Efexor

Efeksoria vai ei

Uusi yritys oikeassa paikassa..

Käytetäänkö Efexoria paljon adhd:ssa? Minulle sitä määrättiin kesän ajaksi, kun syksyllä vasta päästään kunnolla tekemään tutkimuksia, mutta nyt jo on vahva epäily kyseisestä tilasta. Olen kuullut niin ääripäissä olevia kommentteja siitä, ettei tiedä aloittaisiko vai ei.

3

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapintyar84

Jaa, Efexoria.... Siis vähän itse olen hämmentynyt, kun olen aikaisemmin kuullut sitä käytettävän masennuslääkkeenä ja itsekkin sitä masennukseen nuorempana söin. Enkä kyllä ole kuullut sitä adhd:ssa aikaisemmin käytettävän..

Muiden mielipiteitä ei kuitenkaan kannata liikaa kuunnella kyseisestä lääkkeestä, kun kerta sen lääkäri on määrännyt niin hän varmaan on tiennyt mitä tekee.. Ei sitä oikeen kannata kuunnella muiden kokemuksia niin kamalan paljon, kun lääkkeen vaikutus sivuvaikutuksineen on yksilökohtaista.
      Kokeilemallahan se sitten selviää sopiiko se juuri sinulle.

• Ap.
    • harmiadd

Efexor on enemmän masennuslääke. Olen itse ollut masennuspotilaana jo pitkään, syöttivät minulla aikoinaan kyseistä lääkettä, olo tuli tosi kurjaksi, ei ollut enää oma itsensä.

Nyt kun olen vihdoinkin ottanut niskasta kiinni ja sanonut, että tahdon päästä neurologille ja tutkimaan, jos minulla onkin ADD (en ole päässyt yhtään koulua lävitse sitten 9 luokan, en osaa keskittyä kouluun enkä yhtään mihinkään. Takana on 5 eri koulua josta kaikki keskeytyneet)

Eivät kuitenkaan tehneet lähetettä neurologille ja yrittivät juuri tunkea tuota Efexoria uudelleen lääkelistaan. Harmittaa, etteivät ota tosissaan ja mielellään pumppaavat naaman täyteen masentavia ja psykoosilääkkeitä, vaikka niistä ei tähän asti ole ollut mitään apua, pelkästään negatiivisia vaikutuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43