katselin miesten treffi-ilmoituksia. Moni mies oli kirjoittanut heti ensimmäiselle riville että hakee kaunista ja älykästä naista. Jotkut vieläpä olivat lisänneet vaatimuksiinsa: akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, ja muuta sellaista. No, katsoin tarkemmin näiden omia kuvia: rumia ja vastenmielisen näköisiä. Hah hah hah, kyllä nauratti. Kukahan kaunis nainen erehtyy noille vastaamaan? Kyllähän vakka kantensa valitsee, mutta nämä miehet eivät voi löytää sitä kanttaan ikinä koska he eivät halua yhteydenottoja siltä kanneltaan, koska ruma nainen ei uskalla vastata heille, rumalta on yhteydenotto kiellety, pitää vaan olla kaunis ja täydellinen ennen kuin voi vastata heille. Nämä miehet saavat odottaa sitä koko loppuelämänsä. Heh heh heh...p.s itse olen kaunis.
ruma hakee kaunista
54
958
Vastaukset
- Puuh ja paah
Hmm.. Nooh, kauneus on katsojan silmissä, sinun "rumasi" voi todellakin olla toisen komea joten niistä ei tarvinne kiistellä.
Vaatia voi vaikka mitä, mutta saako sen, on eri asia.- liiat luulot itsestä
sehän oli pointtini nimenomaan : he ovat komeita juuri niiden rumien naisten mielestä,mutta ei oikeasti kauniiden. Oikeasti kauniit naiset tietää että ne saa kenet vaan, joten yleensä he myös tavoittelevat sitä komeaa. Komealla tässä tarkoitan suurinpiirtein malliksi kelpaavaa miestä.
- nainen 50
samaa mieltä olen että toisaan kauneus on katsoja silmässä :) voit olla omasta ja jonkun muun mielestä kaunis ja toisten mielestä et sitä olekkaan!!!
ja olen myös sitä mietä että jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista!
joillekkin se jo merkitsee paljon että luonne on kaunis ja näin se heijastaa koko ihmiseen. Jos luonne on ruma niin myös se vaikuttaa koko ihmisen olemukseen!
ja jokainen sen kumppanin löytää ihan varmasti on typerää sanoa että ns.. muka rumat jäävät loppupeleissä yksin. - nainen 50
liiat luulot itsestä kirjoitti:
sehän oli pointtini nimenomaan : he ovat komeita juuri niiden rumien naisten mielestä,mutta ei oikeasti kauniiden. Oikeasti kauniit naiset tietää että ne saa kenet vaan, joten yleensä he myös tavoittelevat sitä komeaa. Komealla tässä tarkoitan suurinpiirtein malliksi kelpaavaa miestä.
ei se aina ole niin että kauniit naiset saa kenet vaan :)
sillä komeakin mies arvostaa monesti naista kokonaisuuden perusteella.
katsos kun moni mies on sitä mieltä että ne ns.. kauniit naiset ovat itseään täynnä olevia, joiden päässä ei muu liiku kuin se kuinka ihanan kauniita he ovat.. eli pää on tyhjä :)
ja komeus/kauneus rapistuu iän myötä mutta se kaunis luonne jää. liiat luulot itsestä kirjoitti:
Sullaon tosiaan liiat luulot itsestäsi. Ulkonäkö ei määrittele ihmisen luonnetta eivätkä kaikki ole kuten sinä. Koska olen itse sellainen, etsin normaalipainoista fiksua sitoutumiskykyistä ja tunneälykästä miestä. Onnea vaan niiden kiiltokuvapoikien kanssa!
- ........
liiat luulot itsestä kirjoitti:
Mutta mitä on oikeasti kaunis? Voihan se olla, että ne miehet hakevat omasta mielestään kaunista, mutta sinun mielestäsi vaikka rumaa naista?
