Mie en sitte ymmärrä miehiä.. ;)

sininen_sitruuna

... kerta toisensa jälkeen joudun sen myöntämään. :)

Mikä siinä on ku höpötellään toista ja toimitaan toisella tavalla? Ja rivien välistä voidaan tietenki lukea, että höpinä on pelkkää höpinää. :D

Burb. Perjantai-illan tuumaus. Ja mikä parasta huomenna taas töissä.. aamusta iltaan. ;) Jippii.

52

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä luulen, ettei itseään parempana esiintyminen ole mitenkään sukupuolisidonnainen synti. Olet sentään oikeilla jäljillä, jos uskot enemmän tekoja kuin sanoja.

• sininen_sitruuna

Juu, ei varmaan. ;)

Teotpa hyvinkin.

• Tarkoitit siis, että kerta toisensa jälkeen joudut pettymään.

Mut niin siis... Kyllähän sitä niinku kuitenkin haluaa naiselle sanoa sen mitä se nainen haluaa kuulla, mutta ei sitä kuitenkaan aina niin jaksa/muista kuitenkaan toteuttaa.

• sininen_sitruuna

En itseasiassa tarkottanut. Kun tuntee ja tietää, ni ei ajattele niin että pettyisi.. vaan silti mietityttää, että mitäpä jos höpinän sijasta pitäis suunsa kiinni? :)

Sanonut sen kyllä ääneenkin, mutta.. :)

• Niin, että turpa kiinni ja pane?

Nojoo, kyllähän se pitäis tietty niin olla.

• Mie en ymmärrä ketään enkä mitään.. että pistinpä paremmaksi :)

• Noo... Kyllähän sie miuta joskus ymmärrät...

• Genio.Mente kirjoitti:

Noo... Kyllähän sie miuta joskus ymmärrät...

Poikkeus vahvistaa säännön jne.. :D

• :D
        Genio.Mente kirjoitti:

Noo... Kyllähän sie miuta joskus ymmärrät...

Totta kai se ymmärtää, se on mies :D

• :D kirjoitti:

Ja sinähän senkin tiedät...

Genio.Mente kirjoitti:

Ja sinähän senkin tiedät...

Etkö sinä ?

Etkö sinä ?

En mä sitä tiedä, että pistaasia mies on. Mutta hyvä kun sinä tiedät paremmin...

Genio.Mente kirjoitti:

En mä sitä tiedä, että pistaasia mies on. Mutta hyvä kun sinä tiedät paremmin...

Ihan sama mulle kumpi on :D Mutta tiedänpä vain. Ei kai sillä niin väliä ole, vaikka onkin mies?

Ihan sama mulle kumpi on :D Mutta tiedänpä vain. Ei kai sillä niin väliä ole, vaikka onkin mies?

Sun uskottavuus on edelleen nolla. Emmä jaksa enää vängätä sun kanssa. Etköhän ole saanut jo riittävästi huomiota...

Genio.Mente kirjoitti:

Sun uskottavuus on edelleen nolla. Emmä jaksa enää vängätä sun kanssa. Etköhän ole saanut jo riittävästi huomiota...

Luulet mua joksikin rekatuksi? :D Joo, lopetetaan. Pistaasia on ok mies. Ei mitään pahaa sanottavaa. Tere!

:)

Taas yksi asia jota en ymmärrä.

• Mä oon huomannut että itse kukin sepittelee itsestään ja asioista siten, miten niiden haluaisi olevan. Ei aina miten ne oikeasti on. Mene ja tiedä oisko tossa pieni totuuden jyvänen :>

• En minäkään. Näis hommissa pitäis olla joku manuaali.

• Sulla olis iso potenttiaali vaikka kirjottaa semmone. Pistä sit mulle postissa kotiin nimmarin kera :)

• alruna kirjoitti:

Sulla olis iso potenttiaali vaikka kirjottaa semmone. Pistä sit mulle postissa kotiin nimmarin kera :)

No perkele, tuosta tulikin mieleen että mulla on kuin onkin sulle kirja joka odottaa edelleen toimittamista. Sekin on sattumoisin manuaali.

• Kukkomies kirjoitti:

No perkele, tuosta tulikin mieleen että mulla on kuin onkin sulle kirja joka odottaa edelleen toimittamista. Sekin on sattumoisin manuaali.

No perkele, pistähän se posteljooni kantamaan sitä että saan rantsulle jotain luettavaa.

