Ajoseuraa

Uusiin ympyröihin

Löytyykö Lahden seudulta moottoripyöräilyä harrastavalle naiselle ajoseuraa naisesta ja ehkä miehestä? Häiriköt älkää vaivautuko! Tämä ei ole treffipyyntö!
En halua ajaa vielä missään suuressa porukassa.
Yht.tietoja myöh.

12

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENduroniksi

No kai noita löytyy mutta kannattais kertoa et millanen pyörä sulla on?? Jos esim sulla on joku kyykky niin sillä aika ikävä ajella mettäpolkuja.

• Uusiin ympyröihin

Sori, kun ei tullut mieleen tuota pointtia. Pyörä on Kawasaki 450 Ltd. Ei siis kyykky.

• rohkeasti vaan

Satamaan kattelemaan kun muutkin kokoontuu, siellä sitten kaveraamaan kaltaisten kanssa, eiköhän joku löydy jolla on samankaltaisia fiiliksiä..

• BMW-motoristi

Saako sulta pimpsaa? Edes säpiä.

• Näköjään

joka osioon eksyy nuo häiriköt, jotka eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä muusta maailmasta mitään. Oma halu vaan päällimmäisenä. Koko 24 voitais hävittää.

• Uusiin ympyröihin

Annan vain naisille!

• bandu 1250

Tietenkin löytyy! Mun mukaan voi lähteä ajelemaan! Olen mies jos kiinnostaa ajoseura niin otapa yhteyttä!

• sipsun sipsun

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

• bandu 1250
        sipsun sipsun kirjoitti:

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

Mies olen ja oma moottoripyörä seisoo talon edustalla,silloin ku en aja sillä! Nimimerkki tulee isosta bandiitista! Enkä ole täältä mitään seksiseuraa etsimässä!

• Tässä linkki varmaan parhaaseen seuraan antamillasi "kriteereillä" ikäsi jota en tiedä tuskin tuottaa ongelmaan sillä kinkuilla on myös "nuorisojaos" :)

http://www.ylikypsatkinkut.fi/

Kinkut vaikuttaa päijäthämeen ja uudenmaan alueilla.

• vetana

Hei, toivottavasti olet saanut kesän aikana mukavasti kilometrejä hyvässä seurassa. Itse ajelen Lahden lähettyvillä useasti, joten otahan yhteyttä jos kaipaat vielä ajoseuraa. Olen naismotoristi - kilometrejä alla vasta muutama tuhat.

• pepa--87

Minäkin uusi naismotoristi-ainakin ens kesänä :D Justiinsa kortin sain tällä viikolla :)
      Elikkäs mailia saapi laittaa pepa-87@hotmail.com
      Pohjosesta oon,mutta tiijjä minne sitä eksyy jos/ja kun ens kesänä motskarin hankin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5297
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      538
      1835
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe