Voi hyvänen aika!
Taivaassa ei ole munia pöydällä, eikä pöydän allakaan. Kaikki ovat siis täysin munattomia!
Ei ole edes -sarjoja
Mitähän siellä jalkojen välissä sitten oikein mahtaa olla?
Ettei vain olisi pelkkä viiva kaikilla isovarpaiden välissä?
Neitsyitä vain.
Voi taivaan talikynttilät!!
"Taivaan kalleudet"-
14
75
Vastaukset
- Fniss!
No sittepähän näet, jos niin pitkälle pääset. On sinne sinullekin paikka varattu jos vain kelpaa.
Vapaa valinta, haluatko mennä muninesi kadotukseen vai... - taivas mikä taivas!
No ei se kyllä mikään taivas ole, jos siellä edes munaa saa.
Sehän on silloin yhtä helvettiä.
Jospa kaikki onkin tarkoituksella ilmaistu meille täysin nurin niskoin.
Helvetti onkin siis taivas ja taivas onkin yhtä helvettiä.
Ovela juoni ja ansa kristityille. Tuo ajatus "munattomuudesta" pohjautunee evankeliumien kertomuseen, jossa Jeesus vastasi ylösnousemusta koskevaan kysymykseen.
Matt. 22:23-33
Mark. 12:18-27
Luuk. 20:27-40
Esimerkiksi Markuksen mukaan Jeesus sanoi: "Kun noustaan kuolleista, ei oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa."
Tämä tuntuisi viittaavan aivan erilaiseen olemiseen kuin tämä maallinen ruumiillinen ja ajallinen elämä. Eiköhän sen yksityiskohtien arvailu ole aika lailla hukkaan heitettyä ponnistelua. Turha sitä on yrittää pilkatakaan.- kysyn vain
Kun taivaassa kukaan ei kuole, niin miksi pitäisi sitten lisääntyäkään?
Aivan turha on taivastella (heh) yksityiskohtia asioista, joita ei ole mahdollista ymmärtää.
Ihmisten kielissä ei kerta kaikkiaan ole sellaista ilmaisua, joka tarkoittaisi ajan ulkopuolella olemista. Kaikki kielet ovat ajan käsitteen kanssa sidoksissa.
Se kuitenkin tiedetään, että aika ei ole aivan sitä, miltä se arkisella kokemuksella ja järjellä tuntuu.
Oikeastaan on hyvin typerää kinata sellaisista opinkohdista, jotka liittyvät viimeisiin tapahtumiin tai siihen, mitä on kuoleman tuolla puolen.- Voi taivas!
Samojen naamojen kanssako siellä ne miljoona vuotta eletään?
Olisihan se Jumalalta kehityksessä takapakkia, jos ei enää pystyttäisi lisääntymään.
Kyllä taivaassa nautitaan seksin autuuksista, se on varma se.
Orgasmi on Jumalan luoma nautinto.- uskotko tuollaiseen?
Sinusta, voi taivas tulisi hyvä muslemi hehän uskoo että kun tekeevät itse murhan että heitä odottaa taivaassa 70 neitsyttä ja he pysyvät ainiaan neitsyinä vaikka he meneekin heidän kanssa. Voi niitä ihmisoppeja.
- prof.
uskotko tuollaiseen? kirjoitti:
Sinusta, voi taivas tulisi hyvä muslemi hehän uskoo että kun tekeevät itse murhan että heitä odottaa taivaassa 70 neitsyttä ja he pysyvät ainiaan neitsyinä vaikka he meneekin heidän kanssa. Voi niitä ihmisoppeja.
Muslimithan menee helvettiin adventistien toivottamana ja siellähän ne 70 neitsyttä/muslimimies odottavat.
Monet tosin ovat menneet ensin taivaisiin kilon paloina, mutta painovoima on tuonut palaset kyllä pian alaskin.
Minä ajattelin kuitenkin mennä taivaisiin ja minulle riittää hyvin yksikin neitsyt. - Kunhan totean
Saako taivaassa pökkiä b-rappuun? Meinaan vaan että jos pelkästään lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla, niin voisi ikuisuudessa homma alkaa ilman vaihtelua maistumaan puulta...
