Kaveria vaikea löytee!

Risotto/oku

Missäs te kivat noin 45-50 v.miehet olette? Kapakassa,jossa naiset tanssivat keskenään? Aviossa? Tai ettekö ole naisystävää vajaita? Kyselee yks joka e hirmujuoppoa ota,eikä ylirikasta,ja yli satakiloistakaan.

71

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femme fatale

Samaa ihmettelen minäkin, liekköhän niitä olemassakaan missään....

• z<z<z<

Kyllä heitä on, etsitte väärästä paikasta.
      Ei se oikea hakemalla tahdo löytyä, hän sattuu kohdalle yllättäen.

• Oudoilla kummuilla

Oletko koskaan laittanut deitti ilmoitusta ?

Kun olet rehellinen ja kerrot avoimesti että mitä haet niin silloin varmasti moni huomaa että olet toisissasi liikkeellä !

• prepaid

ja samalla muutaman kymmenen hörhöä niskaas joista ei meinaa millään päästä eroon....

• :) nalle

:) Niinpä !

Juuri noiden takia miehet pysyvät teiltä poissa tai ovat sit,karanneet Lapinlahdelta . Sillä kun lueskelin teidän muutaman kommentteja, , , pitää olla joko kuuro- tai sokea jotta "näkisi" tahikka kuulisi sinua , , , :) Pudottakaa haave kriteerit , , , ja lähtekää että tää elämä on liijan lyhyt riitelylle tai satuprinssi move- etsimiselle !

Kyllä se näin, , , ,
      t, olen löytänyt , , , tai se minut, mutta kumminkin niin ihanan naiseni.

• tilaa on nyt

sitä vaan,jotta airaksinen on tainnut poistaa enimmät satuprinssit okusta :D

• nxxe

Kummussa on oikeasti kauniita ja itsenäiseen ajatteluun pystyviä naisia !! Minä tiedän sen, koska en ole kumpulainen, , , Mutta saan silti nauttia

• mrs positive

Kun jättää turhat kriteerit nurkkaan ja on avoin iloinen itsensä onnistuu varmasti joskus jossain. Elämä on yllätyksiä täynnä, myös niitä iloisia. Helppoahan se ole sen "oikean" löytäminen Nimim. itsekin todella pitkään yksin ollut.
      P.S Olen kuullut huhuja, että netin seuranhaku sivujen kauttakin voi löytää kaverin itselleen :)

• impiumpilempi.

Niissä kannattaa olla varovainen. Muutaman kerran olen kokeillut ja sitten tapaamiset on olleet lievästi sanottuna pettymyksiä. Ennemmin vaikka tanssilavalta tai uimahallilta ... niissä näkee ihmisen ihan heti minkälainen se on...

• Yamaha 1100

Täsä olis nuorekas 50v. 180cm 78kg. Käytän satunnaisesti alkoholia ja samalla menee pari sikaria. Tulot n. 4000€/kk.

• kysyy hän

Ja silti sinkku, miten on mahdollista ;o)

• Lada vm. 1970
        kysyy hän kirjoitti:

Ja silti sinkku, miten on mahdollista ;o)

Satunnaisesti alkoholia omien sanojensa mukaan käyttävä: taitaa olla väärä ilmaisu ja pari sikaria eli korsteenin tavoin tupruttelee.
        Tuliot eivät n. 4000 erkkiä vaan kuntouttavasta työtoiminnasta saatu työmarkkinatuki 9 erkin ylläpitokorvaus.
        Olisit rehellisesti ilmoittanut, niin olisi joku työelämävalmennuksessa oleva kiinnostunut.
        Minun puolestani saat pysyä sinkkuna koirinesi.

• Ikunen seinäruusu

Samaa ihmettelen miekin. Siis oikeesti sinkku? pakko olla jokin "koira" haudattuna. Tai sit vaatimus taso esin ulkonäön (lue Ylipainon) suhteen on tiukka. Ainahan puhutaan sisäisen kauneuden tärkeydestä mutta mikäs sen ensikiinnostuksen herättää? sisäiseen täytyy tutustua ajan kanssa mutta mites sen pystyy näyttämään, jos kukaan ei tule edes esim. hakemaan tanssimaan tms. itse kaipaan rinnalleni kumppania, joka hyväksyisi minut sellaisena, kuin olen eikä pelkäisi sujahtaa koko elämääni ilman minkäänlaisia rajoituksia!

• YAMAHA 1100

Juup, onhan mulla koirakin. Eikä tässä koko ikää ole sinkkuna oltu.

• lassiex

collie?

• rikas, juppo, naisen elätettävä,tällaista miestä en huoli,okussa ei taida ollakkaan sellasta miestä joka tuntee rakkauden.

• Sulevi__

Löytyisköhän jostain vähän juoponnäppeetä naista? Saisi olla varakas ja hyväluontonen. Oispa se mukava tissutella Suomi viinaa illat pitkät ja aamulla ottaa vähän gebardia.

T: keskiikäinen alkkis eronnut mies

• yksi yksinäinen

On pitkä suhde takana, kun mies käytti henkistä väkivaltaa eli oli aina oikeassa, ei katsonut missä aukaisi suunsa ja kun aukaisi ei sieltä juuri kiitosta tullut. Itse kun tarvitsi jotain niin se oli varmasti huomioitava tai olit taa se" s....n akka". Ykinäiseltähän tämä tuntuu mutta eipä tarvitse enää nurkkia pitkin kävellä - tulen hyvin toimeen ja on ihanat lapset.
      Näitä kyllä löytyy mutta en ole vielä kerennyt katastaa kun sattuu niin paljon.

• Saman kokenut

Tiedän tunteen! Parempi olla yksin, kuin menettää itsensä.Mielestäni henkinen väkivalta on rikos ihmisyyttä kohtaan. Ja sitä ei edes huomaa kuin vasta sitten, kun olet itse jo syvällä suossa ja sinulla itselläsi on voimat usein niin loppu, ettet jaksa nousta sieltä puolustamaan itseäsi. Mutta onneksi olet pääsyt pois ja näet positiivisia asioitakin elämässäsi.Elämä kyllä tarjoaa välillä onneksi kauhallakin lusikan sijaan.

• NN v.51

Kun on itse kullekin elämänkokemusta kertynyt ja jokaisella omat arvot ja asenteet muotoutuneet, on yhteensovittaminen haasteellisempaa ja tuleehan ne jokaisen omat makukysymyksetkin huomioitavaksi. Itselläkin on monta asiaa joita ei enää halua elämäänsä..ja siitä se lähtee.
      Itse olen tanssiharkkakaverii odotellut ja onhan se elämänkumppanin paikkakin avoin..mutta toki näinkin toimeen tulee.

• yksi yksinäinen

Aluksi oli turvallista ja tunsi itsensä tarpeelliseksi. Vuosia meni hyvin kunnes tuli niitä pieniä riitoja tai riidat tulivat oikeastaan siitä, että hänen tahtonsa ei mennyt niinkuin oli suunnitellut eli pitkälti jo tunsi luonteeni ja osasi manibuloida asiat omaksi parhaakseen. Taivuin asioissa välttyäkseni suuremmalta pahan olon tunteelta ja kun antaa pikkusormen näin taitavalle venkojalle se vie kyllä pikkuhiljaa siihen, että olet tosiaankin toisen orja: teet mitä hän tahtoo, menet minne hän käskee ja taloudellisesti kävi kukkaron päälle kun jo maksoin toisen omistaman talon remonttejakin, hänen lapsenlapsensa lahjat, äitinsä papereiden täytöt, miehen veroilmoitukset, pankkimaksut tosin hänen tililtään mutta aikaa jäi omiin askareihin aina vain vähemmän. Kunnioittakaa naiset itseänne ja älkää alistuko tällaiseen voin sanoa, että raskasta oli.

• Yamaha 1100

Kyllä niitä samanlaisia pöllöjä löytyy miehissä ja naisissa. Oma muija lähti ulkomaalaisen mukaan ja asuu nyt hylättynä hesassa. En huolinut enää takasi vaikka pyyteli. Olin jo maksellu kaikki osuudet hänelle pesästä. Ei sitä mieskään tämmösen jälkeen ihan heti tunne luottamusta toiseen sukupuoleen.

• Muruja....

