Hautukaa helvettiinne Jumalan kieltäjät, minä poistun palstalta, olen raamatun sanan mukaan teitä varoittanut.
Entäpä bushmanni, iloinennaraja, v.aari ym. jos Pyhä Henki tekeekin saman, niin teillä ei enää ole parannuksen paikkaa, vaan tuomion tuhon odottaminen.
Sen pättää Jumala, ette te, vaikka kuinka huutaisitte kerran elämänne puolesta.
paatumuksen miehille.
10
61
Vastaukset
- prof.
Päätä sinä vain päiväsi, kun olet noin toivottamassa tilassa.
Kulttisi on tehnyt sinusta toivomansa reppanan.
Pian ovellasi kolkuttelee adventtikultin lakimies tetamenttia ja lahjakirjaa vonkaamassa.
He ovat tarkoitushakuisesti tehneet sinusta sen mikä sinä olet.
Elämäänsä ja lähimmäisiin kyllästyneen sätkynuken. - Valon Viesti
Sinua pelotellaan paavin lähettämillä sunnuntaipedonmerkkitappajilla, jotka kohta seisovat ovellasi ja lyövät kirveellä sinua otsaan, kun olet lauantaina vapaalla jalalla adventtikirkossa tai kotonasi.
Pastorisi pelottelevat ja uhkailevat sinua maailmanlopulla, jotta antaisit heille rahasi ja omaisuutesi, jotta he voisivat sitten nauraa sinulla ja viettää makeaa elämää 6 päivänä viikossa.
7. päivä on sitten pyhitetty sinun kiussaamistasi varten näille kulttisi "pomoille".
Parasta aikaa kirjanoppineet kultissasi kertovat jäsenilleen, että maailmanloppu on tosi lähellä, kun Suomi Keskustelee-palstallakin heitä mukamas parjataan alituiseen.
Sinulle he eivät tosin koskaan kerro, että he itse ovatkin kaikkein pahimpia rahan- ja vallanahneita valehtelijoita ja ovat itse omilla toimillaan ja haureudellaan osoittaneet olevansa vain kaksinaamaisia silmänpalvelijoita.- pyh!
Olet patologinen valehtelija.
- mielenkiintoista.
prof.
3.6.2011 21:20
Valon Viesti
3.6.2011 21:37
kieli ja ajatusrakenne ilmaisee saman kirjoittajan aivoituksiksi. - yksi läh. seurannnut
Samanmielisiä kuin "Valon Viesti" ja nimim. "prof." suhteessa adventtikulttiin on paljon.
En kyllä yhtään ihmettele, että miksiköhän.
Itsehän adventtikultti on maineensa ansainnut omalla epäkristillisellä käytöksellään. Sellainen on lauma kuin on sen paimenet.
Tosin adventtikultin jäsenet ovat itse sokeita ja kieltävät naama punaisena kaiken, mutta ei se puna naamalla tee tehtyjä rötöksiä tekemättömiksi. - huomattu on
Pilkkaajien määrä on suuri!
Nimimerkille sana.
Kerroit varoittaneesi Raamatun sanan mukaan. Se on suoraselkäistä oman vakaumuksen mukaista toimintaa.
Mutta käskikö Raamattu tai Jumalan muu ilmoitus myös toivottaa: "Hautukaa helvettiinne".
Valitettavasti näen tuossa ylpeän, pahantahtoisen ja pikkusieluisen hengen, joka ei ole nöyrtynyt Jumalan edessä.
Tämä maallinen elämä ei ole välttämättä vain tuomion tuhon odottamista. Se voi olla elämistä Jumalan valtakunnassa.- 2. Moos. 19:22
v- aari, tutkipa sanaa, luepa Herran omien sanoja, kun varoittavat hernerokkauskoisten Jumalansanan hylkääjien varoituksia.
Sama sävel ja Herra oli varoittajien kanssa.
Kyllä kultaisen vasikan rakentajia on olemassa, kumartakamme vasikkaa ja noustiin karkeloimaan ja tanssimaan.
Mitä tämä aika on, on aivan samaa karkelointia.
Mistä heidät tunnistaa on myös se, että karkeloitseven sanavarastoon kuuluu sanat Jumalan pyhyttä vastaan sana fundamentalisuus.
Katsopa peiliin ja lue sanaa, löydätkö paikkasi kummasta leiristä?
2. Moos 32:26 Heb. 3:12-13,19. 4:12-13 Heb. 12:14-29 - parannuksessa.ko?
Näin on rajua ollut Herran kansan kurinpalautus.
Tuomio on lähtenyt Jumalan huoneesta, koska muutoin kaikki olisivat tuhoutuneet Helvetin tuleen.
2. Moos 32:1 tee meille jumala, joka johtaa matkaamme.
2. Aaron [piispat ja osa papeista] tuokaa kultakorut
3. tuotiin.