- taivaan heiluvat
Liekö b-rappu suljettu kokonaan ja tilalle on laitettu nuoli osoittamaan a-rappuun.
Revi siitä!
Voi se joitakin pikkurillin kanssa vilkuttavia adventistipastoreita harmittaa.
Moloa ei saa haisemaan paskalle enää mitenkään. - 12874
Voi pyhä yksinkertaisuus,avaruuslentäjät kyllä osaavat kertoa millaista taivaassa/
avaruudessa on.
Avaruuslentoja on suoritettu jo rapiat 50v:tta ja ihmisiä työskentelee ISS:llä, joten
taivasmatkalaisten ei nykyaikana tarvitse venkoilla muinaistenjuutalaisten tapaan.- taivaat julistavat
Jumalan kunniaa.
http://hesekieli.suntuubi.com/?cat=81
Avaruus on aina kiehtonut ihmisen mielikuvitusta. Ensimmäinen ihminen, joka kävi kuussa 1960-luvulla, oli amerikkalainen Jumalaan uskova astronautti. Oli koittanut ihmiskunnan yhteinen suuri hetki. Odotus leijaili ilmassa. Miljardit ihmiset odottivat kaikkialla maailmassa radioittensa äärellä. Toimisiko yhteys kuusta maahan? Se toimi.
Rauhallinen miehen ääni täytti eetterin: " Alussa loi Jumala taivaan ja maan." Miljardien ihmisten hämmästykseksi astronautti luki Raamatusta, 1. Mooseksen kirjasta, luomiskertomuksen. Oudosta alusta huolimatta ihmiskunnassa riemuittiin. Olihan nyt otettu ensimmäinen askel maailmankaikkeuden valloittamiseksi.
http://www.actsweb.org/fi/anauts.php
Astronautti John Glennin paluu avaruuteen vuosia maapallon ilmakehässä tapahtuneen kierroksensa jälkeen on sitä sankaruutta, joka tekee avaruuden tutkimisen mahdolliseksi. Tätä kirjailija Tom Wolfe kutsui "kunnon ainekseksi."
Frank Broman oli komentaja miehistössä, joka ensimmäisenä lensi Maan ilmakehän ulkopuolelle. Katsellen maata 250 000 mailin päästä Borman radioi viestin, jossa hän siteerasi 1. Mooseksen kirjaa: "Alussa loi Jumala taivaan ja maan." Myöhemmin hän selitti, "minulla oli valtava tunne siitä, että on olemassa suurempi voima, kuin mitä meissä ihmisissä on; että Jumala on ja että kaikella todellakin on ollut alku."
Edesmenneestä James Irwinistä, joka käveli kuussa vuonna 1971, tuli myöhemmin evankeliumin palvelija. Hän kuvaili kuumatkaansa ilmestyksen omaiseksi. Hän sanoi, "Tunsin Jumalan voiman, kuten en koskaan aiemmin."
Charles Duke, joka seurasi Irwiniä kuuhun, toimi myöhemmin aktiivisesti lähetystyössä. Hän sanoi, "puhun sekä kuussa kävelemisestä, että Jumalan Pojan kanssa kävelemisestä." Guy Gardner on veteraani astronautti, joka puhuu kirkoissa Jumalan todellisuudesta.
Tällaisen luomistyön katselu
uskomatta Jumalaan
on minulle mahdotonta.
– Astronautti John Glenn - linkistä jatko
taivaat julistavat kirjoitti:
Jumalan kunniaa.
http://hesekieli.suntuubi.com/?cat=81
Avaruus on aina kiehtonut ihmisen mielikuvitusta. Ensimmäinen ihminen, joka kävi kuussa 1960-luvulla, oli amerikkalainen Jumalaan uskova astronautti. Oli koittanut ihmiskunnan yhteinen suuri hetki. Odotus leijaili ilmassa. Miljardit ihmiset odottivat kaikkialla maailmassa radioittensa äärellä. Toimisiko yhteys kuusta maahan? Se toimi.
Rauhallinen miehen ääni täytti eetterin: " Alussa loi Jumala taivaan ja maan." Miljardien ihmisten hämmästykseksi astronautti luki Raamatusta, 1. Mooseksen kirjasta, luomiskertomuksen. Oudosta alusta huolimatta ihmiskunnassa riemuittiin. Olihan nyt otettu ensimmäinen askel maailmankaikkeuden valloittamiseksi.