- pritti vumän
Miesten tosiaan kannattaisi välttää sitä ilmaisua "kaunis nainen". Mies voi ajatella että lähes kuka tahansa nainen on kaunis, että pelkkä naisena oleminen on kaunista, mutta mistä nainen voi tietää miten mies sen kauneuden määrittelee? Helposti tulee mieleen vaade jostain täydellisyydestä. Vanhanakin pitäisi olla vähintään kuin Helena Lindgren. Eikä kaikilla vaan ole sellaista nassua piste.
- nuorehko moralisti
Onko naiset todellakin menneet näin pilalle, että he katsovat miehen ulkonäköä? Mitä väliä naiselle on minkä näköinen, tai kuinka hyvin toimeentuleva mies on? Miksi et voi vaan ottaa sitä työtöntä kunnollista perusmiestä, joka puhuu vain Suomea? Miksi ei voi vaan elää ja öllöttää siinä kunnan vanhassa vuokrayksiössä vuosikymmeniä perus peran kanssa? Eikö ne ajatukset ole tärkeintä. Taitaa materia ja ulkonäkökeskeisyys olla naisille tärkeintä? Naiset tuhoaa luontoa materialismillaan, esim. yksityisautoilullaan, matkailullaan. Naisten pitäisi ennemminkin synnyttää elämää, eikä tuhota sitä.
- ....................
Oliko tuo vitsi?
Ainakaan naisten ei kannata synnyttää sitä elämää siellä vuokrayksilössä perus-Peran kanssa. Juopporetkun lapsilla ei ole elämässä kummoisetkaan eväät, enkä välttämättä tarkoita aineellista hyvää.
Miehet kaiketi sitten ovat olleet pilalla siitä lähtien kun ihmiskunta sai alkunsa, kun ovat aina katsoneet naisen ulkonäköä... Aina Willendorfin Venuksesta alkaen. xD
- M 20
Entäs jos on tavismies joka hakee tavisnaista? Onko odotukset vieläkin liian korkealla? Entäpä jos vaatimukset ovat tälläiset:
- Ikä: 18-30 (itse 20)
- Asuinalue: PK-seutu (itsekin asustan tällä alueella)
- Pituus: 140-185 (itse 175)
- Ruumiinrakenne: Aivan sama oli hän sitten pienikokoinen, hoikka, urheilullinen, normaali tai pyöreä. (itse olen pyöreä, joten se kyllä karsii näitä muita paitsi kahta viimeisintä mutta naisiahan on moneen junaan, joku tykkää kotleteista ja jotkut atleeteista.)
- Vain peruskoulun käyneestä maisteriksi asti opiskellut ja kaikki tältä väliltä eli toisin sanoen ihan sama minkälainen koulutus löytyy.
- Koulutus: Kaikki kelpaa paitsi työtön tai eläkkeellä ei saa olla.
Sanoppa onko liian vaativaa? Luulenko vieläkin itsestäni liikoja tälläisten perusteella? Sanokaa vaan ihmeessä jos luulen että voin tiputtaa rimaa vieläkin alemmas, vaikka minusta tuo näyttäisi olevan jo hyvin alhaalla jo valmiiksi, ettei naisten tartte vahingossakaan alkaa ponnistelee päästäkseen sen yli.- asdfqwerty_M85
Voi olla, että liian alhaalle asetettu rima kertoo ihmisestä vähintään yhtä paljon kuin liian korkeallekin...
Eihän töihinkään oteta jos palkkatoive on naurettavan pieni tai suuri! Ei ole liian korkealla, mutta voisi toimia paremmin, jos hakisist vaikka normaalipainoista/pyöreää, lähempänä oma aikääsi olevaa (tuo vaikuttaa jo siltä että haet puumaa, olet vasta 20v. hei!) ja koulutustakin voisi vaatia vähemmän tuolla iällä. Näin nainen lukisis toiveistasi, että etsit juuri hänenlaistaan naista!
- ....................
