Jo presidenttiehdokkaaksi julkihomo

aikoihineletty.

37

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussuf (se sama)

Tuota... miksi presidenttiehdokkaan pitäisi saada lapsia?

• ihmettelee hän

"Tuo on järjellekin käsittämätöntä, pari joka ei voi saada lapsia."

Niin... Tiedän erään pariskunnan (mies ja nainen) jotka eivät voi saada lapsia erinäisistä syistä. Eikö olekin erikoista? Aivan ihmeellistä suorastaan... Pitäisiköhän heille laittaa jokin merkki takkiin tai paitaan siitä hyvästä?

He kun eivät milloinkaan voi saada lapsia. Pitäisikö heiltä kieltää töihin osallistuminen ja sosiaalituet?

Eikö sinua hävetä ummehtunut maailmasi?

• iiiiiiiiiiiiittttttt

Meinaan äänestää Haavistoa pelkästään siksi että haluan nähdä tiettyjen piirien ilmeet varsinkin Halla-Ahon itsenäisyysjuhlissa kätellessä Presidenttiä heh he he. Eikö se ole luonnollinen kehitys kun ensin setan puheenjohtaja ja seuraavaksi setalainen pepunpökkijä :D

• Heh... noinhan se menee, eduskuntavaaleja leimasi protesti älytöntä avoimien ovien EU-politiikkaa kohtaan ... eiköhän vastaprotesti tule presidentinvaaleissa. Kuuluu demokratiaan.

Kyllä Haavisto olisi ihan edustava presidentti meille. Poliittisesti asetelma on mielenkiintoinen, ettei suorastaan herkullinen.

Ennen kaikkea hän edustaa sitä arvomaailmaa, joka Suomessa yleisesti ottaen vallitsee. Missään muussa maassa, edes Ruotsisssa, en näkisi gay presidenttiä (siellä pääministeriä).

Suomessa kaikki on mahdollista.

• Minäkin äänestän ehdottomasti Pekkaa. Hän on älykäs, diplomaattinen ja sympaattinen mies. Hänellä on monipuolinen kansainvälinen kokemus. Lisäksi hänen miehensä Nexar Flores on seksikäs :)

Aika voi olla kypsä homon valitsemiseksi presidentiksi. Ainakin yhteiskunnallinen ilmapiiri Suomessa on normalisoitunut nopeasti. Vielä vuonna 1982 hämmästeltiin sitä, kun Helvi Sipilä asettui ensimmäisenä naisena Suomessa presidenttiehdokkaaksi. Meni vain 18 vuotta, kun valittiin jo naispresidentti.

• Heppi-Einari
        patriklind kirjoitti:

Minäkin äänestän ehdottomasti Pekkaa. Hän on älykäs, diplomaattinen ja sympaattinen mies. Hänellä on monipuolinen kansainvälinen kokemus. Lisäksi hänen miehensä Nexar Flores on seksikäs :)

Aika voi olla kypsä homon valitsemiseksi presidentiksi. Ainakin yhteiskunnallinen ilmapiiri Suomessa on normalisoitunut nopeasti. Vielä vuonna 1982 hämmästeltiin sitä, kun Helvi Sipilä asettui ensimmäisenä naisena Suomessa presidenttiehdokkaaksi. Meni vain 18 vuotta, kun valittiin jo naispresidentti.

Normalisoitunut tosiaan...

Jos nyt pitää homostelua ja koprofagiaa normaalina. Puhumattakaan pikkupoikien junttaamisesta.

• ääni Haavistolle

Presidentiksi Haavisto on aivan pätevä. Hänellä on hyvät suhteet ulkomaille ja on tehnyt tunnettua työtä. Homoseksuaalisuus on täysin sivuseikka. Ainoastaan tietyntyyppiset ihmiset ottavat sen käsikassarakseen kun eivät muuta voi.

Haavisto on ensimmäinen vihreä ministeri koko Euroopassa. Hän on tehnyt töitä YK:ssa tutkien konfliktien vaikutusta ympäristöön ja mm. toiminut tärkeänä osana Darfurin sota-alueen rauhanneuvotteluissa.

Minulta tulee ääni Haavistolle.

• Heppi-Einari

Homojen aiheuttamaa uhkaa normaaleille ihmisille ja yhteiskunnalle ei voi mielestäni aliarvioida. Homot ovat ovelasti soluttautuneet normaalin yhteiskunnan vaikuttaviin elimiin ihmisten keskittyessä varomaan siionistijuutalaisten maailmanhallintapyrkimyksiä.

