Meinaan olen kuullut, että jotkut miehet syövät naisen ulostetta?
Itsekin pidän naisen pepun ulkonäöstä ja tuoksusta, siis rakastan naisten peppuja...mutta hyi hitto, en voisi syödä ulostetta!
Onko näin sairaita?!?
46
5513
Vastaukset
- nncnbnvn
en tiedä onko tuollaista himo varsinaisesti kellään mutta noita paskan syönti videoita(DVD) olen nähnyt muutamia jossa domina nainen alistaa miestä nehän on tietysti näytelmää mutta ihan oikeesti sitä paskaa syödää lautaselta kuin puuroa(sekotellaan) nuollaan/syödään suoraan perseestä ja vessa paperilla pyyhitään suut ja naamat,sellasen kattelua en suosittele kelleen koska se jättää ikävät muistikuvat aivoihin jotka putkahtaa melk joka hetki tai ainakin liian usein mieleen,ei sovi herkimmille,toisaalta jos niitä videoitakin tehdään niin miksei paskan syönti fetissikin olisi olemassa.jollain ehkä monellakin
- 17
Joskus törmäsin chatissa mieheen, joka ilmeisesti olisi halunnut syödä paskaa. Häntä kiihotti ajatus siitä, että hän saisi olla naisen wc-pönttö. Toivon, että kyseessä oli joku häirikkö/pelleilijä, mutta hän kyllä kuulosti siltä, että olisi ollut tosissaan!
- naisten wc
tule vaan vääntämään kunnon torttu mun naamalle
voi sitä samalla syödäkkin
- Mies 29v
Naisia rakastan minäkin mutta sitä itteensä söisi!
Tuskin ulosteessa paljon ravintoaineita on. Nehän ovat imeytyneet jo verenkiertoon. Tuli vain mieleen kun täällä kerran eräs mies kertoi, olikohan sitten tosissaan, että hänellä olisi haave:
Hän haaveili, että ei söisi mitään muuta kuin naisen ulostetta ja selviäisi sillä. HYI! Tiedä sitten, oliko jo maistanut...- MIes 29V
Siis en söisi sitä itteensä!
- Mies / en syö******
Tuleehan tuo halvaksi :) Nainen syö ruoat ja mies syö sitten naisen peräpäästä tulevan. Halvemmaksi tulee ;)
HUH! HUH!
- todellakin
maistettu on.. pienissä määrissä vaan.. vessareissun jäljiltä.. eipä muijan paska miltää oikee maistunu.. enempi hajua kuin makua.. :) pepun haistelusta ja maistelusta kyllä pidän todella paljon!
- Eeva 52 v
Haloo missä pullossa te elätte, kakkaleikkejähän harrastetaan paljon, nettikin pullollaan eri saitteja.
Me mieheni kanssa on harrastettu jo vuosia ja aina kiihotun kun tarjoilen kaviaarit mieheni päälle tai suoraan suuhun.
Ihanan härskiä ja rivoa........
- Martti & Kristiina
Kyllä on näinkin sairaita esim me ja aiotaan pysyäkkin näin sairaina.
- Eki E-Suomi
Aivan nää hommat ei ole hermoheikoille ja silläpä mekin niitä rakkaan vaimoni kanssa harrastetaan.
Ja tosiaan voin kokemuksesta sanoa että makuhan ei todellakaan ole niin ihmeellinen kuin yleensä kauhistellaan ja luullaan.
Että siitä vaan nauttimaan antimista jos uskallatte. - ehkä joskus
itse kyllä haluaisin kokeilla kerran, miltä se tuntuu kun nainen pyllistää naamalle ja vääntää tortun suuhun ja huokaisee helpotuksesta :) uskon kyllä että se on aivan sairaan kiihottavaa, mutta milläpäs tuollaisia menet sitte kellekkää ehottelemaa :) melkee vois jo maksaa ulkopuoliselle ;)
- Naisetonkultia
Juu tarkoituksenani ei suinkaan ollut halveksua ja moittia, vaan kun itse en tuota harrasta (enkä tule koskaan muijani kanssa sitä tekemäänkään), niin tuli asia mieleeni.
Pervous on toki niin suhteellista.
Itse joskus esileikissä nuuhkin muijani peräaukkoa ja moni pitää sitä pervona.
Mutta jokainen tyylillään ja nautitaan seksistä ja seksileikeistä! - yööörrhhh.....
Hyi helvetti.......RRRYyyööökkkkk.....on maailma mallill...yööörrrkkkkk............
- 8+11
Tuo on vielä kokematta mutta luulen että voin saada tuonkin kokemuksen. Kusen juonti on meillä melko tavallista ja siitä on ehkä vain pieni askel että pääsen ulosteisiin käsiksi.
