Te jotka olette käyttäneet kelo-cotea, kertokaapas kuinka pian ja miten on vaikuttanut? Millaiseen arpeen olette käyttäneet?
Itse olen käyttänyt reilun kuukauden selaiseen aika punaiseen, noin 5-10cm pitkään arpeen, mutta en juurikaan ole huomannut eroa. Joskus arpi näyttää ehkä hieman vaaleammalta, mutta joskus taas samanlaiselta punottavalta.
Kelo-cote kokemuksia!
11
11605
Vastaukset
- Ei apua
Itse yrittänyt käyttää punasiin keloidiarpiin, eikä mitään tuloksia...
- Vaalentunut arpi :)
Käytin reiluun 20cm pitkään leikkausarpeen hieman epäsäännöllisesti vuosi sitten, ja kyllä on vaalentunut arpi paljon. Käytin ensimmäisen kerran kelo-cotea n. 2kk leikkauksen jälkeen (eli viime kesänä) ja sitten pidin taukoa ja uudelleen käytin noin parin viikon ajan viime talvena. Parempi tietenkin jos käyttää säännöllisesti, itse olin aika laiska :D Mutta tulokset on silti hyvät :)
- scagel
Dermefface voide arpiin - http://tonzes.com/scarfi.htm http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI1MzA0MiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- just me____________
Olen käyttänyt kelo-cotea koholla oleviin aika suuriin arpiin ja ne ovat kuukausien käytön jälkeen madaltuneet ja muuttuneet sileiksi. Kelo-cote ei poista niitä arpia kuitenkaan mitenkään. :(
- :P
Käytin yhden putkilon kasvojen kuoppa-arpiin ja kohollaoleviin arpiin. Ei mitään vaikutusta. En sitten tiedä olisiko useamman putkilon kulutuksella sitten enemmän tulosta, mutta tuotteen huikea hinta innosti kokeilemaan toista, edullisempaa valmistetta. (BM 28 gel:iä)
- hohhoijakkaa!
Kelo-cote EI auta KUOPPA-ARPIIN. Silikonivoide ei millään tavalla turvota kuoppaa "normaalin" ihon tasolle, eli näin ollen täytä kuoppa-arpea pysyvästi.
- :P
Niin minulle väitettiin apteekissa. Että auttaa KAIKKIIN arpiin.
- OsmoT
Tänään käytin ensimmäistä kertaa 2 kk vanhaan arpeen koiran pureman jäljiltä. Kutina lakkasi välittömästi. Jännä nähdä vaaleneeko arvet.
- käyttänytolenminäkin
Se vaalenee ihan ajan,ei voiteen takia.
- OsmoT
käyttänytolenminäkin kirjoitti:
Se vaalenee ihan ajan,ei voiteen takia.
Näinhän se on. Tuo voide ilmeisesti muodostaa hengittävän suojakalvon arven päälle ja paraneminen edistyy paremmin kun ilman epäpuhtaudet ei pääse arpeen.
- OsmoT
3,5 viikkoa käytetty ja ei vielä huomattavaa muutosta näkyvissä. Arven ympäryksen punoitus on kuitenkin vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427195
- 324018
- 543513
- 423010
- 172766
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159