Minkälaisen miehen/pojan kanssa eka kerta?

FF

Kun tuo toinen ketju oli vain miehille niin tehdään nyt naisillekin omansa.

Minun ekani oli 17-vuotias (täytti muistaakseni sinä vuonna 18), ihan tavallinen maalaispoika. Olimme seurustelleet jo monta kuukautta ennen ekaa kertaa. Olen aika varma, että se oli hänellekin eka kerta, vaikka siitä ei koskaan puhuttu.

54

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sellainen tapaus

Kävinkin vahingossa ensin vastaamassa sinne toiseen ketjuun, koska en huomannut tätä aloitusta. - Siirrän vastaukseni siis tännekin :)

Minun ekakerta oli itseäni pari vuotta vanhempi mies, kokki, jonka kanssa olin ollut vuoden verran kirjeenvaihdossa ensitapaamisemme jälkeen. - Koska kotipaikkakunnalla ei ollut tullut "sopivaa" miestä vastaan ja kyllästyin 23-vuotiaana olemaan neitsyt, järkkäsin itseni viikon vierailulle tuon miehen lähelle, hommasin YTHS:n lääkäriltä ehkäisypillerit ja annoin miehen ymmärtää, että en ollut enää neitsyt. - Ja sainkin hänet suhteellisen helposti hoitamaan homman.. ;)

Olihan se (meille kummallekin...) aamulla aikamoinen järkytys, kun sänky näytti siltä kuin siinä olisi sika tapettu... Ja tuo mieskin oli minulle aika vihainen, mutta piti minulle kuitenkin seuraa koko viikon, jonka jälkeen emme enää tavanneet.

Sitten olikin jo helpompi alkaa vakavaan seurusteluun ensimmäisen poikaystäväni, sittemmin aviomieheni kanssa, kun kaikki sai tapahtua ilman turhaa jännittämistä :)

Mutta tuo oli vain minun tapani toimia, eikä sovi kaikille

• et sellainen tapaus

Viitaten tuohon Miss Furyn tarkennukseen, niin mies oli tumma ja ruskeasilmäinen

• sulhasen jälkiliukas

Kuulostaa ihanan romanttiselta.

• nöösi_poika
        sulhasen jälkiliukas kirjoitti:

Kuulostaa ihanan romanttiselta.

Sarkasmisi haisee tänne asti :D

• Miss Fury

Sporttinen (en sitten käytä enää sanaa lihaksikas, sillä se tulkitaan näköjään bodariksi) vähän laimeasti skeittaripunk tyylinen Keski-Eurooppalainen poika. Huumorintajuinen ja mukava. En muista minkä ikäinen hän oli muistaakseni vähän päälle parkymppinen. Ei kuitenkaan kovin paljon vanhempi kuin minä.
      Hänelle se ei ollut eka kerta ja minä halusin vain päästä neitsyydestä vihdoin eroon. Ihastuimme toisiimme mutta kummatkaan emme olleet kovin hyviä tunneasioissa, joten juttu lopahti luonnollista reittiä pienen seurustelupyrähdyksen jälkeen. En kertonut että olin neitsyt, sillä minua hävetti kun olin jo niin vanha.

• Miss Fury

Kävin lukaisemassa tuota eka kerta naisen kanssa keskustelua ja korjaan:
        hyvän kokoinen penis mutta tekniikka vähän hukassa oli kummallakin.

• sillitrooli
        Miss Fury kirjoitti:

Kävin lukaisemassa tuota eka kerta naisen kanssa keskustelua ja korjaan:
        hyvän kokoinen penis mutta tekniikka vähän hukassa oli kummallakin.

Ahaa. Eksoottisen, lihaksikkaan ja isomunaisen miehen kanssa eka kerta. Nyt ymmärrän, miksi sinua ärsyttää, kun kirjoitan naisista, jotka alkavat YT-miesten patjoiksi.