- pisteet sulle!
jos oot tuota mieltä. joo on täällä näin sairaita näköjään ja oksettaa tällaset ihmiset. en voi käsittää mihin maailma on menossa. meillä jätkän kans kyllä pysyy tarpeeks kiihkeenä seksielämä ilman tollasta oksettavaa touhua.
- Naisetonkultia
Kyllä olen! Tai kuten sanoin, etten tuomitse ketään, mutta en itse voisi osallistua eriteleikkeihin! Ken tehköön, tehköön sitä vapaasti, ei se mulle kuulu, onhan maailmassa paljon pahempaakin!
Kerran kuussa käyn yleensä tällä palstalla, nyt piste omalta osaltani tälle keskustelulle ja tutkimukseni pariin (ei liity tähän mitenkään), älkää pelätkö :)
- Paska ja kusi
Löytyykö täältä naisia jotka halauvat syödä mun ulostetta? Voisin syödä myös naisen paskaa.
Jos on asiasta kiinnostuneita niin kertokaa. - Eveliina 44v
Joo ihan turha täällä taivastella kuinka kauheaa kaviaarileikit on, kaikki tekee mistä nauttii ja voisitte yllättyä jos tietäisitte kuinka yleisiä nämä kyseiset leikit on.
Itseäni ei Vanilla seksi kiinnosta pätkän vertaa, samaa sisään ulos jumputtamista.
Toki kutaiset suihkut on ylitse muiden...- Älä sinäkään!
Älä sinäkään Eveliina 44 v taivastele!
Jos ei tavallista yhdyntää harrastettaisi, niin eipä meitä ihmisiä tai muitakaan nisäkkäitä olisi olemassa! Sillä sinutkin on tehty!
- Olen maistanut
Olen syönyt naisen kakkaa,käyn yhden dominan luona hän tekee kakan suoraan suuhuni!!
- Ake Make Pera ja Mä
No onkos tuo nyt ihme, kyllä meitä on kuule täällä muitakin jotka ovat dominan kaviaareista nauttineet.
Itse teen sen vähintään kerran kuussa.- Kysynpä vaan?
Jokainen saa tehdä mitä haluaa, kunhan se ei vahingoita muita, ei se mulle kuulu!
Kysyn vain, että eikö teillä miehet, jotka syötte naisen kakkaa mene maha siitä sekaisten?! - Kysynpä vain?
Kysynpä vaan? kirjoitti:
Jokainen saa tehdä mitä haluaa, kunhan se ei vahingoita muita, ei se mulle kuulu!
Kysyn vain, että eikö teillä miehet, jotka syötte naisen kakkaa mene maha siitä sekaisten?!Vielä toka kysymys:
Eikö se henki haise ****** sen syönnin jälkeen? Siis ulosteelle?
Vai maistuuko ja tuksuuko naisen kakka ruusulle ;)
Oma vaimoni on kaunis, mutta kyllä se hänenkin kakka haisee! Peppu taas pesun jälkeen tuoksuu hyvälle ja muulloinkin!
- hyh hyh
tämä menee jo rutkasti överiksi. sehän on mielettömän epäterveellistä SYÖDÄ paskaa. se on jätettä josta ihmiskeho hankkiutuu eroon, se ei ole tarkoitettu uudelleen ruoansulatuksen kiertokulkuun.
- Yks mies vaan
Itse en söisi, mutta jos ja kun joku mies haluaa syödä naisen ***** niin siitä vaan!
- Yksi tuli vielä miel
Eräs mies täällä kertoi, että haluaisi nuolla aina vaimonsa peräpään tämän käytyä kakalla. No eipä tarvitse vaimon käyttää vessapaperia :)
- Koirannussija
Tykkään nussia eläimiä.
PS. Älkää kertoko kenellekkään. - sahkotukka
Kannattaa kokeilla, mukavaa vaihtelu seksileikkeihin.
Ei se hullummalle maistu kun vauhtiin pääsee.. :) - voiperse
Jo pelkkä perseen hajukin saa vatsani kääntymään ympäri,hyi saatana sentään niin..
- Korjausta:
"...pepun ulkonäöstä ja tuoksusta ..."