Minä olen (kuulemma) kaunis nainen, mutta minut karisisi vastaajista tuo kauniiden etsiminen heti. En koskaan vastaisi miehelle jolle ulkonäkö on se tärkein kriteeri. En tosin ikinä edes etsisi puoliskoani näiden pinnallisten treffipalstojen kautta. Kuvat valehtelee. Joillakin perusilme ja kuvailme tiukka ja kiukkuinen, vaikka luonnossa olisi pilke silmäkulmassa ja lempeä katse. Ei kuvat kerro totuutta ihmisten sisimmästä. Minulle miehen hyvä sydän on ykköstoive. Olen sellaisen miehen jo etsimättä löytänytkin. Etsimällä ei löydä muutenkaan sitä oikeaa. Se tulee vastaan yllättäen jossakin kohtaa elämää.
- 9+20
Naisille korkeintaa se mies tulee vastaan tekemättä mitään. Ihme diiva olet! Meille ujoille miehille deittipalstat ainoa vaihtoehto.
M20 voisi karsia kriteereistään sen ettei työtön kelpaa. Itse olen työtön mies, koska jälkiteollisessa yhteiskunnassa ei ole töitä kaikille. - 40++
9+20 kirjoitti:
Naisille korkeintaa se mies tulee vastaan tekemättä mitään. Ihme diiva olet! Meille ujoille miehille deittipalstat ainoa vaihtoehto.
M20 voisi karsia kriteereistään sen ettei työtön kelpaa. Itse olen työtön mies, koska jälkiteollisessa yhteiskunnassa ei ole töitä kaikille.Ei se tule keski-ikäisillä naisillakaan vastaan tekemättä mitään. Varsinkin jos asut vähänkin syrjemmässä, niin ei täällä mitään irtomiehiä vastaan poukkoile. Ja hyvä niin, sillä jos niitä tässä pyörisi niin olisivat kumminkin retkuja. Ei sekään ole kiva mitä 60 äidilläni on riesanaan, eli kaikenlaiset juopot lähentelemässä ja lääppimässä.
- ....................
9+20 kirjoitti:
M20 voisi karsia kriteereistään sen ettei työtön kelpaa. Itse olen työtön mies, koska jälkiteollisessa yhteiskunnassa ei ole töitä kaikille.En asu isossa kaupungissa, mutta en tosin ole ujokaan vaan nauravainen ja puhelias. Minua lähestyy miehet ihan missä vaan tavallisessa arkielämässä. Enkä tarkoita lääppijöitä eikä renttuja. Eikö muita muka pyydetä kahville tai jätskille? Kaupassa joku saattaa tulla tekemään tikusta asiaa.. Mitä se ujous asiaan liittyy? Pakko kai deittipalstoillakin tapaamansa naisen joskus tavata kasvokkainkin. Silloin on pakko uskaltaa jutella jotain. Ehkä deittipalstat on ok, mutta minun pitää tavata mies, saada ensivaikutelma ja kohtaamisen tunnelma. Kolahtaako kemiat ym. Miksi kirjoittaa viikkoja ja sitten tavata eikä yhtään tunnekaan mitään (mies on saattanut luoda minusta ihan eri mielikuvan eikä sitten tykkääkään irl). Jännittäisin sellaista tilannetta paljon enemmän.
- M 20
9+20 kirjoitti:
M20 voisi karsia kriteereistään sen ettei työtön kelpaa. Itse olen työtön mies, koska jälkiteollisessa yhteiskunnassa ei ole töitä kaikille.Työtön ei minulle kelpaa siksi koska olen itsekin töissä käyvä ja jos ihminen käy töissä se tarkoittaa ainakin yleensä että kykenee huolehtimaan itsestään eikä olla ns. "kelalla töissä" touhua. Kyllä sen kykenee ymmärtämään jos juuri sillä hetkellä on työtön mutta on about jo huomenna työhaastattelu tai jopa mahdollinen työpaikka jo näköpiirissä niin sitten no problem.
"Voi olla, että liian alhaalle asetettu rima kertoo ihmisestä vähintään yhtä paljon kuin liian korkeallekin...
Eihän töihinkään oteta jos palkkatoive on naurettavan pieni tai suuri!"