Kyllähän se niin on, että jos luottamus menee sen jälkeen on vaikea uskoa mihinkään. Yhdessä eläminen ei kaikenkaikkiaankaan ole helppoa varsinkin jos on jotain riitaa tms.
        Mutta jos ei uskalla yrittää niin mitään ei saa. Itsensä kanssa pitää olla ensin "sinut" sen jälkeen kaikki tuntuu helpommalta. Usko pois :)

• Yamaha 1100
        Muruja.... kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että jos luottamus menee sen jälkeen on vaikea uskoa mihinkään. Yhdessä eläminen ei kaikenkaikkiaankaan ole helppoa varsinkin jos on jotain riitaa tms.
        Mutta jos ei uskalla yrittää niin mitään ei saa. Itsensä kanssa pitää olla ensin "sinut" sen jälkeen kaikki tuntuu helpommalta. Usko pois :)

Juup, tuollaset "ahtat ja seinäruusut" kyllä pilaavat kunnollistenkin maineen. Kyllä se siitä lähtee.....

• TOINEN UJO

Vaikka kuinka haluaisi uskoa siihen, että löytää jonkun sielunkumppanin niin käytännössähän kumppanin löytäminen on melkein mahdotonta. Varsinkaan, kun ei harrasta kapakoita eikä humalahakuista juomista. Sanokaa ihmiset mistä kaverin voisi löytää oikeesti! Olen erittäin ujo, enkä osaa aloittaa keskustelua.Kysymys Yamaha 1100:lle. Millainen on kunnollinen ?

• ccpppfffggg

Oletko kokeillut Suomi24 treffipalstaa.
      Siellä on paljon varattuja ja onnenonkijoita joten kannattaa olla varovainen.
      Moni on kuitenkin löytänyt sitä kautta kaverin.

• Yamaha 1100

Kunnollisella meinaan semmosta joka ei heti rupee haukkumaan ja arvostelemaan tuntemattomiakaan ihmisiä ihan vaan perstuntumalta, ja ainakaan näin julkisesti. Jokainen ihminen on laulun arvoinen......

• Makunsa kullakin?

niin kuin sinullakin:
      (Kyselee yks joka e hirmujuoppoa ota,eikä ylirikasta,ja yli satakiloistakaan!)

• sinä joka kyselee kavereista niin etsitkö mies vai nais kaveria

• ymmärsin

Että niin nyt ymmärsin

• MoTown Sisters

Olisi kiva jos järjestäisi SINKKU tapahtuman ja perustaisi www sivut että miten ja ketkä saavat osallistua !

Facebook on toinen jonne voisi laittaa oman ryhmän sinkuille ja siten säädä tökkäyksiä / tykkää niin että idea voisi menää eteenpäin !

• Boca Raton Seura

Kerrankin asiaa ja Kiitos !

Olisi hyvä perustaa sellainen seura johon ei saisi muutenkuin yksinäiset ja seuraa hakevat osallistua !

Siis koko homma olisi jokin " Opin Espanjaa " ja siten sinne ei tulisi muita kuin ne jolle annettu vinkki että kannattaa osallistua !

• NN.59

Ei täällä juur ihmiset tule sinkkujuttuihin, olen kokeillut sitäkin.
      Missä täällä työssäkäyvä tapaa ihmisiä jos ei kapakoi. Tanssiin ei ole kaveria. Asiointireissuilla ei voi kaupas kysellä aktiivisesti onko vastaan tulevat vapaita.
      Jonkun tyyppinen sinkkujuttu olisi kyllä paikallaan. Kun viel maalla asuu niin tilaisuuksia törmätä harvemmassa..

• Sinkkumies 2011

Minkäs mahdat,kun amorin nuolet ei kohtaa?
        (no onhan internet,sanomalehdet....ravintolat....ym.)
        Mutta kenties jonain päivänä...............

• äksönnii !
        Sinkkumies 2011 kirjoitti:

Minkäs mahdat,kun amorin nuolet ei kohtaa?
        (no onhan internet,sanomalehdet....ravintolat....ym.)
        Mutta kenties jonain päivänä...............

