ei kai kukaan myy alaikäsille viinaa tai kaljaa autosta?
ei kai!
11
550
Vastaukset
- tähän on tultu
Kyllä vain. Itse asiassa aika yleistä. Opiskelijoiden viikkorahat menee paljolti väkeviin. Rahtaus Virosta on kovaa. Pikkupimut tilaa lonksua tai viinejä, pojat vähän ärjynpiä pullotteita
Myöskin Alkon kulmilla käy kuhina. Prismassa ei tarvi kauaa notkua kun pelin huomaa. Myyntipaikka vaihtelee turvallisuus syistä. Eli pieni ajokierros tai sitten vaan kävellään ruuhkaan ja muovikassi vaihtaa kantajaa.- olisko?
olisko yksi ainakin valkonen mersu?
- punaperse paviaani
olisko? kirjoitti:
itse olen kuullut samasta valkoisesta mersusta!
- olisko?
punaperse paviaani kirjoitti:
itse olen kuullut samasta valkoisesta mersusta!
onko kukaan nähnyt että myy siitä autosta nuorille.pitäis ilmoittaa poliisille. oliko siinä mersussa nainen ja mies?
- huom!
olisko? kirjoitti:
no valkonen mersu vaihtunut toiseen autoon!!!
- määrät pieninä
Nyt menee vähän hankalaksi. Auton merkin tai värin perusteella tulee ehkä osoitettua vääriä kohteita. Osan toki tiedän, ainahan näistä juttua on mutta uusia löytyy jos joku luopuu että asennekasvatus pitäisi alkaa muualta.
Pikkukännäys ei ole niin tuhoisaa kuin huumeet, lääkkeet,imppaaminen.
Mikä ei tarkoita että hyväksyisin örveltämistä. - yksi vainnn :P
Kuulkaas kyllä sitä ennenkin nuoret ryypiskelivät :D sehän vaan menee niin ;)
- mies.
Eli puolustat pikkupoikien ryyppäämistä?
Pullamössönuorison isukki varmaan edellisen viestin tehnyt " sehän vaan menee niin ".
Painuisit v*ttuun täältä. On varmaan selvää ettei tuollaisia kommentteja lausu kuin kakarat eli just ne jotka ryyppää " se vaan menee niin ".
En sallisi yhtäkään ryypiskely iltaa pennulleni ennenkuin se on muuttanut kotoa ja on aikuisiässä.
Suosittelen samaa muillekin. Kansalainen voi myös kaataa pikkulasten kaljat katuun. Itse kaadan ne mielelläni niiden päähän. - x
kuulostaa mustalaisten touhuilta
- x:lle vastaus
ei ole! vaan ihan valkolaisia!!!!
- narahtavat kierteet
Kiva että on tullut kilpailevaa yritystä, ehkä hinta laskee ja valikoima paranee.
Vähän niinkuin S ja K-ketju. Näiltä ei saa bonusta. Ehkä pontikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147824Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886105Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322127Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222006Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961934- 381861
- 651605
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460