Tottahan tuo on jollain tasolla. Allekirjoitan asian. Omasta mielestäni kriteerini ovat varsin osuvia, koska olen huomannut olleeni ihastunut monenlaisiin ja näköisiin naisiin. Miksi vaatia olemattomia/mahdottomia, jos kelpaa ihan tavisnainenkin tuolta grillijonosta? - duunarimies mulle
M 20 kirjoitti:
Työtön ei minulle kelpaa siksi koska olen itsekin töissä käyvä ja jos ihminen käy töissä se tarkoittaa ainakin yleensä että kykenee huolehtimaan itsestään eikä olla ns. "kelalla töissä" touhua. Kyllä sen kykenee ymmärtämään jos juuri sillä hetkellä on työtön mutta on about jo huomenna työhaastattelu tai jopa mahdollinen työpaikka jo näköpiirissä niin sitten no problem.
"Voi olla, että liian alhaalle asetettu rima kertoo ihmisestä vähintään yhtä paljon kuin liian korkeallekin...
Eihän töihinkään oteta jos palkkatoive on naurettavan pieni tai suuri!"
Tottahan tuo on jollain tasolla. Allekirjoitan asian. Omasta mielestäni kriteerini ovat varsin osuvia, koska olen huomannut olleeni ihastunut monenlaisiin ja näköisiin naisiin. Miksi vaatia olemattomia/mahdottomia, jos kelpaa ihan tavisnainenkin tuolta grillijonosta?vastaanpa "peukutellen" täältä vanhemmasta polvesta myös. Varmaan ainoa ehdoton vaatimukseni olisi, ettei ikäiseni mies ( /-50v.) ole työtön tai sairaseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä. Tähän ikään mennessä näitä on nähty riittävästi. Sairaseläkkeellä toki voi olla, jos on joutunut pyörätuoliin tms. mutta olen saanut tarpeekseni niin henkistä laiskuutta potevista, kuin todella mielenterveysongelmaisista. Tähän voi nyt alkaa huuto tulla jatkoksi, mutta koettu on, ja haluan rinnalleni yläpäästä selvän tyypin.
Ymmärrän myös sen, että jossain pohjoisessa tai pikkukylässä ei töitä ole samoin kuin pks seudulla, mutta oma kumppaninhaku rajoittuu tänne. Töitä täällä kyllä löytyy, jos niitä haluaa tehdä, eikä kuvittele peruskoulupohjalla saavansa johtajan paikkaa. Oma työpaikkani meni aikoinaan konkkaan, ja sen jälkeen oli "johtajan paikka" tiedossa, kun perustin pienen yrityksen. Siellä on oma toimeentulo puskettu viimeiset 25vuotta. Pks seudulla on mm myös huutava pula niin bussin-, kuin taksinkuljettajista, monenlaisista asiakaspalvelutehtävistä jne.
Pitkään "työttömänä" olleelta hämärtyy kokonaan arkipäivän taju siitä, minkälaista on työssäolevan arki. Hämärtyy myös kokonaan se asia, että raha ei tule Kelasta, vaan meidän kaikkien pussista. - 9+20
.................... kirjoitti:
En asu isossa kaupungissa, mutta en tosin ole ujokaan vaan nauravainen ja puhelias. Minua lähestyy miehet ihan missä vaan tavallisessa arkielämässä. Enkä tarkoita lääppijöitä eikä renttuja. Eikö muita muka pyydetä kahville tai jätskille? Kaupassa joku saattaa tulla tekemään tikusta asiaa.. Mitä se ujous asiaan liittyy? Pakko kai deittipalstoillakin tapaamansa naisen joskus tavata kasvokkainkin. Silloin on pakko uskaltaa jutella jotain. Ehkä deittipalstat on ok, mutta minun pitää tavata mies, saada ensivaikutelma ja kohtaamisen tunnelma. Kolahtaako kemiat ym. Miksi kirjoittaa viikkoja ja sitten tavata eikä yhtään tunnekaan mitään (mies on saattanut luoda minusta ihan eri mielikuvan eikä sitten tykkääkään irl). Jännittäisin sellaista tilannetta paljon enemmän.
