Lukio->intti

no one

Oon yläasteen 9:nnelle menevä tyttö ja olis tarkotus mennä lukioon ja sen jälkeen inttiin,mut mul on pieni ongelma.Kuulin tutulta,että jos on alle 150cm,niin armeijaa meno on mahdotonta.Oon 145-146cm ja kunto ei oo meijän luokan huonoimmasta päästä.Olen hyvä hiihtämään.Miten on:voisinko hakea lukion jälkeen intiin?

4

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en minä

ole kuullut mitään pituusrajaa kun kiväärin ja täyspakkauksen jaksaa kantaa.Kyllä se reppu aika matalalla laahaa.Miksi inttiin.Kaikki mikä sieltä löytyy löytyy myös harrasteina siviilissä.Sulla olis ehkä myös oikeus kasvuhormooni satsiin lääkäriltä.En ole varma mutta muistelen että alle 150 cm naisilla oikeuttaa hoitoon.Saishan siinä jonkun sentin lisää.

• no one

Mä oon saanut jo pienenä semmosen kasvuhormonisatsin,joka tosin lopetettiin jokunen aika sitten ja sen jälkeen vielä tullut n.1 cm.Haluan oppia puolustamaan Suomea tosipaikan tullen ja aion sinne inttiin mennä vähintään asepalvelusta suorittamaan.Olen isänmaallinen.Olen vain huolestunut siitä,miten kasvatusisäni suhtautuu sitten aikanaan asiaan,hän kun on ollut sivari ja on käsitykseni mukaan vieläkin hieman armeijaa vastaan.
      Kyllä mä jaksan kantaa tavaroita kun mä joudun kantamaan soitintani ja sen laukkua(yht.n.8-10kg nuotit mukaan laskettuna)joskus muutamiakin kilometrejä.

• fvdffffvd

Mikä itsetunto ongelma lyhyillä akoilla on, ku pitää sinne inttiin väkisin tunkea.
        Kaikki armeijan käyneet/yritäneetkäydä muijat mitä minä oon tavannu on ollu alle 165cm hukkapätkiä.

• mulla oli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe