Olen itse jonkinmoinen kahvinkäyttäjä. Perusmerkki on ollut Juhla-Mokka. Tätä sai aikaisemmin tarjouksista halvalla. Nämä tuli aina hyodynnettyä. Nyt on kuitenkin kahvin hinta noussut ja tarjouksetkin ovat kalliita.
Kysyisin, oletteko löytäneet Juhla-Mokalle hyviä edullisempia vaihtoehtoja? Itse kokeilin S-ryhmän Rainbow kahvia, jota on myyty hintaan 2,99. Omasta mielestäni on maultaan aivan kelvollinen eikä poikkea liian paljon JM:stä.
Edullinen kahvipaketti?
3
509
Vastaukset
- Huonosti löytynyt
Silloin tällöin on jotain kokeiltu, mutta korvaavaa tuotetta on ollut hankala löytää.
Esim. lidlin vihreä 1/2 sekoituksella JMn kanssa ei innostanut.
ps. tuo JM maksoi joskus 25v sitten välillä 24 mk eli 4€ ja nyt on inflaatio nakertanut jo tuostakin osansa, eli ei vielä reaalihuippuhinnoissa... - tarkka pirkka
Tarjouksesta olen ostanut Pirkka-kahvia. On välillä jopa parempaa kuin Juhla Mokka.
Kalliitahan nämä kaikki ovat. Toivottavasti uusi hallitus laskee ensimmäisenä alv:iä. Edellisen alennuksen hyödyt on syöty pois ja moni tuote maksaa jo enemmän kuin pari vuotta sitten. - Jubilee Mocha
Tuli kanssa testattua Rainbow-sumppia ja oli ihan ok, mutta ei sentään Juhla Mokkaa parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246