Mä hukkasin quben pelisäännöt, jos joku tietää ne, niin voisko kertoo ne jotenkin? ei pystytä muuten pelaamaan.
P.S. onko se peli hyvä? tahtoisin tietää? koska en ole koskaan pelannut ohjekirjan puuttumisen takii.
jou
Qube Älä epäröi säännöt
3
6773
Vastaukset
- hupix2
Kiitos paljon! Sun ansiosta mä muistan ton pelin nimen vihdoin ja osaan ettiä siihen sääntöjä!
Kertokaa joku pliis ihmeessä jos teillä on quben pelisäännöt, haluisin myös kovasti saada ne tietoon! Ette arvaa miten tärkeetä se oiskaan!
Kiitos! - quuup
ei saa epäröidä/miettiä
eikä vastata kyllä tai ei
eikä toistaa kysymystä
eikä toistaa aiempaa vastausta
eikä vastata kysymyksellä
ainakin. - quuup
ja jos pelaaja rikkoi noita niin ei kysytty enää loppuun sitä korttii ja vaihdettiin uuteen.
ja jos pelaaja pystyy vastaamaan kaikkiin kortissa oleviin kysymyksiin niin se saa kortin itselleen.
ja teidän täytyy etukäteen sopia mikä se voittava korttimäärä on.
yleensä joku 2-4 on ihan jees.
jaaa nauttikaa ja keksikää lisää sääntöjä itse
kunhan ette epäröi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556