Kyllä olet aika omituinen, kun vieraat miehet tulee sinulle jatkuvasti jutskailemaan! Minulle miehenä ei koskaan naiset tee vastaavaa. Mahtaa puolisosi tykätä hyvää? Olet niin irrallaan täysin yksinäisten/lähes syrjäytyneiden miesten arjesta ettet ymmärrä ettei ujo mies lähde minnekkään livepaikoille puolisoa etsimään. Deittipalstat taas on tarkoitettu seuranhakua varten. Eihän siinä ole mitään kynnystä tavata netistä löydettyä naista, kun molemmat haluaa treffata. Mikäs siinä on jutellessa. Eikä tarvitse viikkoja kirjoitella. Itse en ypöyksinäisenä, kaverittomana uskalla mennä baareihin/tanssilavoille/ravintoloihin. Minulla ei ole kokemusta niiden menosta/etiketistä. Me syrjäytyneet emme edes tiedä miten Hesburgeria hienommassa ravintolassa kuuluu toimia asiakkaana!
- Juuri niin.
9+20 kirjoitti:
M20 voisi karsia kriteereistään sen ettei työtön kelpaa. Itse olen työtön mies, koska jälkiteollisessa yhteiskunnassa ei ole töitä kaikille.Aivan ei ole aina ihmisen oma vika jos on työtön.
Kaveri haki li 200 kesä työpaikkaa,eikä päässy yhteenkään.
Ja on kyllä koulutus hyvä ja muuten ok.
Ja kun lomautuksia,irtisanomisia tulee niin paljon.
Niin pointti oli että harvapa haluaa olla ehdon tahdoin työtön!!!!!!.
Eli sellasenkin pitäisi käydä,jos sillä on muuten motivaatio ja visio kunnossa.
Että edes yrittää työllistyä/kautta haluaa tulevaisuudessa.
Ja osa on jotunut jäämään töistä pois sairastumisen takia,esim fyysinen leikkaus/sairaus.Tiedän sellasiakin tapauksia.
Mistä on jo parantunu,ja palaamssa töihin.Kun on kuntoutunu kokonaan.
Ei pidä tuomita,jollei tiedä!Ja ota eka selvää.
Tai olla typerän suppea katseinen.Kumpikaan ei hyvä piirre. - Yksi ylemmäs
Juuri niin. kirjoitti:
Aivan ei ole aina ihmisen oma vika jos on työtön.
Ja osa on jotunut jäämään töistä pois sairastumisen takia,esim fyysinen leikkaus/sairaus.Tiedän sellasiakin tapauksia.
Tai olla typerän suppea katseinen.Kumpikaan ei hyvä piirre.Äskeinen viesti kuului M20 viestin,ojennukseksi/vastaukseksi.
- M 20
Yksi ylemmäs kirjoitti:
Äskeinen viesti kuului M20 viestin,ojennukseksi/vastaukseksi.
Luulin kyllä tehteeni selväksi että sellaiset työttömät eivät kelpaa jotka eivät muuta osaa tehdä kuin olla "kelalla töissä" mutta näköjään en tehnyt viestistäni tarpeeksi selkeää. Siis että se on täysin ymmärrettävää tuollaisessa tapauksessa jos työtön on, mutta minusta tälläinen ihmisen pitäisi hoitaa ensin omat asiansa päiväjärjestykseen ennenkuin alkaa suhteita metsästämään. Okei, myönnettäkööt että jos tällä ajalla jokin tälläinen asia sattuu niin sitten sattuu ei siinä mitään, mutta mielestäni omat asiat ensin järjestykseen ja sitte vasta hakemaan sitä suhdetta.
Juuri niin. kirjoitti:
Aivan ei ole aina ihmisen oma vika jos on työtön.
Tai olla typerän suppea katseinen.Kumpikaan ei hyvä piirre.Ehkä siinä elämäntilanteessa, kun jää työttömäksi tai sairastuu, kannattaisi priorisoida muut asiat kuin parisuhteen löytäminen. Ehtiihän sen parisuhteen etsiä sitten, kun on taas töissä ja terveenä.