Astronautti John Glennin paluu avaruuteen vuosia maapallon ilmakehässä tapahtuneen kierroksensa jälkeen on sitä sankaruutta, joka tekee avaruuden tutkimisen mahdolliseksi. Tätä kirjailija Tom Wolfe kutsui "kunnon ainekseksi."
Frank Broman oli komentaja miehistössä, joka ensimmäisenä lensi Maan ilmakehän ulkopuolelle. Katsellen maata 250 000 mailin päästä Borman radioi viestin, jossa hän siteerasi 1. Mooseksen kirjaa: "Alussa loi Jumala taivaan ja maan." Myöhemmin hän selitti, "minulla oli valtava tunne siitä, että on olemassa suurempi voima, kuin mitä meissä ihmisissä on; että Jumala on ja että kaikella todellakin on ollut alku."
Edesmenneestä James Irwinistä, joka käveli kuussa vuonna 1971, tuli myöhemmin evankeliumin palvelija. Hän kuvaili kuumatkaansa ilmestyksen omaiseksi. Hän sanoi, "Tunsin Jumalan voiman, kuten en koskaan aiemmin."
Charles Duke, joka seurasi Irwiniä kuuhun, toimi myöhemmin aktiivisesti lähetystyössä. Hän sanoi, "puhun sekä kuussa kävelemisestä, että Jumalan Pojan kanssa kävelemisestä." Guy Gardner on veteraani astronautti, joka puhuu kirkoissa Jumalan todellisuudesta.
Tällaisen luomistyön katselu
uskomatta Jumalaan
on minulle mahdotonta.
– Astronautti John GlennMikä avaruudessa olemisessa on sellaista, että usko saa kipinän? Kaksi vuosisataa sitten filosofi Immanuel Kant sanoi, että on olemassa kaksi asiaa, jotka "täyttävät mielen aina uudella sekä kasvavalla ihailulla ja ihmettelyllä: tähtinen taivas ylläni ja moraalinen laki sisälläni."
Kant kirjoitti, että näiden asioiden ajatteleminen johtaa meidät suoraan Jumalan itsensä ajattelemiseen—moraalinen laki näyttää Hänen hyvyyttään, taivaat Hänen voimaansa.
Psalmisti on sanonut: "Taivaat julistavat Jumalan kunniaa." Tai kuten John Glenn sanoi jokin aika sitten, katsellessaan taivasta ja maata Discoveryn ikkunoista: "Tällaisen luomistyön katselu uskomatta Jumalaan on minulle mahdotonta. Se vain vahvistaa uskoani.
Monet meistä ovat ajatelleet, että tiede on uskon vastustaja. Kuitenkin useimmat kaikkien aikojen suurimmista tiedemiehistä ovat olleet antaumuksellisia uskovia, kuten Blaise Pascal, joka keksi ensimmäisen laskimen; Isaac Newton, painovoiman keksijä ja James Maxwell, joka laati sähkömagneettisuuden kaavan. Kaikki olivat kristittyjä, joiden uskoa luonnontieteiden opiskelu ei heikentänyt, vaan vahvisti.
Täsmälleen samoin voi toimia avaruustutkimus siitä kiinnostuneille.
Lainauksia BreakPoint kommentaarista, marraskuu 1998.© 1998 Prison Fellowship Ministries. Käytetty luvalla
From BreakPoint, November 5, 1998. Copyright © 1998. Reprinted with permission of Prison Fellowship Ministries P.O. Box 17500 Washington, DC 20041-0500. http://www.breakpoint.org. To subscribe to BreakPoint Commentary email service click on: www.breakpoint.org. and click on the Subscribe to BreakPoint link in the left column.
- Ei taikatemppuja!
Mitä silmä ei ole nähnyt tai korva kuullut, sitä odotettavissa on! Jotain tästä on kerrottukin kuten Uuden Jerusalemin muurit tehty jalokivistä jne. Ei taiottu sitäkään niinkuin ei tietenkään maailmaakaan, sillä kerrotaanhan, että portteihin oli HAKATTU Israelin 12 heimon nimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955