• Juu.. eikä ne siitä välttämättä muutu vanhemmitenkaan :/
      Vahinkoja voi minimoida seuraamalla tekoja, ja heittämällä äijän pihalle jos puheet ovat tekojen kanssa ristiriidassa turhan usein.

Työniloa :)

• alv-liskot

no, oletko sitten kokeillut naisia?

• rose18

eihän niitä ymmärrä jos ei keskutele niitten kanssa ongelmista.

olen huomannut ihan saman kui miehet sanoo ettei ymmärrä naisii..
      mutta ohan sitten ihmisiä, joita ei ymmärrä kun ne ei oikeasti osaa ajatella 8D

• Onko siinä nyt mitään ihmeellistä ... ihmiset on inhimillisiä olentoja ja suurin osa elää itse itselleen luomassa illuusiossa. Minäkuva poikkeaa aina todellisuudesta.

Muistathan vannoa sille seuraavalle nyxälle ikuista rakkautta, ennen kuin laitat sen kiertoon.

Lipposta mukaillen: So what!

• Kauheaa feminismiä! :-)

Mie en taasen ymmärrä ihmisiä. Kerta toisen jälkeen sen joudun myöntämään. Höpötellään toista ja toimitaan toisella tavalla. Ehkä se minäkuva itselleen on kaikista tärkein elämässä.. Mä vielä kuitenki odottelen, josko löytyisi selitystä asiaan.

-Toivossa on hyvä elää

• erakolle??

ehkä sun pitäisi elää enemmän niiden ihmisten kanssa jotta ymmärtäisit elämätön elämä näkyy.

• erakolle?? kirjoitti:

ehkä sun pitäisi elää enemmän niiden ihmisten kanssa jotta ymmärtäisit elämätön elämä näkyy.

Ehkä siksi mielummin elelenkin hieman erakkona, kun tiedän miten ihmiset usein käyttäytyy :-) Ymmärrystä siihen ei sitten minulta niin löydy. Voiko sitä edes ymmärtää? Joo.. biologian ja muiden tieteiden kautta voisi tietysti yrittää selittää ihmisten käytöstä, mutta sekin on vain yksi tapa hahmottaa maailmaa.. Toinen on kai sellainen kielellislooginen selittely, mutta en täysin siihenkään usko, että se on se viimeinen sana..

Olen mä elänyt jo 29 vuotta. Ei se toisille yhtään nopeampaa aika juokse :-)

• erakolle?? kirjoitti:

Perun samalla myös kaikki pahat puheeni ihmisistä :-) Pääasiassahan ihmiset ovat asiallisia, joskus vain lankeavat suorilta poluilta. Sehän on kyllä vain inhimillistä. Loogisen ajatteluni sai harhailemaan mielenjärkytys, mikä arvattavasti koitui myös aloittajan kohtaloksi. Lisäksi koitin osoittaa ettei naisilla ja miehillä välttämättä suurta eroa ole hölöttämisessä ja toimimisessa. Sen osoittamiseen tarvittaisiin sitten tilastotiedettä..

Ja rauha laskeutui maan päälle

• frost-free

One word: P***u, maine ja kunnia. Aamen. :(

• en puhu nyt junteill

Miehet vaan toimii eri tavalla.Ne kuvittelee että toinen avautuu 2. sekunnissa/tunnissa/viikossa kaiken oleellisen vaikka naisen luonne on totaalisen erilainen. Siksipä katuvatkin usein hyvien tammojen menetystä myöhemmin ja parkuvat kyrpä pystyssä takaisin.

Miehet liioittelevat tekojaan ja aikaansaannoksiaan
      fiksu nainen ei paljasta korttejaan ellei hänkin halua manipuloida.
      Mieheltä vaaditaan todellista pelaamista siinä suhteessa että saa pidettyä naisen kiinnostuneena eikä jutut mene yli.

• _M-C_

Mä taidan olla hieman juntti kyllä. Mutta siis häh???

Naiset avautuu...? viittaatko että miehet niputtaa kaikki naiset samanlaisiksi ja sen takia olettaa että kaikki naiset tekee niin ja näin jutut kuten avautuu olennaisen tietyssä ajassa?

fiksu nainen ei paljasta kortteja ellei halua manipuloida??? miten se manipulointi tapahtuu jos paljastaa kortit? ja millaisista korteista oikein on kyse? Mitä miehelle saa paljastaa ja mitä ei?

JA mieheltä vaaditaan todellista pelaamista siinä suhteessa että saa pidettyä naisen kiinostuneena eikä jutut mene yli??? Mitä ihmettä?!!! Siis miten pelaamalla pidetään kiinnostus yllä? Miksi kukaan niin haluaisi edes tehdä jos etsii pitkäiaikaista suhdetta? Ja jutut mene yli??? Siis nainen ei ymmärrä juttuja koska on tyhmä vai nainen ei jaksa kuunnella kun vouhotetaan jostain?