• Miss Fury
        sillitrooli kirjoitti:

Ahaa. Eksoottisen, lihaksikkaan ja isomunaisen miehen kanssa eka kerta. Nyt ymmärrän, miksi sinua ärsyttää, kun kirjoitan naisista, jotka alkavat YT-miesten patjoiksi.

Missä sanoin iso munainen tai eksoottinen? Ja lihaksikkaalla tarkoitan sellaista biologiankirjan miesvartaloa, jossa on luonnollisesti muodostunut lihaksisto.
        Minä taisin sitä paitsi olla se eksoottisempi osapuoli.

Ja tapanani ei ole olla mikään lahna ja mistä lähtien seurustelu on ollut lahnana makaamista?

• Siellä jossain

Kävin treilaamassa lukion tokan luokan jälkeisenä kesänä. Tapasimme Ranskassa unkarilaisia poikia joiden kanssa pyörimme muutaman päivän. Kivaa oli ja ajattelin hoitaa tuon neitsyys asian alta pois. Poijilla oli telta lähistöllä johon karkasimme keksistaan kolmentena iltana. Molemmille oli jo matkalla selvää mitä tulee tapahtumaan. Kaveri oli huomaavainen ja hellä. En paljastanut hänelle ekaa kertaani.
      hyvä muisto joka seuraa minua lopun elämäni.

• nöösi_poika

Olenkin aina miettinyt mikä sen treilaamisen tositarkoitus on. Nyt alan viimein ymmärtää. "What happens in Vegas stays in Vegas". Lähdetään siis ulkomaille tekemään juttuja, joita ei ihan kotosuomessa (ainakaan omassa kotikaupungissa) tulisi tehtyä...

No, mikäs siinä.

• violet.

Jätkä oli 17 ja mulle ennestään tuntematon. Tummat silmät ja ruskea tukka ylikasvanutta mallia. Ihan kantasuomalainen. Tapasin hänet puistossa, jossa oltiin tyttöporukalla ryyppäämässä. Olin just täyttänyt 15. Nää pojat liittyi seuraamme, ja meidän possen johtajatyttö ja toinen niistä löysivät toisensa ja alkoivat nuolla ja harrastaa jtn pientä käsipeliä. Ajattelin että mulle kans ja iskin kiinni jäljelle jääneeseen. Häivyttiin hänen kanssaan kahdestaan uimarannalle. Jätkä oli kovakourainen ja kömpelö. Aivan onneton akti mutta olin tyytyväinen tapahtuneesta. Hän saattoi mut yöbussiin enkä kerro mitä sit.

• violet.

Villi arvaus: olit koulun noloin nörtti joka vietti viikonloppuillat koneen edessä rillit huurussa finnejä puristellen....ja sama meno jatkuu edelleen :D

• nöösi_poika

"Häivyttiin hänen kanssaan kahdestaan uimarannalle. Jätkä oli kovakourainen ja kömpelö. Aivan onneton akti mutta olin tyytyväinen tapahtuneesta"

Koomista onkin juuri se, että tällaiset ihan "pelle"-kundit saavat sitten piparia jo nuorena. Ovat täysin tumpeloita, eivät tunne naisen anatomiaa, vielä vähemmän osaavat tuottaa mielihyvää naiselle. Mutta pääsevät kuitenkin hommiin.

Sitten tällainen AT-mies saa ihmetellä, että eipä vaan osu omalle kohdalle. (veikkaan että olisin ihan jo ensimmäisellä kerralla osaavampi sängyssä kuin keskimääräinen 15-vuotias räkänokkakundi puolihuppelissa)

Miten tämä peli on tavistumpelomiehelle niin helppoa? Mistä aina löytyy tyttö, joka ajattelee, että "mulle kans ja iskin kiinni jäljelle jääneeseen"?

Kaikesta huolimatta on kiva lukea, miten muut ovat ensikerran kokeneet. Tällaisista asioista kuulee tosielämässä harvemmin puhuttava. Hyvä ketju, ja mukava kun moni on jakanut kokemuksiaan.

