https://www.wincapita.eu/fronts
Lähde mukaan Wincapitaan.
https://www.wincapita.eu/fronts
6
205
Vastaukset
- JESSSS
Ilman muuta. Jessus, vieläkö tuokin kusetus on hengissä edes tuolla tasolla kun alullepanija on vieläkin oikeudessa ja käsittelyt kesken :P
- ota selvää
Täällä kirjoitellaan kusetuksesta, vaikka ainuttakaan tuomiota ei ole annettu. Asioita seuranneena olen huomannut kuinka tästä koitetaan leipoa rikollista toimintaa keinolla millä hyvänsä, mutta uusi WinCapita tekee tuloaan ja se on tuottava firma.
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=478&Itemid=65- Heikolta näyttää
"Uuden Wincapitan" eli WishWC:n käymästä kaupasta on näkynyt tietoja. Kovasti tappiollista oli viime syksy. Hallitus hajosi ja vain yksi jäi jäljelle. Protestilistalle jouduttiin pariin otteeseen keväällä ja edes Hannulle ei pystytä kustantamaan Ilkka Pitkästä puolustukseen. Kovin huonosti vaikuttaa menevän.
Kyseinen kirjoitus ei kuitenkaan kerro että tämä uusi olisi oikeasti laillinen ja hyvä sijoitusohjelmisto, pikemminkin ruotii lähinnä käyvää oikeudenkäyntiä ja sen kummallisuuksia puolustajan asianajajan näkökulmasta. Kuitenkin kyseinen "sijoitustoiminta" ja YTJ:ssä päätoimialaksi ilmoitettu "eläkesäästäminen" tarvitsee tarvittavat luvat. joita ei ole. Kyseisen sijoitusohjelmiston toimivuus ja se, että onko kyseessä oikeata sijoitustoimintaa vai pelkkä osakepeli jota käydään oikealla rahalla eikä kuitenkaan varsinaisesti yhteydessä mihinkään pörssiin tai oikeaan valuuttakauppaan. Kokemus ja tietäen mitä kupruja on tapahtunut historiassa on osoittanut pitkälti sen, että ohjelmiston " tekijä" ei ole varsinaisesti sen tekijä vaan ideoija, alullepanija sekä suunnittelija mutta itse ohjelmiston tekijät löytyy ihan muualta. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää......
- Hannex
Saako teiltä tuota hupailuohjelmaa, missä viisari väpättää ja kauppaa syntyy? :D
- Tuottava
Kenelle? Ei ainakaan asiakkaille sekä vielä ilman lupia ( RATA ). Tosi fiksua " sijoitustoimintaa" :D Äläkä nyt sano että lupa on "tulossa", siihen ei usko oikeasti kukaan....
Tuomioita ei ole luettu mutta syytteet ovat ja kyllä se laittomaksi tuomitaan kun tuomio tulee mikäli Suomi on oikeusvaltio. Mikäli oikeudenkäynti oltaisiin käyty jenkkilässä, niin tilanne olisikin toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047