Olen siis masokistinen nainen ja mieheni on pyytäessäni käyttänyt kovempia otteita ja suhtautunut asiaan ihan hyviin.. Suhteemme toimii muuten ihan hyvin ja rakastamme toisiamme. Mietityttää vain välillä tämä seksuaalinen erilaisuutemme. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
miten toimii vaniljan ja masokistin suhde?
10
943
Vastaukset
- Herkkusuu.
Miksi ei toimisi. Toinen syö herkut ja masokisti kuolaa.
Kohta alkavat kesähelteet ja silloin jäätelö kyllä voittaa vanukkaan. - Miehen kertomaa
Toimii hyvin. Miehestä on vain lopulta mukavaa, kun on olemassa tämäkin tapa tyydyttää naistaan. Aluksi miehestä on kiihottavaa nähdä naisensa nauttivan ja kiihottuvan kovista otteista. Seuraavaksi hänen kannattaa tutkailla omia tuntemuksiaan ja hyväksyä ne, jotka kumpuavat syvältä sisältä, joissa valta naiseen tuntuu hyvälle ja lopulta itse kuritus tai kovat otteet aiheuttavat seksuaalista intoa ja kiihottumista. Hän ei selvästikään tunne näitä kovia otteita vastenmielisinä. On tärkeää, että sinä annat hänelle positiivista palautetta ja kerrot miten nautit siitä kun juuri hän piiskaa tai sitoo sinut niin ihanasti.
- maso11
kiitos rohkaisevaa luettavaa :)
Itse olen ollut 2 kertaa vaniljasuhteessa ja kerran kinkysuhteessa. Nyt olen ollut 7v avoliitossa vaniljamiehen kanssa. Heti alussa huomasin että hän ei kiinnostunut samoista asioista ja elimme lähes 7v vaniljasuhteessa. Nyt olen saanut houkuteltua hänestä esiin pienen alistajan ja nykyään mies itsekin jo ehdottelee kinkyilyjä. :) Eli kannattaa tutustuttaa kinkyilyihin varovaisesti vähän kerrallaan. Sinnikkyys palkitaan (muttei painostaminen).
- katatonism
Meillä samantyyppinen suhde, tosin sillä erotuksella ettei mieheni ole "plain vanilla" ja minä seksivammainen (= fetissejä, traumoja, ristiriitaisuuksia..). Suhde toimii kivasti, naimisiin ollaan nyt menossa.
Täysin tyytyväinen en kuitenkaan ole, joskus tuntuu että olen sisältä kuolemassa sen myötä kun estän tätä masokistista "vammapuolta" nousemasta pintaan. Tänään on yksi niistä illoista, jolloin kaipaan vain sitä, että joku sitoisi minut tiiviiksi paketiksi ja satuttaisi.
Kuvotan itseäni. Miksen voi olla normaali? Elämä olisi helpompaa, jos minullekin riittäisi kahden minuutin yhdynnät, vuodesta toiseen samanlaisena toistuva esileikki ja mitätön kiinnostus minkäänlaiseen valtaleikkiin sängyssä tai sen ulkopuolella. Mieheni ei ole huono sängyssä, mutta minulle ei vaan näytä riittävän mikään...aina vaan ajatus vaeltaa kuvitelmissa, joissa olen ihan muualla ja jonkun toisen kanssa. Ja tämä kiinnostus on puhtaasti seksuaalista, romantiikannälkäinen en ole.- Joku vaa
Minun mielestä tuossa kuulostaa huolestuttavalta se että itsekin sanot estäväsi jotain itsessäsi.
Jos minulta kysytään, niin kuulostaa siltä että se on osa sinua, siispä se on teidän kummankin hyväksyttävä.
Yksi asia mikä tulee mieleen on se, että näissä asioissa olisi kummankin hyvä tietää että kyse on leikistä. Leikki voi toki aiheuttaa alistujalle ihan oikeaa kipuakin, mutta vain sen verran ja laatuista kipua kuin hän itse haluaa.
Oikeastaan minä uskon että tuolla asetelmalla on paljon paremmat mahdollisuudet tasapainoiseen ja terveeseen suhteeseen kuin sillä että mies olisi oikeasti seksuaalinen sadisti. Se on hankala asia, ja itseasiassa suorastaan vaarallinen, jos mies haluaa oikeasti vahingoittaa kumppaniaan. Vaikka sellainen alkaisi "leikkinä", saattaisi sellaisesta kehittyä nopeasti jotain pelottavaa ja ahdistavaa alistujan kannalta.
Jos sen sijaan kyse on enemmänkin siinä, että ns. "normaali" mies arkailee rajumpia leikkejä syystä että hänestä tuntuu kuin vahingoittaisi kumppaniaan, ovat lähtökohdat mielestäni ihan kunnossa ja siitä voidaan edetä sellaiseen suuntaan että suhteesta tulee kummankin kannalta terve ja tasapainoinen.
Tällaisessa suhteessa alistumisesta pitävän on syytä selittää kumppanilleen, että todella haluaa sitä ja että kyse on vain leikistä. Turvasana on siinä kohtaa oleellinen apuväline. Se antaa dominoivalle osapuolelle varmuutta siitä, ettei ole oikeasti vahingoittamassa alistujaa ja samalla antaa alistujalle kuitenkin mahdollisuuden, leikin hengessä, vaikka ääneen "vastustella". Kunhan tähän vastusteluun ei käytetä sitä ennalta sovittua "turvasanaa", jonka ei missään nimessä tarvitse edes olla kieltosana, se kun voi olla ihan mikä tahansa, kunhan kumpikin tietää sen ja kummankin täytyy voida luottaa siihen että se sana lopettaa leikin välittömästi.
Tosin, jos dominoiva osapuoli arkailee leikissä, niin silloin ei välttämättä kannata vastustella leikisti, koska se saattaa olla hänelle henkisesti raskasta. Sen sijaan voi olla parempi aloittaa mieluummin kannustavalla linjalla, ja tosiaan vaikka pyytää piiskaamaan kovemmin. Ehkäpä piiskaleikit ja vastaavat olisikin syytä aloittaa tällä tavalla aina, että toinen oppii miten rajusti saa, ja pitää piiskata, että toinen tykkää.
- Mies opettaa
Ensinnäkin, ole ylpeä ja onnellinen vahvasta ja voimakkaasta seksuaalisuudestasi. On järjetöntä sanoa kuumana kumpuavaa seksuaalista voimaasi joksikin vammaksi. Osalle ihmisistä seksuaalisuus on koko elämän ajan laimean haaleaa kaurapuuroa, osalle tulista vahvojen makujen värikästä ateriaa. Kummalla sinusta on vamma?
Toiseksi, se, että tiedostat ja tunnet itsesi ja oman seksuaalisuutesi osoittaa myös vahvuuttasi. Yllättävää kyllä hyvin usein alistumisesta, piiskan saamisesta ja kurituksesta nauttivat naiset ovat vahvoja itsenäisiä naisia. Tämä on ymmärrettävää, koska vain ihminen joka on vahva pystyy kunnolla tunnistamaan itsensä ja tarpeensa, ja sen, että hänellä on oikeus saada niitä tyydytettyä.
Kolmanneksi sinun on ryhdyttävä keskustelemaan miehesi kanssa seksuaalisuudestanne ja toiveistanne ja fantasioistanne. Kerro esittäessäsi näitä tarpeitasi, miten haluaisit nimenomaan häneltä kuritusta, sitomista, tai mitä nyt haluatkin. Korostaessasi, että haluat tätä kaikkea juuri mieheltäsi tuet häntä etenemään uudella tavalla naisensa tyydyttämisessä. Sellainen ei koskaan ole miehille vastenmielistä.
Ole se mikä olet avoimesti ja pystypäin. Sinun on oltava ylpeä itsestäsi. Seksuaalisuutesi on keskivertoa vahvempi ja kuumempi. Jokainen mies voi olla onnellinen sinunlaisestasi naisesta. Vaimoni on paljolti kaltaisesi. Minulle on aina olleet täysin vieraita miesten jutut siitä, miten vaimo ei antanut tms. Minun ei tarvitse kuin käyttäytyä hallaitsevasti tai hieman antaa piiskaa naiselleni, niin hän on koska vain takuuvarmasti enemmän kiimassa kuin moni nainen koskaan elämässään. Tätäkö naitanio minun pitäisi pitää jotenkin "vammaisena". Ei todellakaan! - saapis
meidän suuhde kaatuí kun kait ollu tarpeeksi hyvä vaik kuin halusin lisää, haluisin häneen ottaa yhteyttä kokeilla piiskata.sitoa ja ihan mitä hän vaan haluaa.antakaa järkevä vastaus.kannattaako,vaikka sihde on ohi?
- maso11
katatonism. Älähyvä ihminen pidä itseäsi viallisena tai vammaisena. nauti seksuaalisuudestasi ja ole rohkeasti oma itsesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566