uudelleenasennus

13+1

Joudun asentamaan Windows XP:n uudelleen ongelmien takia, mutta asennus DVD on kadoksissa. Jossain on, muttei pienellä etsimisellä löytynyt.

Saako enää mistään uutta DVD:tä. Tarvitsen nimenomaan XP:n, koska uudenpiin järjestelmiin ei ole saatavaissa ajureita tulostimelle. Ja lasertulostin on hyväkuntoinen. Ja mustetta on varastossakin.

7

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyynny

Terve!

Kaupasta tuskin löydät XP:n asennuslevyä uutena. Tietenkin jostain hyvin hyvin pienestä ja laitakulman myymälästä voi löytyä, mutta silti todennnäköisyys on hyvin pieni ja vaivannäköön nähden melko toivotonta. Tietenkin jos aikaa riittää kierellä kauppoja...

...mutta parhaiten varmaan onnistut, kun suuntaat esim. Huuto.net:iin. Sielä niitä on paljon ja valinnanvaraa on...

• 13+1

Mitähän se maksaisi oikeassa kaupassa.

• nyynny

Juuh, mutta tuohan on integroitu toimimaan Dell-merkkisessä tietokoneessa ja toimivuus muissa koneissa ei ole taattu!

• 13+1
        nyynny kirjoitti:

Juuh, mutta tuohan on integroitu toimimaan Dell-merkkisessä tietokoneessa ja toimivuus muissa koneissa ei ole taattu!

Jos minulla on Acer aspire 3100, niin ei ole varmaa että tämä Huutonetissä oleva toimisi.

• Jaaha... minulla on Dellin asennuslevy toiminut hyvin IBM läppärissä... Xp asentui ilman ongelmia....

• kunhan.kysyn.

mulla on Asuksen miniläppäri jossa XP Home. Mutta ei ilmeisesti ole mitään uudelleenasennus osiota kiintolevyllä. Eikä ole asennus romppuakaan.. jos haluaisi asentaa käyttiksen uusiksi se ei vaan ole mahdollista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe