Kuulin, että Rammari, Harrison/Z-One sekä Kavaljeeri olisi suljettu alkoholitarkastajan käynnin vuoksi. Että olisi myyty vedellä jatkettua viinaa. Pitääkö paikkaansa?
Kauhasten kuppilat
37
2161
Vastaukset
- käytä silmiäsi
Auki ne näyttää kyllä olevan...
- KIINNI VAAN
KYLLÄ OLIS IHAN OIKEIN,ETTÄ MENISVÄT KIINNI,EIHÄN SITÄ TOLLAISTA SAA TEHDÄ,ETTÄ LANTRAA VEDELLÄ ASIAKKAITTEN PAUKKUJA,ON TOSI KIEROO TOUHUA.
- Hemmi70
KIINNI VAAN kirjoitti:
KYLLÄ OLIS IHAN OIKEIN,ETTÄ MENISVÄT KIINNI,EIHÄN SITÄ TOLLAISTA SAA TEHDÄ,ETTÄ LANTRAA VEDELLÄ ASIAKKAITTEN PAUKKUJA,ON TOSI KIEROO TOUHUA.
Ihan tukka sekasin sieltä on kyllä kotio lähetty..
- Alkoholiton
Hyvä,hyvä,samoin kaikki muutkin ryyppäyspaikat.Lailla pitäisi alkoholin myynti kieltää.
- sin ja tonikki
Mistä näitä ihmeen kumipäitä oikein sikiää?
Tehkää ilmoitus viranomaisille jos on aihetta epäilyyn. Ei tunnu mikään olevan hyvin tällä ravintoloitsilalla jos teihin on uskominen. Milloin lantrataan viinaa vedellä, on liian kalliita paukkuja,sisäänpääsymaksu on kallis, paikat suljetaan, portsarit on perseestä,yms...
Katsokaa peiliin hyvät ihmiset ja antakaa toisten yrittää!- Pysyy poissa
Niinhän sitä on valitettukin,mutta eipä mitään asialle tehdä. Kaikki eivät tiedä että minne valittaa tai ovat niitä kumipäitä. Aikoinaan ei vesitellyt,ainakaan mulle. Jos se alkoholimonopoli täs kylässä sit nousi päähän toisin kuin viinat heidän baareissaan....
- kaiken lukija
Tuskin savua ilman tulta, onkohan viranomaisten suojeluksessa ?
- DeadCityTales
Eikö viranomaiset uskalla mitään tehdä? Puhuuko raha? Toivottavasti menisi konkurssiin vaikka eräs Päiviönsaaren "yökerho", sen verran palvelu on mitä on, ovelta lähtien.
- kalakeitto
DeadCityTales kirjoitti:
Eikö viranomaiset uskalla mitään tehdä? Puhuuko raha? Toivottavasti menisi konkurssiin vaikka eräs Päiviönsaaren "yökerho", sen verran palvelu on mitä on, ovelta lähtien.
Olisiko peiliin katsomisen paikka. Itse olen saanut aina hyvää palvelua kyseisessä paikassa.
- Ahls Best
Kuuluuko Rock Cafe 18 myös ketjuun ?
- AnonymousN
Rokkaria ei ole useampaan vuoteen enää ollut Varkaudessa. Valitettavasti :/
- joopajoo123
höpö höpö. parhaat on nää baarit. hyvää palvelua saapi kyseisen omistajan paikoista. olisiko kateellisten panettelua.
- mietin vaan
jos ravintolaan tulee tavara sinetillisessä pullossa tavarantoimittajalta... ja se siinä tiskillä aukaistaan ja sinetti rikotaan asikkaan silmien alla... mietin vaan et missä välissä se keretään lantraamaan... vissiin siinä vaiheessa, kun asiakkaan tilamaan kossu-colaan lisätään cola... mietin vaan...
- Muahhahhaa.
Tulee varmaan joo pulloissa jotka ovat suljettu viinatehtaalla. Mut on siellä paljon pulloja auki, jäävät seuraavaan päivään.
Miksi jotkut puolustelee tätä asiaa näin henkeen ja vereen? Onko oma lehmä ojassa?
