Oon 14 vuotta vanha tyttö. Serkullani on kesällä rippijuhla, enkä tiedä mitä pistän päälle. Onko liian arkista jos laittaisi leggarit ja jonkun topin/paidan? Ajattelin myös mekkoa, mutta mikä menee jo liian juhlalliseksi. Joten toivoisin, että joku voisi linkittää tänne jtn mekkoja tai jotain toppeja/paitoja mitkä sopisivat rippijuhliin. Ei mitään hirveän kallista, alle 100 euroo mielellään. Minulla on melko pienet rinnat, ettei mtn sellaita iso kuppista mekkoa. En kuitenkaan halua laittaa mtn lasten mekkoa, koska ne ovat mielestäni minun ikäislle jo "lapsellisia". (: -Kiiiitos- ((:
Iiik !
Tyttö 14 wee27
1
145
Vastaukset
- Tyttö 14 wee27
^^ Myös siskollani on ripari, joten vaatteiden oli hyvä sopia myös sinne. (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184