Mitä ihmettä tekee jollain peltoautolla? Tuntuisi siltä, että ympyrän ajaminen pellolla ei oikein johda mihinkään.
Peltoauton funktio
6
193
Vastaukset
- kiwaahei
Ootko koittanu? Mun mielestä se on helvetin hauskaa ajella jossain landella mökkitiellä "rallia". Vähän kun muistaa pitää järjen mukana ettei tapa jotain sienestäjiä siellä.
- peltoautoilija myös
Se on justiisa mukavaa ajaa kaverin kanssa autolla jotai metsätietä/peltoa ympäri sitte jos on viel jytä vehkeet nii vöila! Mitä peltoautoja teill on? Mulla on toyota corolla 1.6l se kaverin kans yhteisenä
- agreeeeeeeeeeeeeeeee
purkaa agressiot pellol,eikä tiellä
- tietäjä92
Jokaisessa nuoressa asuu ralliautoilija. Toiset ovat rallitelleet jo pikkupojasta lähtien pellolla, joten liikenteessä eivät enää niin jaksa. Toiset rallaavat liikenteessä, koska eivät ennen ole autoilleet. Kumpaa suosittelet?
- bse-poika
vois olla ihan kivaa hommata peltoauto mut ei oo paikkaa missä ajaa.... mulla on crossi ja se on tarpeeks hauska!! =D
- tietäjä92
Mitähän iloa on mistään harrastuksesta jos sen noin katsoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236