Netti on kyllä aika epätoivosta, sieltä tunkee ehdotusta vaikka mistä kurdistaniasta asti. Mutta- ihan harrastuksen vuoksi voisi perustaa ryhmän sinkuille. Vaikka sysmäjärven synkät sinkut. Siellähän voisi joknkun tekemisen varjolla tavata muita. Kuten viime vuonna oli sitä sinkkusählyä Kyykerin koululla. Ryhmä on kai lakkautettu, liekkö sieltä kaikki löytäneet toisensa.
        Ravintola voi olla sinkulle oikeesti ahdistus ! Saatille tyrkyllä olijoita on mutta useimmiten varattuja yhden yön ..piiip... hakijoita lähinnä.
        Mutta kuka alkasi perustamaan jotain, kiva olis. Sekin on nääs totta että nämä juhlapyhät on yksinäiselle vieläkin yksinäisempiä !

• Tiilissä tavataan

Nyt haluan laittaa puisen lusikkani tähän soppaan !

Kyllä kaikki haluavat mielekästä tekemistä sekä seurustelua sen varjolla. Siis kaikki voisivat miettiä vahvuuksiaan ja siten olla antamassa osaamistaan toiselle...

# hyvä laittamaan ruokaa
        # hyvä korjaamaan autoja
        # hyvä istuttamaan kukkia
        # hyvä kuuntelemaan toisia
        # hyvä ja joustava
        # hyvä ja rehellinen
        # hyvä hoitamaa eläimiä
        # hyvä urheuilemaan
        # hyvä tekemään käsitöitä
        # hyvä kertomaan vitsejä
        # hyvä ottamaan valokuvia
        # hyvä samoilemaan luonnossa
        # hyvä tekemään sukututkimusta
        # jne jne

Siis kaikilla ihmisillä on sellaisia vahvuuksia joista toiset eivät voi kuvitellakkaan että heillä on.

Olen katsonut TALENT SUOMI ohjelmaa ja siinä näytetään että mitenpaljon eri asioita ihmiset nykyän osaavat !

Eli jokin tekemisen ilta ja muutava vetäjä ( ei välttämättä paikallinen ) ja kutsut vain sellaisille jotka ovat ilman puolison turvaa ! ! !

• Sinkkulentoja
        Tiilissä tavataan kirjoitti:

Nyt haluan laittaa puisen lusikkani tähän soppaan !

Kyllä kaikki haluavat mielekästä tekemistä sekä seurustelua sen varjolla. Siis kaikki voisivat miettiä vahvuuksiaan ja siten olla antamassa osaamistaan toiselle...

# hyvä laittamaan ruokaa
        # hyvä korjaamaan autoja
        # hyvä istuttamaan kukkia
        # hyvä kuuntelemaan toisia
        # hyvä ja joustava
        # hyvä ja rehellinen
        # hyvä hoitamaa eläimiä
        # hyvä urheuilemaan
        # hyvä tekemään käsitöitä
        # hyvä kertomaan vitsejä
        # hyvä ottamaan valokuvia
        # hyvä samoilemaan luonnossa
        # hyvä tekemään sukututkimusta
        # jne jne

Siis kaikilla ihmisillä on sellaisia vahvuuksia joista toiset eivät voi kuvitellakkaan että heillä on.

Olen katsonut TALENT SUOMI ohjelmaa ja siinä näytetään että mitenpaljon eri asioita ihmiset nykyän osaavat !

Eli jokin tekemisen ilta ja muutava vetäjä ( ei välttämättä paikallinen ) ja kutsut vain sellaisille jotka ovat ilman puolison turvaa ! ! !

Diilissä tavataan

Itse luin noita sun ehdotuksia ja minusta niissä oli paljon sellaisia joita kukatahansa olisi voinut kirjoittaa. Varmasti oli vain ajatuksena madaltaa kynnystä saada uusiakin ystäviä ?

Minua kiinnosta kuitenkin hieman erikoisemmat lajit ja harrastukset.

Olen miettinyt että tietääkö kukaan ketään jolla olisi kuumailapallo jolla voisi lehtää Outokummun yli kesällä ja siten nähdä koko tienoo seiltä käsin ja kuvata maisemaa !

• Kuumat Aallot
        Sinkkulentoja kirjoitti:

Diilissä tavataan

Itse luin noita sun ehdotuksia ja minusta niissä oli paljon sellaisia joita kukatahansa olisi voinut kirjoittaa. Varmasti oli vain ajatuksena madaltaa kynnystä saada uusiakin ystäviä ?