• Älyn haamu

Auton takapenkillä menetin neitsyyden ihanan Petrin kanssa. Se oli rankka kokemus neitsyt pepulleni :( Nyt paljon vanhempana ja väljempänä voin nauttia rankkaa kurittamista :)

• Olin 16 ja ensimmäinen poikaystävä 21. Tapahtumapaikka Ruotsinlaiva. Molemmille eka kerta, oltiin seurusteltu muutamia kuukausia. Sattui ihan helvetisti, muutoin ei jälkipolville mitään ihmeellistä kerrottavaa. Hirveetä sähläämistä ja epävarmuutta, nyttemmin sitä muistelee huvittuneena. Seurusteltiin yhteensä jotain pari vuotta. Hyvä, kunnollinen, iso mahainen, huumorintajuinen, tavallinen suomalainen mies.

• Uskon, että sen varmasti tahtoisit tietää.
        Ja hei kiitti, saattoihan sitä joskus muinoin ehkä ollakin nuori ja nätti. Sähän olet mulle vallan kohtelias, tässä kuule ihan punastuu mielihyvästä tuollaisen lepertelyn edessä. Nyt voi mennä hyvällä mielellä nukkumaan.

• pallinaaman kuvia
        mablab kirjoitti:

Uskon, että sen varmasti tahtoisit tietää.
        Ja hei kiitti, saattoihan sitä joskus muinoin ehkä ollakin nuori ja nätti. Sähän olet mulle vallan kohtelias, tässä kuule ihan punastuu mielihyvästä tuollaisen lepertelyn edessä. Nyt voi mennä hyvällä mielellä nukkumaan.

Kauniita unia.

• Lumpustaja

En viitsi kirjoittaa oikealla nimimerkilläni, koska siitä kuulisi niin paljon v*ttuilua myöhemmin. Ensimmäinen kertani on kuin elokuvasta. Tutustuin 17 vuotiaana vanhempaan (kolmekymppiseen) business-mieheen. Sovimme treffit parin viikon päähän kun mies oli maisemissa, ja mies oli varannut meille sviitin. Niinpä sitten vähän kylvimme ammeessa, joimme vähän viiniä ja mies korkkasi minut sen jälkeen. Parin tunnin kuluttua teimme saman uudestaan. Mies oli vielä älyttömän hyvännäköinen, ja ilmeisesti oli geeneissä, koska miehen veli teki mallintöitä.

• nöösi_poika

Miten 17-vuotias tutustuu kolmekymppiseen business-mieheen?

Mietin vain, kun olen itse kolemkymppinen eikä minulla olisi mitään 17-vuotiasta naista kohtaan...

Missä siis aikuinen mies törmää luonnostaan 17-vuotiaisin naisiin?

• ...;...;...

Essikö se on?

• Lumpustaja

Missä siis aikuinen mies törmää luonnostaan 17-vuotiaisin naisiin?

Baarissa

• nöösi_poika

Kiitos. En käy baareissa, joten unohdan aina, että sellaisia on.

• Vau!! Täällä käynnyt naisia kirjoittamassa. Luulin älyhämyn karkottaneen kaikki naisimmeiset. Jatkaa ,

• sulhasen jälkiliukas

En ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset haluavat nussituttaa itsensä jollain random-pokalla, ulkomailla tai hei-me-seukataan poikakaverilla. JA SITTEN ruvetaan etsimään sitä oikeaa miestä.

Miksi ette odota sitä oikeaa? Tai odota edes kihloja.

• nöösi_poika

Hyvä kysymys. Ketjua lukiessa saa todellakin kuvan, että monelle naiselle neitsyys on ollut "riippakivi", josta on HALUNNUT päästä eroon vaikka sitten unkarilaisen kundin kanssa interraililla.

Ei väliä kuka hoitaa hommat, kunhan joku hoitaa!

Tällä asenteella on outoa, että niin moni suomimies on puutteessa. Luulisi itse kunkin ulko-oven takana olevan tälläkin hetkellä pari nuorta naista jonossa odottamassa riippakivestä vapauttamista...