Mitä ihmettä tuo kirjoitus oikein tarkoittaa? Vai oliko se vain esimerkki että ei tämmöset maalaistolvana-akat pystykään ymmärtämään miestä koskaan? :O

• Geenio.Mälsä

huono flaksi taas

• xbabe

Ihan sekavaa taas täällä tänään :) Meno on kuin ennekin.

ps.
      Olen kylässä. Muut nukkuu. Tulin selvittämään ajatuksiani tänne. Loistopaikka sellaiseen :D

• Ebenizer

Voi vittu. Ensin valitetaan että kun miehet ei puhu eikä pussaa. Ja sitten kun höpistään niin ei ole hyvä sekään. Pitäisi naistenkin päättää haluatteko te että puhutaan vai ei.

• Pöh. Ihan selkeää. Ajatellaan kahta miestä. Toinen höpisee ummet lammet rakkaudesta ja siitä kuinka on uskollinen ja kuinka nainen on hänelle ainut oikea, mutta teot puhuvat toista.. Toinen mies on vaiteliaampi, mutta sillon kun jotain sanoo, myös tarkoittaa sitä mitä sanoo ja on sanojensa mittainen.Tekee asioita suhteen eteen ja toteutumiseksi eikä vaan höpise. Eli mielummin ei tarvi puhua mitään, jos ei mitään tarkoita. Eli olen sitruunan kanssa samoilla linjoilla :)

• sininen_sitruuna
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Pöh. Ihan selkeää. Ajatellaan kahta miestä. Toinen höpisee ummet lammet rakkaudesta ja siitä kuinka on uskollinen ja kuinka nainen on hänelle ainut oikea, mutta teot puhuvat toista.. Toinen mies on vaiteliaampi, mutta sillon kun jotain sanoo, myös tarkoittaa sitä mitä sanoo ja on sanojensa mittainen.Tekee asioita suhteen eteen ja toteutumiseksi eikä vaan höpise. Eli mielummin ei tarvi puhua mitään, jos ei mitään tarkoita. Eli olen sitruunan kanssa samoilla linjoilla :)

Just näin. :)

• sininen_sitruuna kirjoitti:

Just näin. :)

Ja eihän tuo tietenkään korreloi niin, että paljon puhuvat aina höpisevät turhia ja hiljaiset aina totta, mutta kumman usein tuo silti näyttää menevän noin päin.Ehkä siitä syystä että se höpisijä ei kerkee toimia, kun kaikki aika menee puhumiseen. Tai ei aina muista, mitä kaikkea tulikaan höpistyä.

Mutta ei siis parane yleistää kumminkaan .. Jotkut miehet osaa sekä puhua, että toimia sen mukaan, mitä tuli höpistyä :)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ja eihän tuo tietenkään korreloi niin, että paljon puhuvat aina höpisevät turhia ja hiljaiset aina totta, mutta kumman usein tuo silti näyttää menevän noin päin.Ehkä siitä syystä että se höpisijä ei kerkee toimia, kun kaikki aika menee puhumiseen. Tai ei aina muista, mitä kaikkea tulikaan höpistyä.

Mutta ei siis parane yleistää kumminkaan .. Jotkut miehet osaa sekä puhua, että toimia sen mukaan, mitä tuli höpistyä :)

"Ja eihän tuo tietenkään korreloi niin, että paljon puhuvat aina höpisevät turhia ja hiljaiset aina totta, mutta kumman usein tuo silti näyttää menevän noin päin."

Seuraako tästä sitten se, että kun naiset todistetusti puhuvat miehiä paljon enemmän, niin naiset vastaavasti höpisevät enemmän turhia? :-) Tietenkään ei sovi yleistää.

• y.b ei kirj.
        abckissakävelee kirjoitti:

"Ja eihän tuo tietenkään korreloi niin, että paljon puhuvat aina höpisevät turhia ja hiljaiset aina totta, mutta kumman usein tuo silti näyttää menevän noin päin."

Seuraako tästä sitten se, että kun naiset todistetusti puhuvat miehiä paljon enemmän, niin naiset vastaavasti höpisevät enemmän turhia? :-) Tietenkään ei sovi yleistää.