4. ja kansan tahdosta muodostettiin [kansantahtoman mukainen palvottava jumala] . vrt. aikaamme.
5 ja 6 jae. uhrattiin yhteysureja, iloittiin ja karkeloitiin, hillittömin menoin.
Mieti.. 2 Moos. 31:27-35
Tämä maa kunnioittaa ja pakottaa rakentamaan muotojumalisuutensa, pappipiispat säestää, sekä kansa, joka tuomitsee Jumalan vanhanaikaiseksi, fundamentistiksi.
Sitä siunaa lainsäätäjä, pyhä kolminaisuus.
Mutta Jumala ei kysele palvelustamme meidän mukaan vaan tuomitsee kansan.
Siinä ero ja täällä säestää päivästä toiseen väärä panauskoinen julistus tavalla tahi toisella.
Siksi Sanassa tullaan tilanteeseen, että Jumala kääntää selkänsä ja ei kuuntele heitä enää.
Sitäkö odotatte kohdallenne? Varoituksille tulee raja, sen rajan voi myös Jumala tehdä.
Jumala on myös kiivas Jumala, eli ei suvaitse muita jumalia rinnallaan.
1. Kor. 10 luku kertoo Israelin valleuksesta.
He kulkivat meren poikki, joivat hengellisestä kalliosta, Kristuksesta.
Mutta useimmat heistä Jumala hylkäsi, tuho kohtasi jae 5
heistä tuli varoittava esimerkki ja jae 11 Nämä tapahtumat ovat varoittavia esimerkkejä.... KENELLE,? Ja ne on kerrottu ojennukseksi MEILLE, joiden osana on elää lopun aikana... sinulle ja minulle.
Siitä varoitan.
'Täällä mennen tullen hyljätään Jumalan sana ja hylkäämisen kautta vedätte helvetin tulen yllenne.
Mutta ei ole aikaa aina varoittaa, on mentävä eteenpäin ja sanottava, nyt loppui aikani.
Tätä on asia ollut aina. Jumala on lähettänyt varoittajat aikaan ja aika on määräaika.
Pyhittyvä pyhittyy, saastainen saastuu, valinta on käsissä, kummassa leirissä seisoo. parannuksessa.ko? kirjoitti:
Näin on rajua ollut Herran kansan kurinpalautus.
Tuomio on lähtenyt Jumalan huoneesta, koska muutoin kaikki olisivat tuhoutuneet Helvetin tuleen.
2. Moos 32:1 tee meille jumala, joka johtaa matkaamme.
2. Aaron [piispat ja osa papeista] tuokaa kultakorut
3. tuotiin.
4. ja kansan tahdosta muodostettiin [kansantahtoman mukainen palvottava jumala] . vrt. aikaamme.
5 ja 6 jae. uhrattiin yhteysureja, iloittiin ja karkeloitiin, hillittömin menoin.
Mieti.. 2 Moos. 31:27-35
Tämä maa kunnioittaa ja pakottaa rakentamaan muotojumalisuutensa, pappipiispat säestää, sekä kansa, joka tuomitsee Jumalan vanhanaikaiseksi, fundamentistiksi.
Sitä siunaa lainsäätäjä, pyhä kolminaisuus.
Mutta Jumala ei kysele palvelustamme meidän mukaan vaan tuomitsee kansan.
Siinä ero ja täällä säestää päivästä toiseen väärä panauskoinen julistus tavalla tahi toisella.
Siksi Sanassa tullaan tilanteeseen, että Jumala kääntää selkänsä ja ei kuuntele heitä enää.
Sitäkö odotatte kohdallenne? Varoituksille tulee raja, sen rajan voi myös Jumala tehdä.
Jumala on myös kiivas Jumala, eli ei suvaitse muita jumalia rinnallaan.
1. Kor. 10 luku kertoo Israelin valleuksesta.
He kulkivat meren poikki, joivat hengellisestä kalliosta, Kristuksesta.
Mutta useimmat heistä Jumala hylkäsi, tuho kohtasi jae 5
heistä tuli varoittava esimerkki ja jae 11 Nämä tapahtumat ovat varoittavia esimerkkejä.... KENELLE,? Ja ne on kerrottu ojennukseksi MEILLE, joiden osana on elää lopun aikana... sinulle ja minulle.
Siitä varoitan.
'Täällä mennen tullen hyljätään Jumalan sana ja hylkäämisen kautta vedätte helvetin tulen yllenne.
Mutta ei ole aikaa aina varoittaa, on mentävä eteenpäin ja sanottava, nyt loppui aikani.
Tätä on asia ollut aina. Jumala on lähettänyt varoittajat aikaan ja aika on määräaika.
Pyhittyvä pyhittyy, saastainen saastuu, valinta on käsissä, kummassa leirissä seisoo.No hyvä on, ymmärrän motiivisi.
Olen kuitenkin eri mieltä oikeasta tavasta suhtautua Raamattuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773