ONko kukaa käyny hierottavana? Itte käyny stadissa jo pidempään hierottavana, kokovartalohoidonkin saa haluttaessa, entpäs mites vihdissä?
Vihdin thaihieronta?
14
9670
Vastaukset
- sielt löytyy
Nummelan Pilvenhattarassa joka päivä klo10 >>
- paljonko maksaa ?
Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ? - ny kaveri hei
paljonko maksaa ? kirjoitti:
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?Käytä itse kortsua. Ne taikkuhuorat on satojen äijien kanssa. Et kai meinaa levittää tauteja sivullisiin ihmisiin ? Tosta on tullut tuomioitakin.
- jotain hinnastoo ?
paljonko maksaa ? kirjoitti:
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.
- sampsa vallaton
jotain hinnastoo ? kirjoitti:
kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.
Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...
- buffalo2212
sampsa vallaton kirjoitti:
Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...
Tasarahalla täysi hoito tunti aikaa ja pari kertaa, jos jaksaa.
- naiset,boikotoikaa !
Fiksut naiset, boikotoikaa näitä seksiä äijille myyviä thaihuoraamoja ! Ajakaa vaikka luudalla hutkien ne takaisin Pattayan koneeseen.
- forgengorgen
Niitä käyttävät äijätkin pitäis häätää kokonaan Suomesta. Miesten taso
nousisi heti huomattavasti.
- karkkila poju
Saako sieltä toosaaa Voi vittu vihdoinkin hyvä syy lähteä vihtiin!!!kun ei sieltä nirppanokkaset vihtiläiset anna muutakun jyrpää mulle
- rapu
niin. mutta kannattaa katsoakin. ei kaikki nais-taikut oo semmosiäkään.
- Lojomojo
Kyllä minä jotai niinaa tuuppasin Nummelassa wilpurin veskis.. oli jtn 16-18-vuotias, ja parii muutaki naista.. kortsua käytin koska ei tiedä millaisia taudin kantajia tuolla vihdissä on.
- nlan kolli
Jaahas onko siis olemassa toinenkin syy lähteä Kirkonkylälle kuin Vihdin Kino =D
- thaihieroja
ette ole tainneet ikinä edes käydä thaihieronnassa? katsokaa tästä:http://www.youtube.com/watch?v=RAWB8ms4XYU
- Etsivä löytää
Normaalejakin / siistejä paikkoja on jos oikeasti etsii:
http://www.k-homespa.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276