Minua kiinnosta kuitenkin hieman erikoisemmat lajit ja harrastukset.

Olen miettinyt että tietääkö kukaan ketään jolla olisi kuumailapallo jolla voisi lehtää Outokummun yli kesällä ja siten nähdä koko tienoo seiltä käsin ja kuvata maisemaa !

Tarkoitatko " kuumailmapalloa " kuumailapallollasi ?

Jos niin mukana ollaan jos saat sen tänneppäin !

• ei kapakkaa

kyllä vastakkaista sukupuolta kohtaa,vaikka ei käy kapakoissa. kunnollisiakin on tullut vastaan,mutta kun ei natsaa,niin ei. mieluummin elelen yksin ystävien kanssa ja käyn töissä,kuin yritän seurustella KUNNOLLISEN kanssa. nuorempana syytin itseäni,että minussa on vika,kun en kykene parisuhteeseen. nyt olen luopunut moisesta ajattelusta ja annan ajan kulua vaikka vanhanapiikana,mutten rupea väkisin vääntämään. (tarkoittaa ihastuksen loppumista)

• NN.59

Kyykerin sinkkujutut ei vetäneet, vaikka tilaa siellä olisikin.Mikä sitten vetäisi tai missä pitäisi kokoontua että touhuamisen keskel olis hyvä tavata toisia. Itsekin mietin tänään, että olis kiva lähtee mökille tai johkiin..mutta yksin ei viitti, ko matkaanki menee jo ees taas pari tuntii..miten olis joku retkisinkkuilu. Lähdettäisiin johonki retkel, erilaisiin juttuihi päiväseltään ja tarpeen mukaan vois lapsenki ottaa mukaan. Jokainen vois vuorotellen kehitellä tai heittää ehdotuksii ja sit niistä jotain valittaisiin yhteiseksi.
      Enemmän sekii on kuin yksin kotona nyhjäily, tosin ajan kuluu keksii aina mut juttuseuraa kaipaa kuitenki..

• NN.59

Tai olisko niit halukkaita tuohon facebookiin, ryhmä esim Okunsinkut ja siellä vois niit ehotuksii heitellä kehiin. Ja tapahtumiin vois siel ilmoittautua..tuleeko muita mukaan jos tehdään sivu..

• eikuntoimeen

Tee vaan. Kyllä siihen sinkkuja löytyy.
        Laita asetuksiin "suljettu," niin Kuka tahansa voi nähdä ryhmän ja sen jäsenet. Vain jäsenet näkevät julkaisut.

• Nainen oku

Nyt on sitten sivu fb:ssä Okun Sinkut. Laita mailii okunsinkut@gmail.com, jos haluat lisää tietoja. Tai hae facesta.

• Nainen Oku
    • Nastoihin renkaat

Kiitos FB ja Okun sinkut... että vihdoinkin joku on ymmärtänyt että eletään 2010 lukua !

Muualla kuin netissä ns. " sinkkujen metsästäminen " on suurta bisnestä ja siten siitä voi... jos haluaa kääriä suuretkin rahat !

Olen esim baareissa käyttänyt n 100euroa ilta kun olen tanssittanut naisia ja kysellyt että miten on / olisi että onko vapaa taikka varattu ?

• Miten olisi jos

Itse olen ollut paljon hyväntekeväisyyttä tekevissä yhteisöissä ja huomannut että miten muiden auttaminen saa monet ihmiset kokoon ja tekemään pyyteetöntä työtä. ( leipominen / kutominen / vanhoja tavaroita ja kirppistoimintaa / jne jne )

Miten olisi jos Okun sinkut profilisoituisivat " auttajina " ja siten panisivat rikkansa hyvän tahdon ja auttamisen puolesta ?

Lähialueilla riittää auttamisen tarpeessa olevia taikka sitten nenäpäässä tapainen kolehti !

• latua kiitos

Todella hienoa että sinkut aktivoituvat ja siten saavat hieman nimeä Okun Sinkut yhdistykselle ja uusille FB sivuille.

Kerrankin on porukkaa joilla ideoita ja joiden kanssa kehtaa " hiihtää kesät talvet " !

