Eli mulla on sisäänrakennettu webkamera tässä koneessa ja oon jo kauan yrittäny saada sitä tomimaan. En löydä tästä koneesta minkäänlaisia kamera-asetuksia enkä googlaamallakaan löydä mitään. Koneen ohjeissakaan ei sanota mitään.
Mitä mun pitäis tehdä?
sisäänrakennettu webcam?
8
500
Vastaukset
Ja kone oli?
- amatöre
windows vista
emachines E252
- Rr
Oletko kokeillut sitä mesen tai skypen kanssa, välttämättä mitään hallintaohjelmistoa ei edes ole vaan säädöt tehdään ohjelmalla, millä sitä käytetään.
-Rr- amatöre
Oon kokeillu omeglessa ja chatroulettessa, niissä ei ainakaan toimi.
- Rr
amatöre kirjoitti:
Oon kokeillu omeglessa ja chatroulettessa, niissä ei ainakaan toimi.
Näkyykö laite ylipäätään laitehallinnassa ts. onko ajuri asennettu? Onko kameralle omaa kytkintä laitteen kyljessä?
-Rr - amatöre
Rr kirjoitti:
Näkyykö laite ylipäätään laitehallinnassa ts. onko ajuri asennettu? Onko kameralle omaa kytkintä laitteen kyljessä?
-RrLaitehallinnassa ei näy mitään. Ajurista en tiedä edes että mikä se on.. Täytyykö mun ladata se jostan tms?
- amatöre
no nyt oon asentanut ajurin mutten vieläkään saa kameraa päälle..
Joo mulla on kannettava johon joku idiootti päätti asentaa linuxin käyttöjärjestelmän enkä enää lyödä sisäänrakennettua webbiä tästä.. Eli jos joku tätä taliaivoa osais valaista nii auttakkkeee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576