Tarkoitin höpöttelyä suhteessa, suhdemielessä. En osaa sanoa tähän mitään, koska ei ole kokemusta naisista suhdemielessä :) Itse olen enemmän kai vaitelias ja joskus nuoruudessa saanut tästä kommenttia. Olen yrittänyt petrata sen jälkeen. Miten olen onnistunut, en tiedä, mutta myöhemmin en ole vaiteliaisuudestani suhteessa saanut enää palautetta :)

• y.b ei kirj. kirjoitti:

Tarkoitin höpöttelyä suhteessa, suhdemielessä. En osaa sanoa tähän mitään, koska ei ole kokemusta naisista suhdemielessä :) Itse olen enemmän kai vaitelias ja joskus nuoruudessa saanut tästä kommenttia. Olen yrittänyt petrata sen jälkeen. Miten olen onnistunut, en tiedä, mutta myöhemmin en ole vaiteliaisuudestani suhteessa saanut enää palautetta :)

Sä tarkoitat lepertelyä :-) Kyllä hokasin, että sää semmoista tarkoitat. Luen yleensä toisten aikaisemmatkin tekstit enkä vain väliin kommentoi summassa. :-)

Ei ne mullekaan naiset ole paljoa lepperrelleet. Jospa naiset on hieman todempia lepertelyssä? Höpöttelystä en sitten tiedä :-)

Mutta nyt lomalle!

• Ebenizer

"Jotkut miehet osaa sekä puhua, että toimia sen mukaan, mitä tuli höpistyä :) "

Ai osaa vai. Semmoisia pitäisi sitten kloonata että niitä olisi pari kolme joka naiselle. Yksi höpöttelisi ja toinen toinen toimisi ja kolmas raataisi duunissa ja maksaisi niiden kahden muun elämän.

"Toinen höpisee ummet lammet rakkaudesta ja siitä kuinka on uskollinen ja kuinka nainen on hänelle ainut oikea, ... "

Hihhih. Miten musta tuntuu, että jos ihmisen arvomaailmaan kuuluu esim. uskollisuus, niin sille ei tule mieleenkään mainostaa moista asiaa, koska se pitää sitä lähtökohtaisesti itsestäänselvyytenä.

• y.b ei kirj.

Mä uskon, että sellaisia on ja erilaisia variaatioita etenkin. Harvat on niitä kahta ääripäätä. Miten niitä nyt kolme tarvittaisiin kun useimmille yleensä riittää yks mies, oli sitten mitä "lajia" hyvänsä? :o Noh, ehkä sellaisille naisille jotka kaipaa sitä höpötystä runsaasti. Itseä hellyyttää enemmän sellaiset vaiteliaammat ;) Sitten kun ne sen suun avaavat, tulee helmiä :)

Otin vain tuon uskollisuus-aiheen, koska sillä oli helpompi vääntää rautalangasta. Uskollisuudesta taitavasti höpöttäjä ei tietenkään höpötä siitä koko ajan, vaan antaa sen kuulua eri tavoin rivien välistä, tarkoitti sitä tai ei. Ja sillä lailla taitavasti, että koskaan ei pääse sanomaan, että silloin lupasit olla uskollinen. Joo, no ei ole kokemusta oikein uskottomista miehistä pahemmin, joten tämä nyt oli vähän kaukaa haettu.

Mut nyt saappaat jalkaan ja navettaan :P

• "Semmoisia pitäisi sitten kloonata että niitä olisi pari kolme joka naiselle. Yksi höpöttelisi ja toinen toinen toimisi ja kolmas raataisi duunissa ja maksaisi niiden kahden muun elämän."

Tuota. Eikös juuri näin olekin asian laita nykysuomessa?

Te vaan haluatte ettei miehet pidä yhtä kaunista, yhtä kivaa ja yhtä jolla on takataskussa monta raatajaa.

• Jotkut ihmiset nyt on sellasia, että ne höpöttää ja höpöttää. Kun on aika toimia ne taaskin vaan höpöttää. Onneksi tämä ei ole vain miesten vitsaus.

• Onks Wappukin:.!1%#?

.

täällä mukana höläjämässä

.

• välihuomauttaja

Ihmiä on joka junaa. Osa lässyttää sukupuolesta riippumatta mitä sylki tuo suuhunsa ja osa ei.

Rivien välistä luku tuntuu olevan enemmänkin naisten ongelma, siis jos mustasukkaisuutta ei lasketa.

• sininen_peruna

mä en ymmärrä ämmiä, yksin ämmä sanoi jotain;"njet ponimai":(

• //*

En minäkään ymmärrä. Mutta en kyllä edes yritäkään.

• sininen-donitsi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48