RIP
Ryan Dunn - Kuollut
12
390
Vastaukset
- raptrap
Oma vika,toivottavasti kuvasivat senkin
- shit on your face
Harmi, mua on aina ärsyttänyt se Margera. No, koheli mikä koheli, ilman järkeä. Ihme, ettei useampia ole jo kylmennyt. Tulipahan todistettua, että vaikka kuinka koohotat muualla, vielä pitää koohottaa liikenteessäkin. Ja Järvilehto.
- RiP
Ryan Dunn tullaan aina muistamaan hulluna ja huumorintajuisena jätkänä. R.I.P
- lihava big mac
Kuka vittu on Ryan Dunn? Mikä on Jackass? Miksi meitä vaivataan tällaisilla kakkosluokan uutisilla? Joku saatanan jenkkimitättömyys on kuollut, ehkä parempi niin.
- Pala helvetissä
1. Vitun rattijuoppo!
- Rattijuopot pois!
Ei tipu sympatiaa rattijuopolle. Hyvä asia on oli sentään se, ettei kukaan täysin ulkopuolinen menehtynyt.
- JK
VAI ON HÄNN KUOLLUT
- hyväjuttu
Hieno, nyt on maailmassa yksi idiootti vähemmän!
Teksipä Duudsonit perässä saman. - hykyf
Sulle sama juttu vitun pelle.
- R.I.P Ryan Dunn
Te jotka mollaatte Dunnia ni ootte aika peestä!
Joo,ei saa ajaa päissää enkä itekkää moista hommaa arvosta mut ei se kuiteskaa kuolemaa ansainnut.
Kaikki tekee elämässä virheitä.Toiset isompia,toiset pienempiä.
Olit kyllä hauskan olonen tyyppi mitä oon seurannu sua telkusta/lehdistä vuosia.
Rest In Peace, Ryan Dunn! - jk
vai n nin
- Ville882
Kyllä veti mielen matalaksi kuulla tuo... Kuitenkin teini-ikä mennyt aika hyvin kyseisten herrojen toilailuja seuraillessa.
Toivottavasti osaamme ottaa tästä opiksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707