• Löydägaypari

Okun Siniset

• N N

Tänään Kyykerillä Janne Vänskän ja Mieskuoron syys konsertti klo 15, jos ketä sattuu kiinnostamaan. Ensi la 19 klo 16 Hullun hauskat iltamat mielenterveystyön hyväksi.

• Kummunkatu

Juuri tälläistä toimintaa kaivataan ja uusia ideoita ! Kohta alkaa veromaksajat ja työtätekevät olemaan niin harvassa että ainut lohtu on hyvät ja aktiiviset naapurit !

• Vai kavereita etsimässä No mie voisin olla mut mie asun nykyisin keskisuomessa
      ja täältä löytyy kaveri joka lähtöön jos niin haluaa huikan ottoon, sänkyyn, tanssimaan, keilaamaan, tai muuten vaan mitä mieleen juolahtaa. Oku on vain viikolla hiljanen ja viikonloppusin kapakassa kiljahdellen

• Aktiiviteininä

Voisitko kutsua meitä okulaisia sinne kylään kesällä ja siten voisimme tulla katsomaan että miten asiaoiden laita siellä " paratiisissa" oikeasti on ?

• Sinkku nainen

Just joo ..tässä se nähtiin se sinkkujen aktiivisuus..onkohan huomenna sinkkuja liikkeel, ko on kaivoksella tapahtumaa. Itsekin siel liikun, pitäisi varmaan kehitellä sinkkuteksti esim pipoon, pantaan tai tehdä sinkkupinssi..että erottuisi. Mutta jos aktiivisuus on tuota minkä nyt olen huomannut, luulen että on turha edes yrittää erottua.

• täällä toinen

Heh, tai joku semmonen sinkkuparkki ois hyvä kanssa. Mutta eihän sitä tiiä kehen sitä siellä pimeydessä törmää...

• Book My Face

Miten siihen Facebook ryhmään oikein pääsee ? Koetin koneelta päästä siihen ja se kertoi etten voi liittyä... joten kertokaan nyt että miten se toimii ?

Minulla olisi paljon hyviä ideoita että mitä voisimme tehdä ja miten kaikki varmasti viihtyisi !

• Sinkkuliini

Sähköpostia okunsinkut@gmail.com, ryhmä on suljettu, mikäli haluaa itsensä näkyvän ryhmässä, voin muuttaa sen avoimeksi, jolloin pääsee itse liittymään.

• kysyy hän ?

Miksi se on suljettu ?

• vastaa hän!

Vastaa kysymyksellä hän:
      -onko sinun henkilökohtainen Facebook sivusi julkinen, kaikkien luettavissa?
      -tiedotatko sinä kaikki henkilökohtaiset asiasi jossain julkisesti?
      -julkaisetko sinä kaikki henkilökohtaiset sähköpostit kaikkien analysoitavaksi?
      -onko mielestäsi kaikkien sinkkujen asiat julkisia, ja oltava kaikkien "tirkistelijöiden" saatavilla?

• kysyy hän

Vastauksia
        -- kavereille on Face julkinen, ei salaisuuksia
        -- kaveripyynnöt vahvistan aina
        -- no en tietenkään kaikkea julkaise... höh...
        -- riippuu sinkusta ? facehan on keskustelukanava, jokainen laittaa sinne mitä tykkää....

• Kiitos Costa Brava

Minusta Joulun aikana on hyvä itsekkin aktivoitua ja laittaa Joulukortteja menemään tutuille ja jopa sellaisille joita ei ole tavannut vuosiin.

Itse sain 12.12 ulkomailta kortin jonka tutkimiseen meni kolme päivää että sain selville että kenen tuttu sen oli laittanut ja mistä saan lisää tietoa hänestä ja että miten siellä ulkomailla menee.

• Nappia

Sinkkujen joulutapahtuma on ollut menestys monella eri paikkakunnalla.

Jokainen tuo pienen lahjan ja laittaa sen konttiin josta sitten nostetaan naisille / miehille omat lahjat ! Tällä tavalla saa kontaktin anonyymisti ja samalla hyvän mielen että saa jakaa sanomaa että olen yksin mutta " hyvällä maulla varustettu ".