Työtön toki saa hakea seuraa netin kautta, joka ikinen ihminen saa, mutta puolustan tässä vain meidän työssäkäyvien oikeutta hakea myös omilla kriteereillämme. Silloin kun itse olen ollut työttömänä niin energiani on kyllä mennyt työnhakuun, ei nettideittailuun.
- roll on roll off
Et muuten tasan ole kaunis. Minä tiedän, millainen kaunis nainen on, ja sinä et ole sitä.
- kuoret
Minäpä en ole ruma, enkä kaunis. On kummallista jaottelua ja viellä
kummenpaa sanoa kenestäkään, oli "sikaruma", mutta ihminenhän
on susi toiselle ihmiselle...tuota sanaa kannattais välttää, samoin,
kuin itseään kauniiksi kehuminen. - ääääääääääääääääääää
Minäkin skippaan heti sellaiset miehet, jotka etsivät kaunista naista. En koe olevani niin hyvännäköinen, että täyttäisin kauniin naisen kriteerit.
- voi voi
minkä takia naiset laittaa olevansa "pientä" tai "normaalia" kokoa, jos on yli 100kiloo elämän iloo, se ei ole normaalia.
juuri tuli tälläinen pienikokoinen tavattua, kyllä oli kevyt shokki....
meni usko täysin nettideittailusta.
naiset olkaa rehellisiä.- ja lämmin leipä
Tuo omien mittojen kaunistelu ja ei aina ihan vähänkään, on niin yleistä.
Onko se sitten hauskaa, jos on päässyt treffeille ja toisen naamasta
näkee, että voi h....tti soikoon, mihin olenkaan sotkeutunut ?!!
- forrest rich
Naiset voisi pyyhkiä pakkelit pois naamasta ja kävellä peilin eteen. HYI HELVETTI!
- ikisinkku35
Mut rumat naiset ei edes vastaa rumalle miehelle, niin ruman miehen täytyy siltin koittaa kirjoittaa kauniille naiselle. Voi olla et jollain rumalla miehellä käy tzäkä ja kaunis nainen vastaa takaisin. Ruma nainen sen sijaan luulee itsesään liikoja ja ne vastailee vaan niille miehille joka silmiä miellyttää.
- 1983
Höh näitä juttuja, siis minkänäköinen pitää olla, että voi käyttää sanaa "ruma" ?
- meikitön
Toisia rumaksi haukkuvat, ei tarvii toista ihmistä ollenkaan, parasta elää yksin.
- yks vaan
Kauneus ja älykkyys ovat molemmat täysin subjektiivisia käsitteitä eli niiden eli niiden vaatimusten perusteella ei kenenkään tarvi jättää vastaamatta. Tietysti jos mies hakee naista jolla on itsetunto kohdillaan eli pitää itseään kauniina ja älykkäänä niin on ehkä hyväkin kriteeri, karsii heikommalla itsetunnolla varustetut pois. Mies sitten itse päättää että pitääkö naista kauniina ja älykkäänä.
Ja samaten miehen kohdalla, vaikka sinä pitäisit heitä rumina niin kaikkien ei silti tarvi pitää. Eikä kaikilla ole ulkonäkö tai älykkyys olennainen asia kumppanin suhteen ollenkaan. - kakku päältä kaunis?
arpapeliä lopulta, ihastuuko tämä kaunis ja älykäs nainen mieheen jonka mies valitsi :))
- ikisinkku35
Myönnän että olen ruma ja että joudun elämään yksin loppuelämäni
- ikisinkku35
Olen kolmen vuoden aikana kirjoitellut kauniile että rumille naisille, hoikille ja ylipainoisille. En ole saanut yhtään vastausta kolmen vuoden aikana takaisin ja viestini on olleet asiallisia aina. olen kertonut itsestäni aika monipuolisesti. En ole alkoholisti ja kohtelen naisia hyvin. Siltin ei yhtään vastausta kolmeen vuoteen. Vika on siis naamassa. Eli rumakaan nainen ei vastaa rumalle.
