Olen miettinyt että minkälaisiin paitoihin tälläisen kropan omaava nainen kannattaisi pukeutua, jotta saisin leveän rintakehän näyttämään pienemmältä? Olen kokoa 40-46 oleva nainen (riippuu niin paljon vaatteen mallista), mulla on leveä rintakehä ja olen pistänyt merkille että etenkin paidat joissa ei ole avaraa kaula-aukkoa vaan on aika paljon kiinni kaulassa (kuten miesten paidat monet on) niin se vaan pahentaa tilannetta ja taasen paidat joissa on v-tyylinen kaula-aukko tai pyöreä (yleensä siis avoin kaula-aukko) niin sellanen häivyttäisi leveän rintakehän tuntua. Olenko oikeassa eli pukeudunko ihan oikein siinä mielessä vai aivan päin honkia? Tuntuu kyllä että sama se miten pukeudut niin miehekkäältä näytät siltikin perhana :/
Miten pukeutua oikein?
..paitoihin!
1
211
Vastaukset
- täti
Noinhan se menee. Kyllä sen itse näkee, mikä näyttää hyvältä päällä. Napillisista paidoista voi jättää pari ylimmäistä auki. Jos pääntie on pieni, voi käyttää esim. pitkää kaulakorua katkaisemassa leveyttä. Venepääntie lisää leveyden tuntua, joten niitä kannattaa välttää. Liivit kannattaa valita niin, että povi on niissä edukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224