Ajatelkaapa itse: monissa maissa on jo homoseksuaaleja jäseniä parlamenteissa, hallituksissa ja poliittisten puolueitten johtoportaissa. Puhumattakaan esim. YLE:n ja muun median yleisestä tavasta värvätä homojuontajia ohjelmiinsa pehmittämään ihmisten asenteita. Tässä homovyörytyksessä varmaan moni on tahtomattaan alkanut nähdä homouden jotenkin normaalina.

Ja ennen kuin huomaammekaan, tapahtuu kauheita: pikkupoikia saa juntata ihan lain voimalla, kakasta tulee kauneuden symboli, Ilmari ja Jalmari viettävät mahtavia kirkkohäitä pinkkiin pukeutuneen papin paasatessa homouden ihanuudesta kakkainen kikkeli tanassa, heteroita syrjitään nykyistäkin enemmän YLEn rekrytoinnissa, presidenttinä on koprofiili, pääministerinä pederastikko jne.

Mielestäni yhteiskunnallamme on nyt viimeinen hetki herätä huomaamaan homojen pomojen maailmanvalloitussuunnitelmat ja herätä vastarintaan.

Voimia kaikille heteroille taistelussa kaikkialle hiipivää homojen ylivaltaa vastaan. Yritetään jaksaa.

• Jääman

Seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä pätevyyden kanssa ja koska Haavistoa ei ole koskaan tuomittu rikoksesta ja hän on syntynyt Suomessa ei ole olemassa mitään estettä hänen ehdokkuudelleen presidentinvaaleissa.

• Heppi-Einari

Homojen aiheuttamaa uhkaa normaaleille ihmisille ja sivistyneelle yhteiskunnalle ei voi mielestäni aliarvioida. Homot ovat ovelasti soluttautuneet normaalin yhteiskunnan vaikuttaviin elimiin ihmisten keskittyessä varomaan siionistijuutalaisten maailmanhallintapyrkimyksiä.

Ajatelkaapa itse: monissa maissa on jo homoseksuaaleja jäseniä parlamenteissa, hallituksissa ja poliittisten puolueitten johtoportaissa. Puhumattakaan esim. YLE:n ja muun median yleisestä tavasta värvätä homojuontajia ohjelmiinsa pehmittämään ihmisten asenteita. Tässä homovyörytyksessä varmaan moni on tahtomattaan alkanut nähdä homouden jotenkin normaalina.

Ja ennen kuin huomaammekaan, tapahtuu kauheita: pikkupoikia saa juntata ihan lain voimalla, kakasta tulee kauneuden symboli, Ilmari ja Jalmari viettävät mahtavia kirkkohäitä pinkkiin pukeutuneen papin paasatessa homouden ihanuudesta kakkainen kikkeli tanassa, heteroita syrjitään nykyistäkin enemmän YLEn rekrytoinnissa, presidenttinä on koprofiili, pääministerinä pederastikko jne.

Mielestäni yhteiskunnallamme on nyt viimeinen hetki herätä huomaamaan homojen pomojen maailmanvalloitussuunnitelmat ja herätä vastarintaan.

Voimia kaikille heteroille taistelussa kaikkialle hiipivää homojen ylivaltaa vastaan.

• 25

Miettikäähän nyt kun Haavisto menee puolisonsa kanssa valtiovierailulle.

On maita josta ei kutsua varmasti tule.

Kansainvälisestikin huono asia. Maailma ei ole vielä niin vapaamielinen, en myöskään minä.

Homo saavat puolestani tehdä mitä vaan, vaikka minun ei ole sitä pakko hyväksyä.

• Ette näe Haaviston potentiaalia maamme maineen palauttajana. Hän tulee olemaan virallisen tahon J.Backman. Myytinmurtaja, joka murtaa arabimaailmassa olevan myytin Suomesta arabien paratiisina. Paratiisia ei voi pyörittää homo presidentti, joka puhuu tyttöjen ja naisten maailmanlaajuisesta ihmisarvosta - murtaen miesten maailmanlaajuista, suorastaan ikiaikaista, ylivaltaa naisiin nähden. Todellinen globaali feministi.

Ei varmasti tule olemaan suosittu presidentti tietyissä maissa, mutta mielestäni ei tarvitse tullakaan. Mitä me siellä? Ja samalla Suomen maine 'paratiisina' saadaan hoidettua realistisemmalle tasolle.

Mielenkiintoista nähdä minkälaisia ehdokkaita tulee muista puolueista, mutta näen kyllä Haavistossa potentiaalia monellakin tasolla.

