Nyt ne meinaa saada ilmaista rahaa ilman takuita.
Kreikalle luu kurkkuun
5
71
Vastaukset
- nahka nuijaa neidill
Kuuleppas Suomi-neiti olen monasti reissulla nähnyt kuinka Suomi-neiti antaa kreikkalaiselle ilmaiseksi pillua. Niin että älä täällä elämöi.Vahingon sattumiseen et ole pyytänyt mitään vakuuksia.
- Suomi-neito,.-
No näyttää siltä, että et tiedä politiikasta mitään joten pidä turpa kiinni ja maksa.
- ai neiti-hah hah hah
20 ekua mä maksoni kun paneskelin Rohdosella olivipuun alla.olivia putoili vielä niskaan , et älä jätkä ala ärhentelemään mulle, mä oon jo maksanut.Heitä se hame huus hiiteen niin voit sinäkiun saada kunnon moloa
- Lähde mtv3
Ankara talouskuuri lisännyt ulkomaalaisvastaisuutta Kreikassa.
Rasistiset iskut ovat yhä yleisempiä syvässä talouskriisissä rypevässä Kreikassa.
Syvässä talouskriisissä rypevä Kreikka ei ole pystynyt tekemään käytännössä mitään maan kärjistyvälle ulkomaalaisongelmalle. Rasistiset iskut ovatkin maassa yhä yleisempiä.
Poliisi vahvistaa, että kaduilla liikkuu äärioikeistolaisia ryhmiä, jotka jahtaavat järjestelmällisesti erityisesti tummaihoisia.
Doctors of the World -järjestön Ateenan poliklinikalle tulee päivittäin maahanmuuttajia, joita on selvästi hakattu, kertoo järjestössä sosiaalityöntekijänä työskentelevä Nancy Retinioti.
– Monien iskujen kohdalla me emme tiedä mitä tapahtui, koska uhrit eivät kerro edes meille.
Erityisesti pääkaupunki Ateenan kadut ovat hengenvaarallisia maahanmuuttajille, joita tulee laittomasti rajojen yli edelleen useita satoja joka kuukausi. Konkursissa oleva Kreikka ei pysty tekemään asialle mitään.
– Me kaikki, eivät pelkästään ulkomaalaiset, vaan myös me kreikkalaiset kärsimme talouskriisistä. Me menetämme työpaikkamme, jotkut menettävät kotinsa. Kaikki ovat vihaisia ja viha muuttuu väkivallaksi, toteaa Elias el Hassan.
Rasistiset iskut ovat jokapäiväinen puheenaihe Ateenan somalikeskuksessa. Joukossa on myös monia Suomesta takaisin lähetettyjä turvapaikan hakijoita.
Elias el Hassan kertoo yhdestä rasistisesta iskusta.
– Yhtenä ainoana päivänä seitsemän somalia joutui väkivallan kohteeksi. Kolme heistä joutui sairaalaan.- Kansat irrallaan:
Kansainvaellukset ovat alkaneet ilmaisen rahan jakamisesta Suomessa.
Kun "kaiku kiirii", niin ihmiset lähtevät asuinsijoiltaan liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007468Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795822Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583745Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513463Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321867Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831806- 431431
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151335