Frontera vai forester..

Bensalla..

Haen neliveto maasturia ja kalliit dieselverot ei kiinnosta. Vaihtoehdot? Penkkitilaa pitäisi olla normaali 5hengen verran. Kysymys kuuluukin; Opel Frontera vai Subary Forester? Haen siis vanhempaa -90 mallia.

6

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+3

forester on farmari ja frontera opel. ota jeep cherokee tai grand cherokee

• sgrrhthtdhdhdrr

Jeeppi syö bensaa niin paljon, ettei kannata normaaliautoiluun ajatellakkaan.

Forester on citymaasturi, kuten x-trail ja cr-v. Kaikki varmasti hyviä vaihtoehtoja. Tilaa löytyy eniten X-trailista ja foresterista. Syö löpöä normi auton verran, joku 10l/100km

• opf94

Mulla on 2,4 frontera vm 94 mökkiautona.Hyvin pääsee perille vaikka on lunta tullut! Ei oo diesel veroja. Saa vetää 2400 kg kärryä!

• matukaasturi

minäkään en haluaisi maksaa veroja ollenkaan!!! silti haluaisin ilmaisen terveyden huollon, julkiset palvelut,ilmaiset bussikyydit,sosiaalihuollon rahat myös,tietkin,millä nämä bussit liikkuvat,olisivat paremmassa kunnossa!! katuvalotkin palaisivat kirkkaammin,kun veroja ei maksaisi kukaan!!!!! siksi minä en halua omistaa edes bensa katumaasturia,kun se huonontaa suomalaista yhteiskuntaa!!!!!!!!!

• a siantuntia

osta enemin toyoyta rav4 on hyva j a mastokelponen ja hyväajaa ja edulinen yläpitää

• Aapinen käteen

8 kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa ja vielä otsikkokin väärinkirjoitettu. Tuollaista on aika ikävä lukea, oli virheet tahallisia tai ei. Jos se on jotenkin hauskaa kirjoittajan mielestä, ei se ainakaan minulle aukene.
        Rav-4 ei sitäpaitsi ole erityisen maastokelpoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe