onko ketään joka osaisi neuvoa mistä lähteä liikkeelle? kokemuksia? kauanko menee / paljonko maksaisi yksityisellä käynti?
diagnoosi kajaanissa?
4
396
Vastaukset
- arvio_hinnasta
Veikkaisin hinnaksi yksityisellä puolella jotain 800 euron paikkeilla, johon kuuluu kaikki tutkimukset.
- ....
Laita nyt ainakin ykkönen tuon 800 euron eteen. Itse kävin pk-seudulla pari vuotta sitten, pari neurologikäyntiä, neuropsykologiset testit neuropsykologin luona ym., siihen ei mikään 800 euroa riittänyt.
Ei ne hintaerot ole niin suuria että pohjoisessa sen saisi tuohon hintaan... - lapintyar84
Itse pääsin asian kanssa eteenpäin siten, että varasin tavalliselle lääkärille terveyskeskukseen ajan, joka haastattelun jälkeen kirjoitti minulle lähetteen eteenpäin aikuispsykiatrian poliklinikalle, siellä tapasin neuropsykologin muutaman kerran ja minulle tehtiin testejä, jonka jälkeen tapasin lääkärin ja sain diagnoosin. Diagnoosin saamiseen minulla meni vain 2 kuukautta, eikä maksanut kuin 25 euroa. Olen kyllä itse ollut tosi onnellisessa asemassa, kun asiat omalla kohdalla järjestyi näin nopeasti.
- arvio_hinnasta
Kun menee NeuroMentaliin, niin hinta voi olla tuo 2000 euroa. Sen takia en mennytkään sinne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236