Ystäväni on tyytymätön (ollut itse asiassa pitään) virkailijaansa TE -keskuksen pisteessä: hän pelkää erästä virkailijaa, joka ei hänen mielestään tee muuta kuin painosta ja "torpedoi" jokaisen asiakkaan esityksen työvelvoitteesta, -harjoittelusta, tai - valmennuksesta.
Voiko ystäväni esittää virkailijan vaihtoa? Nykyinen "yhteistyö" aiheuttaa hänelle ahdistusta, joka oireilee hänelle epämiellyttävästi pelkotiloina ja masennuksena.
Virkailijan vaihto
4
224
Vastaukset
- palvelua työkkäristä
TE-keskukset ovat nykyään ELY-keskuksia. Olisiko ystäväsi kuitenkin asioinut TE-toimistossa (eli työkkärissä)? Jos toimistossa on muitakin virkailijoita, hän voi pyytää virkailijan vaihtoa.
- kallista olla työtön
minulla oli soitto aika työkkäriin kun soitan
saamaani numeroon
-numero ei käytössä !!!!!
Sitten vain soitto o2o2o2 ja saan uuden numeron
- saan vaihteeseen yhteyden ja ilmoitan soittoajasta ja lupaavat yhdistää virkailijalle, ja jonkin aikaa odotellessani virkailija vastaa ihan toiselta paikkakunnalta johon yritin ja jonka sanoin vaihteelle !?
-no tämä virkailija sanoi, että hän voi myöskin ottaa tietoni ja näkeekin tilanteeni koneelta ja kysyin miksei aiemmin saamani numero toimi , niin hän selitti , että heillä on muutoksia ja yhdistetty paikkakuntia siten , että puhelu voi mennä mihin vain????? Kysyi haluanko , että hän yrittää kotipaikkakunnalleni jossa ei välttämättä ole edellisen soiton virkailija paikalla kun on kesäloma aika, joten sanoin , että ei en ala enää odottelemaan jos on vaikka varattuna jne .
-Sain tietää , että eka puhelu meni Kemijärvelle asti, jossa on heidän keskus.?
- tulos oli se , että virkailija sanoi, että antaa uuden soittoajan ja se tuli kolmenkuukauden päähän , en ruvennut tivaamaan asiaa ja työpaikkaa saantia sen enenpää , kun olin jo näin monen mutkan kautta ollut puhelimessa.
- siinä meni tämän päivän päivärahat puheluun , miten on mahdollista, eikö työkkäri voi soittaa työnhakijalle ?
Joten kyllä virkailija vaihtuu sitten näinkin !!!
- veeämäl
Pyydä ystävääsi ilmoittamaan asiasta välittömästi te keskuksen johtajalle. Ei saa alistua pikkuhitlerin tahtoon, vaan kannattaa elää omaa elämäänsä.
- Hotsodiutasa
Kirjoitat asiaa! Näin on tarkoitus toimiakin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391