http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article644469.ece
Tässä teille luomuhihhuleille ja luomuhuijareille sopiva uutinen. Kannattaa lukaista ihan joka rivi ihan ajatuksella ja seuraavan kerran kun kauppaan menette niin ehkäpä ette sitten maksakaan tomaattikilosta 10 kertaista hintaa tai luomuperunoista 25Euroa / kg!
Herätkää pahvit todellisuuteen ja alkakaa säästää syödessänne.
Luomi on HUMPUUKIA
4
237
Vastaukset
- minä olen ollut
jo ajat sitten sitämieltä humpuukia mitä humpuukia sillä vain rahastetaan tyhmää kuluttajaa.Voisi hyvin verrata kirkon ropakantaa,kun kuolee pääsee taivaaseen ja alkaa iänkaikkinen elämä kukaan ei sitä ole tullut vielä todistettavasti kertomaan onvain ihmisen kuvitelua.
- juokse suolle
Tuossa jutussasi ei ollut päätä eikä häntää, toimittaja on tehnyt jutun tietämättä mistä tekee juttua.
- huohh+
Olipas sekava ja ammattitaidottomasti kirjoitettu artikkeli! Tuli mieleen ärsyyntynyt toimittaja, joka yritti tunkea juttuunsa kaiken mahdollisen aseeksi kelpaavan luomua vastaan. MItä tekemistä esim. luomuruoalla on vihreiden kasvisten sisältämän ainesosan kanssa? :D Ja väite, etteikö luonnonmukaisesti tuotettu ruoka olisi muka keholle hyväksi, on ehkä naurettavinta mitä olen koskaan kuullut..!
Ei tarvitse olla luomu-uskovainen tietääkseen edes perusasiat luomuviljelystä: luomussa ei käytetä keinotekoisia aineita, tuotteista ei löydy torjunta-ainejäämiä, monelle sopivat luomuversioina nekin tuotteet, joille luulevat olevansa allergisia. Kokeilkaa itse- meillä Suomessa rehottaa epidemian omaisesti "maitotauti", joka mystisesti paranee kun vaihtaa luomumaitoon/tilamaitoon. Näin kävi myös minulle. - dsjfhkneilfhew
hauskaa että luomu revitään aina tähän "ei ole terveellisempää kuin tavallinen" -juttuun. ei kai kukaan nyt väitäkään lääkkeeksi sitä luomua? pointti on se että TAVALLINEN voi olla vaarallista. ei ihmisen elimistö ole tarkoitettu kemikaalikoktailiksi. ei kai kukaan luomua ostava nyt kuvittele sen olevan terveellisempää, vaan LUONNOLLISEMPAA.
ennenvanhaan tavallainen ruoka oli... sellaista mitä "luomuruoka" on nykyään. eli oikeastaan kumpi onkaan oudompi juttu: luomuruoka, vai kemikaaleilla höystetty "ruoka"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738