En oel eläissäni törmännyt naiseen, joka olisi käyttäytynyt halukkaasti. Se taidetaan jättää ulkomaanmatkoille ja tummille etelän miehille...

• en kirjaudu

Varmaan siksi koska suurin osa naisista on seksuaalisia olentoja siinä missä miehetkin. Aika harva nainen on kaipaamasi kaltainen aseksuaali.

• nöösi_poika
        en kirjaudu kirjoitti:

Varmaan siksi koska suurin osa naisista on seksuaalisia olentoja siinä missä miehetkin. Aika harva nainen on kaipaamasi kaltainen aseksuaali.

Ei kukaan aseksuaalista naista halua!

• ed.
        nöösi_poika kirjoitti:

Ei kukaan aseksuaalista naista halua!

Sulhasen jälkiliukkaille siinä vastattiin, hän se on vaatimassa paluuta 1950-luvulle tai vaihtoehtoisesti naista, jota ei kiinnosta seksi seurustelusuhteessa.

• violet.

Kai naisilla on samoja motiiveja kuin miehilläkin: kokeilunhalu, haluaa itsevarmuutta ja käytännön kokemusta, ulkoiset tai sisäiset paineet, NAUTINNONHALU... (Niin, ja tietenkin se lutkuus ja täydellinen vanhoilliskristillisen moraalin puute.) Jos sitä oikeaa ei löydy, on otettava se mitä on tarjolla. Sitä paitsi yhden illan jutustakin voi alkaa vakava seurustelusuhde.

En tiedä missä maaseudun raamattupiireissä olet oman nuoruutesi viettänyt, mutta ei-uskiksien kaupunkilaisten keskuudessa tietyn ikäisenä neitsyys on lähinnä outoa ja häpeällistä eikä todellakaan edesauta seurustelukumppanin löytymistä tai kaveripiireissä pysymistä.

• Miss Fury
        nöösi_poika kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ketjua lukiessa saa todellakin kuvan, että monelle naiselle neitsyys on ollut "riippakivi", josta on HALUNNUT päästä eroon vaikka sitten unkarilaisen kundin kanssa interraililla.

Tällä asenteella on outoa, että niin moni suomimies on puutteessa. Luulisi itse kunkin ulko-oven takana olevan tälläkin hetkellä pari nuorta naista jonossa odottamassa riippakivestä vapauttamista...

En oel eläissäni törmännyt naiseen, joka olisi käyttäytynyt halukkaasti. Se taidetaan jättää ulkomaanmatkoille ja tummille etelän miehille...

"En oel eläissäni törmännyt naiseen, joka olisi käyttäytynyt halukkaasti. Se taidetaan jättää ulkomaanmatkoille ja tummille etelän miehille... "

Höpsis.

• Miss Fury

"JA SITTEN ruvetaan etsimään sitä oikeaa miestä.

Miksi ette odota sitä oikeaa? Tai odota edes kihloja. "

Minä en ole menossa mihinkään kihloihin, joten selibaatissako pitäisi elää? Ja miksi kihloissa seksi olisi jotenkin sopivampaa?
        Ja mistä tarunhohtoisesta "siitä oikeasta" oikein edes puhut?
        Olet tainnut katsoa liikaa disney prinsessa elokuvia pienenä.

• 40 pillun mies
        Miss Fury kirjoitti:

"JA SITTEN ruvetaan etsimään sitä oikeaa miestä.

Miksi ette odota sitä oikeaa? Tai odota edes kihloja. "

Minä en ole menossa mihinkään kihloihin, joten selibaatissako pitäisi elää? Ja miksi kihloissa seksi olisi jotenkin sopivampaa?
        Ja mistä tarunhohtoisesta "siitä oikeasta" oikein edes puhut?
        Olet tainnut katsoa liikaa disney prinsessa elokuvia pienenä.

Mistä päin sitten olet? pillu kelpaisi.

• sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

"En oel eläissäni törmännyt naiseen, joka olisi käyttäytynyt halukkaasti. Se taidetaan jättää ulkomaanmatkoille ja tummille etelän miehille..."

No kyllä noi kotimaiset naiset on joskus osoittaneet halua tähän suuntaan vaikka viimeksi kun tarkastin olin ihan suomalainen. Tumma olen kyllä, äiti on ihan tummatukkainen ja ruskeasilmäinen ja olen sieltä perinyt tummuuden. Siniset silmät mulla kyllä on.

• Miss Fury
        40 pillun mies kirjoitti:

Mistä päin sitten olet? pillu kelpaisi.

Nainen ei ole pillu, kuten eräässä punk-biisissä huudetaan.

• voi hellanlettas!
        violet. kirjoitti:

Kai naisilla on samoja motiiveja kuin miehilläkin: kokeilunhalu, haluaa itsevarmuutta ja käytännön kokemusta, ulkoiset tai sisäiset paineet, NAUTINNONHALU... (Niin, ja tietenkin se lutkuus ja täydellinen vanhoilliskristillisen moraalin puute.) Jos sitä oikeaa ei löydy, on otettava se mitä on tarjolla. Sitä paitsi yhden illan jutustakin voi alkaa vakava seurustelusuhde.

En tiedä missä maaseudun raamattupiireissä olet oman nuoruutesi viettänyt, mutta ei-uskiksien kaupunkilaisten keskuudessa tietyn ikäisenä neitsyys on lähinnä outoa ja häpeällistä eikä todellakaan edesauta seurustelukumppanin löytymistä tai kaveripiireissä pysymistä.

Jos vaikka 25v miehellä on poikuus tallella niin se on häpeällistä?!!
        Ei hyvää päivää, no menen sitten maksullisiin jos poikuus estää minua saamasta kavereita tai tyttöystävää!!!

• Miss Fury

"Huvittavaa että naiset jaksavat haukkua AT-miehiä typeriksi mm. siksi kun toivomme neitsyttä, vaikka itse toimivat noinkin vastenmielisesti toisiaan kohtaan, että sulkevat kaveripiiristä pois ne tytöt jotka eivät ole vielä menettäneet neitsyyttään??"

En ole kyllä koskaan törmännyt tälläiseen toimintaan.

"Eikä laadullakaan näemmä väliä, kunhan kuka tahansa sattumanvarainen ulkkari on tullut poksauttamaan..."

Jos tämä viittaa yhtään minuun, niin se ei olisi voinut olla sattumanvaraisuudesta kauempana.

• violet.
        voi hellanlettas! kirjoitti:

Jos vaikka 25v miehellä on poikuus tallella niin se on häpeällistä?!!
        Ei hyvää päivää, no menen sitten maksullisiin jos poikuus estää minua saamasta kavereita tai tyttöystävää!!!

Voi hellanlettas, jos on tuohon ikään selvinnyt ilman ainuttakaan seksikokemusta JA onnistunut pitämään kaverinsa ja asemansa niin onnittelut, pahin lienee ohi. Kukaan ei odottane asian suhteen enää mitään, ellet sitten ole sitä "ei seksiä ennen avioliittoa" -uskisporukkaa jota tämä ei alunperinkään koskenut. Jos taas jälkimmäinen ehto ei ole toteutunut, niin tätä palstaa lukemalla huomaisit että "sarkasmisi" on usein totisinta totta monelle 25 kokemattomalle.

Kuitenkin tuon ikäinen tuskin liikkuu enää missään teiniporukoissa ja ylipäätään pystyy itse valitsemaan kenen kanssa viettää aikaansa. Toista on siinä 13-19-vuotiaana jolloin on yleensä päivittäin oltava ikäistensä seurassa ja yritettävä joko sopeutua tiettyihin ryhmänormeihin tai oltava se yksinäinen hylkiö. Omissa piireissäni oletus viimeistään siinä 15-16-vuotiaana alkoi olla, että jokainen on joskus seurustellut tai ainakin harrastanut seksiä. Jos ei, oli negatiivisella tavalla outo. Ja minkälainen asema teiniryhmässä on negatiivisella tavalla oudolla?

