Hei,
Olen käyttänyt Tor-ohjelmaa jo jonkin aikaan, pääasiassa kuten tavallista proxya, joten sen suurempia turvallisuusaukkoja ei ole tarvinnut täytellä, kunhan ip on muuttunut. Päätin kuitenkin muuten vain asentaa Privoxyn, koska ei siitä mitään haittaakaan ole.
Latasin ja asensin Privoxyn, laitoin selaimeen oikeat asetukset ja käynnistin nämä kaikki uudelleen. Normaali selaus toimii hyvin, ei moitteita, mutta yrittäessäni käyttää Toria saan vain punaisen "You are not using Tor"-tekstin ja testi varmistaa, etten todellakaan ole Tor-verkossa.
Mikä on todennäköisimmin ongelmana? Käytössä on Windows 7.
Asensin Privoxyn, Tor ei toimi
5
258
Vastaukset
- Kyselytuokio
Sen verran vielä, että otin Privoxyn pois ja palautin Firefoxin käyttämään järjestelmän välitinpalveluasetuksia, mutta Tor ei edelleenkään toimi.
- Tor tor tor
Ime uusin vedaliapaketti, se osaatehdä asetuksdet itse ja käynistää modatun firefoxinkin itse. Käynnistysprosessi on hitaanlainen, johtuen tor -verkkoon kytekytymisestä.
- Kyselytuokio
Hei,
Minulle tulee ainakin valitusta, ettei Tor button toimi uusimman Firefoxin kanssa. Vidalia ei myöskään perinteiseen tapaan käynnistyksessä avaa uutta selainta, enkä ole mistään tuohon pätevää syytä.
Pitäisiköhän minun uudelleenasentaa vanhempi versio FF:stä? - Kyselytuokio
Hei,
Palailen takaisin tämän asian tiimoilta. Ongelma saattaa olla Polipossa.
En näe sen aukeavan automaattisesti ja, kun avaan sen manuaalisesti, näen seuraavan viestin:
DNS: Couldn't open /etc/resolv.conf: No such file or directory
Miten kannattaisi nyt edetä? - &/()=
Ota kaikki pois ja asenna pelkkä vidalia niin avot kaikki pelaa itsekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539