On sanomattakin selvää, että ravintoloitsijat ovat tehneet rikoksen laimentamalla viinaa, ovat jääneet siitä kiinni. Enkä usko sen olevan kokonaan taakse jäänyttä "bisnestä", aina löytyy onneaan kokeilevia onnettomia.
Ei pidä yleistää, mut niitä on. Sitä en väitä et niin tehtäis esim. Kauhasen paikoissa, mut porukan tuntien en pidä sitä yhtään yllätyksenä vaikka niin tapahtuis.- VETTÄ JUONNUT
NÄIN ON,ILTA ,KUN MENEE PITEMMÄLLE JA KAVERIT HUMALTUU JA ASTUU NÄÄ OMAT TUNNETUT TARJOILIAT,JOILLE ON RAHA VAAN TÄRKEIN,NIIN VARMAAN VESI VIINAA JUOT KAUHASTEN KUPPILOISSA,SE ON IHAN VARMAA,ON KOKEMUSTA,MUT MENEPPÄS SANOMAAN,NIIN LENNÄT HETI ULOS.ON MUUTEN TOSI VÄÄRIN.
- alkoholiton
VETTÄ JUONNUT kirjoitti:
NÄIN ON,ILTA ,KUN MENEE PITEMMÄLLE JA KAVERIT HUMALTUU JA ASTUU NÄÄ OMAT TUNNETUT TARJOILIAT,JOILLE ON RAHA VAAN TÄRKEIN,NIIN VARMAAN VESI VIINAA JUOT KAUHASTEN KUPPILOISSA,SE ON IHAN VARMAA,ON KOKEMUSTA,MUT MENEPPÄS SANOMAAN,NIIN LENNÄT HETI ULOS.ON MUUTEN TOSI VÄÄRIN.
Juu, ihan oikein juopoille,vettä vaan.
- illan paukku
VETTÄ JUONNUT kirjoitti:
juu hyvä et vettä antavat tuollasille pöntöille ,joilla ei oo omaa elämää ...
- kyllästybyt
alkoholiton kirjoitti:
Juu, ihan oikein juopoille,vettä vaan.
Muuta kuuhun siellä ei ole viinaa
- edam vai emmental
kyllästybyt kirjoitti:
Muuta kuuhun siellä ei ole viinaa
Ei niin, mut siellä on helvetin paljon juustoo!!!
- maksanainaliikaa
Olen itsekkin pannut merkille tietyissä tuotteissa laimean maun kyseisessä paikassa. Rupee oikein kuvottamaan nuo ylihintaiset juomat sitäpaitti.
Jos kunnolla lähette remuamaan nii menkää porukalla vaikka Kuopioon! Bensat kuittautuu halvemmissa hinnoissa baarissa ! ei mulla muuta- hintasota
kuopiossa välillä kiva käydä ,mut hinnat vaan todellisesti kovemmat kuin
varkaudessa....ja tulenliekissä hinnat vasta kohdallaan on ...siellä
alettiin rahastamaan :)
- sotahinta
Enpä tiedä missä olet käynyt kuopion baareissa, mutta huomattavasti on Kuopiossa halvempaa ja parempi tarjonta mitä Varkaudessa.
Onko Kuopiossa baarejakin???????????????????
- AbsolutistinUnelma.
Juokee vitun urpot kotonanne, ei ainakaa tarvia valittaa että "viinat onkin vettä".. ja vittuako juoksette siellä baarissa jos ei paikka ja litkut miellytä.. kannattaa käyttää järkee..
- Jay J. Jameson
Ja ainakin JVP Groupin äijät hoitaa hommansa, esim. ovella oikein hyvin. Eikä ole palvelu paskaa ollut kyllä Zonessa tiskilläkään ja hyvin on tullut hirmu känni, vedestä kai sitten, mutta kuitenkin! :D
- J.Joplin
Onko känni elämän tarkoitus?
- kokoajanalaspäin
Kyllä zonen uudet portsarit ei oo asiakaspalvelua nähnytkään, luoja mitä touhua.. Yksikin tyttö oli selvinpäin ja rupesi selvittää kassalla kun eka kertaa oli käymässä kyseisessä baarissa. että missähän täällä on vessat? niin tää partajeesus poke tulee siihen että jos et tiedä missä vessat on niin eiköhän ole aika lähteä kotia.
Tämä uusi nainen joka on portsarina niin ei kyllä tiedä mistään mitään, kauhea pätemisen tarve. luulee varmaan että hän on joku poliisi. - mitähän viel
haha, ei vit mitä touhua pokeilta lauantaina..pippurisumutta heti vaan naamalle ku joku vähäsen riehuu. sit kun kaveri saatu rautoihin nii jumalauta mikä retuutus alkoi. toivottavasti tätä katsellaan poliisin toimesta videoilta. mutta ovelasti poke vei terassin kohtaan mihin ei näyttäs kamerat pahemmin kuvaavan.. toivottavasti asia selviää ja sumutteen käyttäjä saa jonkun palkinnon pelastettuaan koko baarin ;)
- 12+3
Kyllä tuota kauhasen meininkiä on tullu seurattua. Rammarissa hän itse toteuttaa hinnoittelussa tyyliä mitä korkeammat promillet asiakkaalla hänen mielestään on, sitä korkeampi on tuopin hinta. Tästä todisteena oli kuitit.
Zonessa paukkuja jatkettiin vedellä. Tämän kuulin suoraan työntekijältä. Tarkastajakin taisi olla samaa mieltä...
Kannattaa ehdottomasti pitää silmällä, mitä kauhasen baareissa saa ja millä rahalla. Tai sitten siirtyä vaikka rantamaisemiin nekkariin... - kossuveellä
En ole ko yrittäjällä töissä, mut pakko on jo kommentoida.
Vesi on aika usealla se yleisin mitä kossun tms sekaan haluavat,eli itsekkin "laimennan" paukun useamman kerran viikossa hanavedellä, ihan asiakkaan omasta toiveesta!!! Eli olenko minäkin nyt syntipukki? - Tredsa
GunSmoken takana olevassa paarissa saa käteisellä maksaessa olla tarkkana ihan selvinpäinkin. Joskus muinoin sain rahasta väärin takaisin (maksu satasesta, vaihtarit 5-kymppisestä). Asiaa kyselin, kuitattiin tule kassan laskentaan sulkemisajan jälkeen. Hyvä meininki.
- ihmetystä
Hinnat tosiaan sekavat, zonessa käytyäni ja kortilla maksettuani katselin että ensin maksoi siideri 4€, sitten 5.50€ ja viimeiset 7.50€.
Ei tarvitse toisten käydä. - wtf???
Mä en ymmärrä tätä vesiviinajuttua. Itse olen ainakin saanut aina ihan hyvät kännit vedettyä.
Ja oon nähnyt kun se viina loppuu, niin sieltä otetaan uusi pullo ja kyllä ne on ihan sinetöidyiltä näyttäneet Ja voihan sitä viinaa maistaa vaikka ihan shottina jos epäilyttää. Olisihan siinä hirveä vaivakin alkaa sitä viinaa vedellä lantrata, eiköhän se aika mene siinä viinanmyynnissä kuitenkin...
Monella taitaa vaan olla siellä niin känni päällä, että ei enää maista sitä viinaa siitä juomasta... Ja toisekseen monien drinkkien on tarkoituskin maistua oikein tehtyinä sellaisilta, että se viina ei ihan kamalasti tule sieltä läpi. Ja sitä viinaa saa olla vain se tietty määrä siinä juomassa. Sen takia voi maistua vähän erilaiselta kuin se kotona väsätty kossubattery jossa on viiskymppistä viron viinaa ja liraus sitä batteria...:D
Noin niinkun muuten oon kyllä sitä mieltä, että varkauden yöelämä on vain varjo entisestään, toista oli kymmenen vuotta sitten. Ja se on kyllä osittain kauhasen monopolin vika. - apej
Jos ne ois laimentamisesta kiinni jääneet, niin ei nuo paikat enää auki olis...
- Anonyymi
rauno
- Anonyymi
makkaraperunat
- Anonyymi
tammi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826