tarvii kun siellä ei ole kuin hallintoa ja niitä Savonia kouluttaa vain murto-osana. Kuulostaa Varkkilan uusimmalta jutulta.
- Varkkila
Pilkahtaa taas Kommilan katk....siis iloinen ja ystävällinen suhtautuminen kaikkiin muihin ihmisiin, vai kuinka ? :)
Tämä kirjoitus ei kylläkään ole minulta, vaikka se tietty raastaakin syvältä toisten kirjoittajien rintaa...
En ole perehtynyt niin hyvin näihin koulutusjuttuihin, vaan olen antanut sinun loistaa tiedon majakkana tällä palstalla tässä asiassa.
Toisaalta, jos se olisi minun kirjoituksiani, niin sillä olisi sellainen paha tapa, että se voisi suuremmalla todennäköisyydellä toteutua, kuin sinun tänne palstalle tuomien "uusien nousujen" hehkuttamiset. Montako "uutta nousua" tämä talousalue enää kestää, kun aina on 100-150 joutunut työttömäksi, kun sitä on täällä hehkutettu? - Varkkila
Juu tämä oli se juttu. Muistelen joskus Truunon hehkuttaneen, kuin Varkkilan suu menee suppuun, kun opiskelijat tulevat sankoin joukoin tänne opiskelemaan energiahommia...Kyllä minusta alkaa tuntua siltä, että ne on ihan toiset tyypit, jotka ajaa Varkautta alas, kuin meikäläinen :)
- Weira
Kyllä sinä ainakin parhaasi yrität..
- Anonyymi
puu palli
- Anonyymi
jauhelihalaatikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826