Peppuhan EI TUOKSU, kun ei ole parfyymistä kyse,
peppu kyllä HAISEE kun on PASKAsta kyse - sukellus906
Nainen. Jos kiinnostaa aihe. ,) Laita viestiä 28-vuotiaalle miehelle: sukellusvene28@hotmail.com
- khukhu69
ei toi mun mielest nyt niin kauheeta oo :D olihan sillä mozartillaki kakkafetissi x)
Ite oon maistanu poikaystävän ku oltii täyshumalas ja imin sen anusta nii tuli pieni yllätys =D tuli ihanan irstas ja alistettu olo kyl,mut alko kieltämättä kyl vähä kiertää vatsas sen jälkee xP enkä varmaa maistais toiste mut ihan kivaa oli kokeilla millast oli :) - yäk hitto.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koprofagia
Lukekaa ja oppikaa.. tuon mukaan ei todellakaan ole normaalia jos ihminen syö toisen schaissea. - Niilo Olio
Elokuvissahan käytetään kakalta näyttäviä massoja, jotka sitten tungetaan näyttelijättärien peppuihin pumpulla. Vaikea uskoa, että kukaan voisi oikeaa ulostetta ottaa suuhunsa, eiköhän luonto ole sen takia tehnyt siitä oksettavan hajuista.
- joonasss56
No ei muuten tasan käytetä kaikissa elokuvissa mitään feikkejä. Aitoa paskaa, johan sen näkee siitä kun monille tulee oksennusrefleksi ja vaikka brassifilmeissä jotkut naiset itkee kun ne "pakotetaan" syömään kakkaa
- EROS++
Kakkaleikithän ovat ehdoton seksin suola. Ymmärrän, jos teinit eivät tuollaista harrasta kun normipaneminen on ihan tyydyttävää ja jännittävää. Sen jälkeen haetaan rajumpaa persepanoilla ja rajummalla seksillä. Minusta on ihan luonnollinen jatke tuolle tutustua kakan kanssa touhuiluun. Ja maku ei todellakaan ole huono, riippuen tietysti mitä on syönyt, maku voi olla jopa nautinnollinen. Haju yllättää kyllä maun suhteen. On todella irstasta ja eläimellistä (juuri tätähän seksissä haetaan) ottaa pökäle suuhun ja pureskella sitä. Itse saan kaikkein kovimmat erektioni nykyään kakkaleikeistä ja niiden ajattelusta.
- nautiskelija vähemmi
no ainahan nnnnnnnn sitä raja pitää jonnekin vetää kauaksipa olet itekin jo mennyt normaalista. eli persereikää nuoleskelet. jos iha käskystä lähdetään niin se nainti tapahtuu siitin emättimeen mallilla. kaikki muut on koristehömppää.
- Näin on
Kyllä on!
Juuri sinä itse olet niin sairas, että luokittelet muiden toiminnan, jota et itse halua tehdä, sairaaksi.
Kyllä, sinä olet sairas. Sairautesi on itsekeskeinen suvaitsemattomuus. - m28kinky
Minä ainakin olen mies, joka haluaisi vaimokseen naisen jonka kanssa voitais syödä kakkaa puolin ja toisin :)
Joten jos hyvännäköinen 28v mies kiinnostaa, niin nainen pistä viestiä: angus.macgyver@gmail.com - Anonyymi
Kauniin naisen kakan syöminen on ihaninta mitä voi tehdä.
- Anonyymi
Niin on. Puhtaasta suklaasilmästä ihanaa, kiinteää pätkistä ja kultanektaria sen kanssa vielä palanpainikkeeksi. Menee useampi pätkis peräkkäin ja nielaisen kaiken vatsaani.
Jos nainen tekee vielä kaluni päälle, mikä sen ihanampaa kuin hieroa naisen kakka kalunvarteen ja runkata niin kauan, että mällin voin valuttaa siihen kuorrutteeksi ja koristeeksi.
- Anonyymi
En ole varsinaisesti syönyt mutta huulille sitä on suudellessa tullut kun ollaan naisen ulosteet hierottu ihoillemme samalla kun naidaan. Meillä nainen tykkää kun saa munaa täyteen suoleen niin että paska pursuaa ulos naidessa ja levitän sitä pakaroihin. Kuset kyllä niellään puolin ja toisin
- Anonyymi
Olen entisen anopin mökillä syönyt ulkohuusista silloisen vaimon siskon paskaa ja juonut kuset kun oli juuri laitettu uusi astia alle. Siitä perseestä söisin vaikka päivittäin. Terveisiä vaan Anniinalle. Hyvää oli samoin kuin pillumehusi ja persehikesi saunan lauteilta monet kerrat.
- Anonyymi
JAJA DAS IST GUT, ICH BIN SCHEIBENMANNEN
- Anonyymi
Ukki kertoi että ennen sota aikaan kun ukki oli lomilla rintamalta kävi ukki panemassa naisia,aina ennen panohommia panomies nuolee paskat naisen perseestä, sanottiin ven6ksen suklaaksi, jotkut sanoi panomiehen suklaaksi, suklaalta maistuikin panomiehen suussa kiimassa, ennen oli hygienia toista. Ukki oli siksi kova panomies, nykymiehet eivät osaa kustakaan pistivät kuin tytöt istualtaan, ja lykkivä munillaan perseeseen, siksi on homoja
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593