- hatersgonnahate:P
Olet ehkä kaunis, mutta sisältä mätä.
- sivustaseuraaja
Tuo oli kai tarkoitettu ap:lle ???
- V.V.V.
Sinulle on tainnut iskeä vakavanlaatuinen prinsessasyndrooma. Tuo on kavala sairaus, koska se vääristää ihmisen omakuvaa, ja sitä kautta vaikuttaa myös psyykkeeseen. Ympäröivällä mailmalla voi olla tautia sairastavasta aivan erilainen kuva kuin mitä "potilaalla" itsellään. Prinsessasyndroomasta kärsivän ihmisen tunnistaa helposti, varsinkin esim. kommentoinneistaan nettipalstoilla.
Onnitteluni ajan myötä katoavasta kauneudestasi :-)- nainen 50
erittäin osuvasti sanottu :)
So what! Ei se sinulta pois ole jos hakee kaunista ja älykästä naista. Perhana, tulee tarttua näihin trolleihin.
- nääs_
nuo ei mahu samaan nuppiin, toinen kusee.
nääs_ kirjoitti:
nuo ei mahu samaan nuppiin, toinen kusee.
Äly ja kauneus vai? Saahan sitä eletellä toiveita että nuo 2 asiaa löytyy.
- nääs_
sententia kirjoitti:
Äly ja kauneus vai? Saahan sitä eletellä toiveita että nuo 2 asiaa löytyy.
Juu, älyä ja kaunista, yhdessä paketissa tarkoitin.
- 1. vaan
Puhuttaessa "rumista" (kamala sana), niin enpä ole koskaan, enkä missään
nähnyt sellaista ihmistä. Alkuun panijalla on kierot silmät, koskapa hänelle
"rumia" on joka puolella ja muutenkin "vastenmielisiä". Minua taas on kutsuttu nätiksi ja hyvännäköiseksi usein, mutta en uskalla vastata miehelle, jos hän etsii kaunista. En ole täydellinen, en ole kaunotar, joten en ole sitä mitä mies etsii.
- ap
Prinssisyndrooma se näillä miehillä on itsellään, eikä minulla. Kuvittelevat olevansa jotain prinssejä joille ei voi vastata ellei ole maailman kaunein nainen ja vieläpä käy kovapalkkaisessa työssä (itse ovat varmaan työttömiä, sen takia vaatiivat rahaa muilta).
- Clarie
Kyllä täytyy todeta, kun lukee näitä kirjoituksia, että luojan kiitos en etsi miestä, en deittipalvelujen kautta enkä muutenkaan. Miksi vaaditaan kaiken näköistä, ennen kuin edes on nähnyt ja tutustunut ihmiseen? Eikö olisi parempaa kertoa minkä tyyppisestä ihmisestä pitää, ja tavata tämä ihminen, uskoisin, että paljon pareja jää syntymättä juuri näitten kriteerinen takia. Saattaahan olla, että kaunis ja ihana nainen jättää vastaamatta, (voisi olla juuri se oikea)koska ei ehkä koe itseään kauniiksi, ehkä hän ajattelee olevansa korkeintaan hyvännäköinen ja jättää vastaamatta. Tapaamallahan selviää hyvin nopeasti onko sitä kemiaa vai ei.
Ymmärrän, että voidaan ilmoittaa, että nainen/mies täytyy olla nomaalipainoinen, jos ei voi kuvitella olevansa ylipainoisen kanssa tai vaikka psykkisesti sairaan kanssa, ehkä on turha lähteä treffeille jos esim.nämä asiat ovat sellaiset jotka ei voi sulattaa, muuten on kyllä tosi vaikeata jonkun kuvan perusteella päätellä onko ihminen kaunis vai ei.
Siitäkin kirjotetaan paljon, että varsinkin naiset ilmoittavat olevansa hoikkia tai normaalipainoisia, mutta kun tulevat paikalle ovat pullukoita tai läskejä.