Joulupukki tulee ja jakaa lahjat ja kaikki ovat kuten firmojen pikkujouluissa hengessä mukana jne jne...

monasti yhteisellä tekemisellä luodaan puiteet että miten kuntaa saadaan vipinää ja kuitenkin kaikki mukaan iästä ja ammatin ajatusmaailmasta huolimatta !

• Risotto

Enpä arvannut, mitä alulle lähti... Itse olen onnellisesti parisuhteutunut. sinkkutoiminnasta mielipide, että avoimena normaalina arkisena eri sukupuolet kokoavana vaikka retkinä, vap.eht. toimintana, teemakerhoina mikä ettei. Suljettuna toimiessaan vaikka fb-ryhmänä on pikemminkin keskusteluaherättävää.
      Eikse nyt ole normaalia arjessa, että kumpaakin sukupuolta on toimijoina?

• mielipide..

Niin elikkä sulla kiinnostus lopahti sitten heti toimintaan. Ja herää uudestaan kun parisuhde tekee samat.
        Pitäis löytää kunnon vetäjä tälle jutulle.

• Kaukana Kummusta
        mielipide.. kirjoitti:

Niin elikkä sulla kiinnostus lopahti sitten heti toimintaan. Ja herää uudestaan kun parisuhde tekee samat.
        Pitäis löytää kunnon vetäjä tälle jutulle.

No ei kun alat vetämään. Pitääkö sitä aina odotella, että JOKU MUU tekee. Jos sulla on hyvä idea, niin menoksi...

• mela18cm

täällä olisi mitat täyttävä huonoa suomea puhuva opiskelija poika
      iltojen iloksi ja ystävättärille kateuden kohteeksi!
      Tule pe iltana klo 22 paikalliselle tanssipaikalle, minä tulen ja otan.
      Tunnet minut tummasta tukasta , pähkinänruskeista silmistä ja raskaasta etumuksesta

• adonis___

Kuulun kyllä katekoriaan. Samanikäiset vapaat naiset joita olen tavannut ovat vähintään alkoholin suurkuluttajia ellei alkoholisteja.

Sitten toinen ryhmä on minua vanhemmat naiset. Olisi kuin kävisi treffeillä oman äidin kanssa.

Itse olen liikunnallinen ja minua on luultu ikäistäni paljon nuoremmaksi. En voi kuvitella itseäni jonkun "tynnyrin" rinnalla jonka kanssa kaupassa ei pääse pulla ja karkkihyllyn ohi jumimatta.

Ja nuoremmat ei haluu vanhaa ukkoo

• ansku511

adonis, ei ne kaikki naiset ole lihavia, tai namujen suurkuluttajia. Ei kaikki naiset etsi miestä kapakoista, muualta se on löydyttävä. Se ikä on vain numeroita, jos muuten kolahtaa. Sinun kirjoituksesta näkee, että olet valikoivaa tyyppiä ja tietenkin näinhän se täytyy mennä. En minäkään ottaisi isomahaista miestä, ylen syönnyttä. En tosimielessä edes ole etsimässä, mutta jos sellainen ihminen, joka kiinnostaa ja kohdille sattuisi, miksei. Kun menee vuosia yksin elelen, siihen alkaa tottua vähitellen. Kaveri suhde olisi ihan ok.

• autopaikka

kyttis otti autosta taas kuvia

• Tinppa

Kannattaa käydä Joensuussa Las Palmasissa, sielt löytyy meitä kunnollisia miehiä:

• ansku511

Ei kyllä Joensuusta tulis varttavasten miestä lähteä hakemaan, kyllä se lähempääkin löytyy, jos on löytyäkseen. On täällä Okussakin viksujamiehiä, jos vain kohdalle sattuis. Toivossa on hyvä elää.:)

• G.G.T

Naisilla on tosiaan vaikea löytää ”kumppani” miehistä joilla on elämän hallinta tasapainossa. Perus tervettä miestä harvoin tapaa vapaana liikkuvan. Naiset tuntevat nämä tyypit ja nappavat kainaloonsa, jos saavat kiinni. Monelle ihanalle naiselle on joutunut sanomaan kiitos olen varattu. Harmi kun meitä suomalaisia miehiä on niin paljon jäännyt elämän kulussa ”reppanoiksi” ettei meistä naisille ole iloa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52