Tilasin netistä Halti Green 65litraisen rinkan. Postissa saapuikin Halti kakorom 65litrainen rinkka. Tilausvahvistuksessa jonka sian lukee kyllä ihan oikein Halti Green 65l. Melkein samanlaisethan nuo ovat mutta miten kauppa voi tehdä noin, minulle ei edes ilmoitettu mitään syytä tai mitään.. Kauppa on kyllä aivan luotettava, millä perusteella se voi tehdä näin lähettämättä minulle mitään viestiä? Kyllähän minulle tuokin kelpaa kun hinta oli sama mutta silti..
Rinkka sekoilua
Halti Green
2
323
Vastaukset
- adfaf
Mikset sä lähetä sitä takaisin ja vaihda oikeaan? Ei ne siellä nyt varmasti tahalleen lähettänyt sinulle väärää tuotetta! Itsellenikin on joskus " luotettavasta" kaupasta tullut väärä tuote. Siellä on kuitenkin ihminen käsittelemässä tilausta ja ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä.
- Halti Green
En taida jaksaa kun rinkat kumminkin ovat melkein samanlaiset. Joten tuo käypi myös minulle. Luultavasti sen takana on ihan inhimillinen virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952