Mitä mieltä olette näistä kolmesta laulajasta, ja siis heidän musiikistaan?
Itse pidän todella paljon! Nämä sai minut pitämään kantrimusiikista!
Dixie Chicks
8
656
Vastaukset
- teddy
jees,mun mielestä kans ihan mieletön trio
- kantrimimmi
Eipä ole enää puhdasta kantria.
- Diksiekhiks
kantrimimmi kirjoitti:
Eipä ole enää puhdasta kantria.
Chicksit onkin parempaa.
- Mä vaan
Ne on niin sexyjä!!!
Ja ihan sairaan hyvää musaa!! - myy18
omistan "Home" levyn ja pidän suuresti. juu ei nyt ihan "puhdasta" countrya, miten vain. Bluegrassiahan se on.
Mutta on kyllä taitavia naisia soittamaan ja laulajalla on mieletön ääni ja tyyli!
viime syksynä tuli joku konsertti telkasta niiltä ja ihastuin! - Sissi
Olen jo vuosia kuunnellut Dixie Chicksejä sitten heidän ekan albuminsa ja kaikki omistan. Televisiosta pyrin katsomaan kaikki esiintymiset, varsinkin hyviä vinkkejä saa aina kerran vuodessa ykköseltä tulevasta countrymusiikin palkintojen jaosta.
Hyvä paikka löytää uudenlaista musiikkia on myös tämä nettiradio, jossa voi kuunnella haluamaansa musiikkia:
http://launch.yahoo.com/ - jussipussi
Pidän erittäin paljon. Minulla on mm. heidän viimeisin telkkarista tullut konserttinsa nauhalla ja sitä on tullut kelattua useamman kerran tämän vuoden aikana. Lisäksi odottelen parhaillaan Amazon.comilta heidän ekan läpyskän (Wide Open Spaces) lähetystä.
- hoodoo
kaks peukaloo ylös, kolme mimmiä jotka soittaa hyvin ja vielä bluegrassia. Jeah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398