• kansliapäällikkö>>>>
        temppuilija kirjoitti:

Ette näe Haaviston potentiaalia maamme maineen palauttajana. Hän tulee olemaan virallisen tahon J.Backman. Myytinmurtaja, joka murtaa arabimaailmassa olevan myytin Suomesta arabien paratiisina. Paratiisia ei voi pyörittää homo presidentti, joka puhuu tyttöjen ja naisten maailmanlaajuisesta ihmisarvosta - murtaen miesten maailmanlaajuista, suorastaan ikiaikaista, ylivaltaa naisiin nähden. Todellinen globaali feministi.

Ei varmasti tule olemaan suosittu presidentti tietyissä maissa, mutta mielestäni ei tarvitse tullakaan. Mitä me siellä? Ja samalla Suomen maine 'paratiisina' saadaan hoidettua realistisemmalle tasolle.

Mielenkiintoista nähdä minkälaisia ehdokkaita tulee muista puolueista, mutta näen kyllä Haavistossa potentiaalia monellakin tasolla.

Tässä matkakertomus:

Samalla saan lastin suuhun ja meinaan tukehtua nenän peittäviin hikisiin pusseihin. Samalla koko 19cm on uponnu mun sisään ja mä ynisen tuskasta ja kiimasta. Kundi alottaa hitaat vedot ja mun suuhun ilmestyy uus kulli. Vittu mä spermaan sut nyt, mun persettä pannut kundi huutaa ja ruiskii lastinsa mun suoleen. Kun se vatäytyy, niin uus kaveri on jo tunkemassa kaluaan mun sisään. Mua naidaan armotta suuhun ja suoleen vuorotellen, mä nielen spermaa ja mun perse on liukas reiästä valuvasta mäihästä, kundi toisensa jälkeen laukee mun sisään ja suuhun, jotkut nussii ensin suuhun ja sit suoleen ja jotkut nai ensin reikää ja pakottaa sit ottamaan spermasta kiiltelevän kullinsa suuhun ja ampuu lastinsa mun kurkkuuni.

• kansliapäällikkö>>>> kirjoitti:

Tässä matkakertomus:

Samalla saan lastin suuhun ja meinaan tukehtua nenän peittäviin hikisiin pusseihin. Samalla koko 19cm on uponnu mun sisään ja mä ynisen tuskasta ja kiimasta. Kundi alottaa hitaat vedot ja mun suuhun ilmestyy uus kulli. Vittu mä spermaan sut nyt, mun persettä pannut kundi huutaa ja ruiskii lastinsa mun suoleen. Kun se vatäytyy, niin uus kaveri on jo tunkemassa kaluaan mun sisään. Mua naidaan armotta suuhun ja suoleen vuorotellen, mä nielen spermaa ja mun perse on liukas reiästä valuvasta mäihästä, kundi toisensa jälkeen laukee mun sisään ja suuhun, jotkut nussii ensin suuhun ja sit suoleen ja jotkut nai ensin reikää ja pakottaa sit ottamaan spermasta kiiltelevän kullinsa suuhun ja ampuu lastinsa mun kurkkuuni.

Siis mitä ihmettä... heräsikö sinulla joku piilotajuinen fantasia?

• Välittömästi hoitoon
        kansliapäällikkö>>>> kirjoitti:

Tässä matkakertomus:

Yrjöttävää saastetta, kirjoittaja hoitoon ja äkkiä.

• rectumista koko maa

Nykyinen on lepso,mutta sentään kulissina mies, "piironginjalka" Pena.Sitten jos valitaan homppeli Haavisto,jonka puolisona on mies,niin johan meille nauretaan ruotsissakin,jonka pitäisi olla homoja pullollaan. Eli Suomi on homolandia.

• Se on kuitenkin se meidän ydinarvomme täällä - tasaarvo, ihmisoikeudet.

Nyt tuo sama sakki, joka kohkaa kansainvälisyyttä ja rajojen avoimmuutta, roudaa tänne ihmisiä, joiden arvomaailmankuva on totaalisessa ristiriidassa heidän(roudaajien) ydinarvojen - tasa-arvo - kanssa.

Pitäisi olla sitä arvojärjestystä ja sen mukaan toimimista, että se kaikkein ylin arvo toteutuisi: oikeus elämään ja itsenäisyyteen. Nainen ei ole itsenäinen, jos hän on nyrkin ja hellan välissä - tai jos miehellä on oikeus raiskata nainen, ihan vain sen vuoksi, että siltä juuri nyt tuntuu.

Siitä presidenttiydessä pohjimmiltaan on kysymys.

• hylätty-

Eli vihreät on kertoneet olevansa homostelupuolue.
      Lisäksi homo ei ole pätevä edustamaan kansaamme koskaan. Narsistiset piirteet menevät heillä ohi tehvävien vaatimuksen. Nähtiin jo Halosen kohdalla, ettei saa mitää aikaiseksi vuosiin. Hänenkin ajamat asiat olivat itsekkäisiin omiin suuntautuneisuuksiin perustuvia pelkästään. Eli hän ei toiminut valtion ja kansan hyväksi milloinkaan.