Kannattaisi tietysty rehellisesti ilmoittaa jos on pullukka tai ylipainoinen, onhan miehiä jotka siitäkin tykkäävät. Täytyyhän jokaisella olla sen verran itsekritiikkia, että tietää minkälainen oma ruuminrakenne on. Turha keksiä,
kyllä siitäkin jää kiinni ensimmäisellä tapaamiskerralla. Vai onko treffipalstoilla niin kovaa kilpailua, että pitää parannella itseään päästääkseen edes treffeille?
Minusta on ainakin kuvia missä olen häikäisevän kaunis, ja kuvia jossa näytän ihan hyvännäköiseltä tai tavikselta, jopa rumalta. Tosielämässä olen joskus kaunis, joskus hyvännäköinen, joskus tavallisen näköinen. Hoikka olen kaikssa,sekä kuvissa että tosielämässä.
Ei se minusta ole niin kummallista, että vieraat miehet tulevat juttelemaan kaupassa (kirjoitti 20 9), kyllä ainakin minulle on vieras mies tullut ostokeskuksessa pyytämään kahville, ja kaupassa joku mies on jäänyt parvelemaan lähettyvillä, mutta ei ole tullut juttelemaan, perääni on lähdetty kaupungilla keskellä päivää, ja olen saanut kauniin hymyn osakseni, ja nämä miehet ovat ollet hyvännäköisiä miehiä kaikki, ei todellakaan renttuja, kyllä miehessä täytyy löytyä rohkeutta lähestyä naista muuallakin kun ravintolassa ja deittipalvelujen kautta.
Vai onko se sitten niin, että deittipalveluissa roikkuvat kaikki epätoivoiset miehet ja naiset jotka eivät tosielämssä pysty tutustumaan toisiinsa?
Olen ollut sinkkuna nelisen vuotta, ja sinä aikana minua on jopa kosittu, vaikka ei edes seurustella, tunnetaan kylläkin aika hyvin. Minua on pyydetty lenkkiseuraksi, kahville ym. se on täysin minusta itsestä kiinni, että seurustelusuhdetta ei ole syntynyt, koska haluan tällä hetkeää elää näin. - Tyhjäpää bimbolle
Itsesi mielestä olet kaunis,jonkun toisen mielestä voit olla ruma,Kyllä niitä löytyy sinua kauniinpiakin,kun vain katsot ympärillesi.Itse en sinuntyyppistä naista valitsisi,ylimielisyys paistaa tekstistäsi läpi.Turhan isot luulot sulla.En ole itse mikään MR FINLAND TYYPPINEN,mutta en rumakaan,ja silti on naiset kiinnostuneita kauniitkin.Minulle ei ole tarkeintä ulkonäkö.luonne ,älykkyys,käytös,elämäntavat,ratkaisevat.NIIN,että hahaha itsellesi.Mulla on rautainen itsetunto,tuollainen tekstion ,epävarman ihmisen kirjottama,
- n. 8+17
En ole koskaan, enkä tule pitämään ihmisistä jotka näkee muissa aina
niitä huonoja puolia, mutta muistaa sitten laittaa ps. olen itse kaunis.
Voi kun muistaisitte, että se kauneus voi kadota hetkessä, et tiedä mitä
huomenna tapahtuu !!! - buabuahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHA,kato ite mt3,sen sivulla kohumissi Maisa,takuulla jäät,kauneudessa kakkoseks,buabuabuabuabuabuahahahahahahaha
- Rumako vain?
Mistä tiedän, olenko ihmisten silmissä ruma? Millainen minun pitäisi olla ollakseni kaunis? Kesä lähestyy ja kaipaisin pikaisia vastauksia. Kiitos jo etukäteen!
- puhu pukille 28
Olen saanut pimppiä kauniilta naiselta et sori vaan. Kyllä jotkut on niin puuteessa et vastaavat ja itse en edes ehdotellut mitään kun se toinen halusi melkein heti tavata. Tapaaminen menikin seksin harrastamiseksi sitten.
- täysin nolla
Mä haen rumaa naista. Mut rumat ei vastaile minulle. Siis miksi te rumat ette vastaa mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144