• fyyy faann

Linnan juhliin tulisi vain homoja. Olisi ainakin tilaa tanssia heppi heppiä vasten. On aikoihin edetty, ajatelkaa lapsianne, jos pressana olisi homo.

• "Miettikäähän nyt kun Haavisto menee puolisonsa kanssa valtiovierailulle.

On maita josta ei kutsua varmasti tule.

Kansainvälisestikin huono asia. Maailma ei ole vielä niin vapaamielinen, en myöskään minä.

Homo saavat puolestani tehdä mitä vaan, vaikka minun ei ole sitä pakko hyväksyä."

Olen täysin samaa mieltä. Tämä on jo LIIKAA minulle. Ikinä en tule äänestämään vihreitä, he ovat tunnustautuneet homopuolueeksi.

Olkaa minun puolestni homoja, mutta ei siitä tarvitse maailmalle huudella.

• suhteen vaara

Pian se voi kärähtää työpaikkaseksistä toivolan kanssa. Jos pojut erehtyvät leikkimään junaa eduskuntatalon saunassa.

• Heppi-Einari
        suhteen vaara kirjoitti:

Pian se voi kärähtää työpaikkaseksistä toivolan kanssa. Jos pojut erehtyvät leikkimään junaa eduskuntatalon saunassa.

Kumpikohan on veturi ja kumpi jarruvaunu?

• Normaaleja kehiin
        suhteen vaara kirjoitti:

Voi olla että junaan tulee lisää vaunuja, onhan siellä Oraskin joka voi yhtäkkiä tulla tynkyttämään jonon jatkoksi. Voisiko olla mahdollista saada eduskuntaan terveitä ihmisiä eli normaaleja eikä mitään ruskean reiän ritareita, samoin maan muihin johtotehtäviin. On se onni ettei tuo Homo-Haavisto päässyt presidentiksi, vielä on Suomen kansalla edes vähän toivoa jäljellä ja terveitä äänestäjiä. EI mikään voisi olla niin sairasta kuin tämä pieni karvaturpa kolumbialainen hintti maan äitinä. Hirveä painajainen, onneksi ei toteutunut.

• hyväksyykö kaikki

tätä se suomen kansalta puutuu hyvä idea mutta ei toimi käytännössä.

• tarkennus

"Tuo on järjellekin käsittämätöntä, pari joka ei voi saada lapsia. Milloinkaan ei homopari tai lesbopari voi saada jälkeläisiä.

Erikoista, että täällä pääsee homotkin pressaehdokkaaksi."

Ihan vaan tiedoksi, että Suomessa presidentin vanhimmasta lapsesta ei automaattisesti tule seuraavaa presidenttiä.

Voisin aivan hyvin äänestää Haavistoa, jos vaihtoehtoina olisi esim. eläkeukot Väyrynen tai Niinistö.

• Heppi-Einari

Niin; voisihan se olla hauskaa, että meillä olisi vaippaa käyttävä (?) presidentti....

Olen nimittäin tältä palstalta lukenut, että vaipan käyttöön joutuu turvautumaan anuksen väljentyessä.

• epeo0
      • Heppi-Einari

Käsittääkseni eivät. Ovat nimittäin eri sukupuolta:)

• uki78

Annihan asuu kommuunissa eiköhän siellä ole ihan normaalia sekoilla kaikkien kanssa.

• -soonmoro-

Mitähän tähän sanoo suomessa asuvat muslimit?

Entäs jos ja kun homopresidentti lähtee valtiovierailulle esim. arabimaihin?

Kättelevätköhän sheikit/mullahit homoa?

• ANti homo

Voi hitto! Minä kun luulin että se on H.I.N.T.T.I.!!!!!!!!!!!!!!!!!

No, sairaus on sairaus. Mutta että oikein persidenttiehdokkaaksi.

• mursuhuulianaali

Suomen akkamaisin mies on Pekka Halonen.

• anal smell

Siis Pekka Haavisto, mokoma oikolukija.

• Eiköhän Haavisto

tiedä itsekin ettei voi saada lapsia miehen kanssa.

• Minusta on

Eikö se silloin ole epänormaalia?

• Ai mikä?

Minusta on ihan normaalia ettei samaa sukupuolta olevat voi saada lapsia keskenään.

• Minkälaisen viestin haluamme lähettää maailmalle Suomen arvomaailmasta? Presidenttimme määrittelee sen. Aatelkaa nyt ite.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94