• violet.

Huvittavaa, että sinulle yksi nainen = kaikki naiset. Olisitpa vielä muistanut laittaa "aina" -sanan siihen eteen.

Mutta niin, teinit on julmia. Turha sinunkaan hurskastella että jätkät toimisi tässä eri lailla kuin tytöt. Korkeintaan tämä vaihe tulee teille hieman myöhemmin. Ei niistä porukoista tietenkään välttämättä kokonaan ulos joudu, mutta asema alenee, sikäli kuin sellaista koskaan on ollut. Tämän sinä MAT-uskovaisena hyvin tiedät. Vai kuinka monen antinörtti-poikaryhmän johtaja tai edes kakkosmies tai hiljainen mukanahengaaja oli omassa nuoruudessasi 18-vuotiaana seksuaalisesti täysin kokematon?

• violet.
        Miss Fury kirjoitti:

"Huvittavaa että naiset jaksavat haukkua AT-miehiä typeriksi mm. siksi kun toivomme neitsyttä, vaikka itse toimivat noinkin vastenmielisesti toisiaan kohtaan, että sulkevat kaveripiiristä pois ne tytöt jotka eivät ole vielä menettäneet neitsyyttään??"

En ole kyllä koskaan törmännyt tälläiseen toimintaan.

"Eikä laadullakaan näemmä väliä, kunhan kuka tahansa sattumanvarainen ulkkari on tullut poksauttamaan..."

Jos tämä viittaa yhtään minuun, niin se ei olisi voinut olla sattumanvaraisuudesta kauempana.

Sori, mutta oletko kasvanut jossain tuppukylässä ja/vai olitko nörtti jo teininä?

• Miss Fury
        violet. kirjoitti:

Sori, mutta oletko kasvanut jossain tuppukylässä ja/vai olitko nörtti jo teininä?

Ai minäkö? Helsingin suunnalla vietin lapsuuteni ja nuoruuteni, joten en ole tuppukylästä.

Ehkä olensitten jo nuorenakin tajunnut hakeutua älykkäiden ihmisten seuraan. Ja enhän minä täytä edes nyt sovi nörtin kategoriaan vai riittääkö siihen että pitää nörteistä ja scifistä?

Harrastetaanko tuollaista idiotismia muka jossain?

• violet.
        Miss Fury kirjoitti:

Ai minäkö? Helsingin suunnalla vietin lapsuuteni ja nuoruuteni, joten en ole tuppukylästä.

Ehkä olensitten jo nuorenakin tajunnut hakeutua älykkäiden ihmisten seuraan. Ja enhän minä täytä edes nyt sovi nörtin kategoriaan vai riittääkö siihen että pitää nörteistä ja scifistä?

Harrastetaanko tuollaista idiotismia muka jossain?

Ihmettelen tosiaan, mikäli olet jossain ilmapiiriltään ahdasmieliseen tuppukylään verrannollisella esikaupunkialueella kasvanut ja käynyt samassa paikassa koulusi ettet mitään tuon suuntaista valikoitumista ympäristössäsi ole havainnut.

• Miss Fury
        violet. kirjoitti:

Ihmettelen tosiaan, mikäli olet jossain ilmapiiriltään ahdasmieliseen tuppukylään verrannollisella esikaupunkialueella kasvanut ja käynyt samassa paikassa koulusi ettet mitään tuon suuntaista valikoitumista ympäristössäsi ole havainnut.

En ole. Sairasta touhua tuollainen.

• 23434tt
        violet. kirjoitti:

Voi hellanlettas, jos on tuohon ikään selvinnyt ilman ainuttakaan seksikokemusta JA onnistunut pitämään kaverinsa ja asemansa niin onnittelut, pahin lienee ohi. Kukaan ei odottane asian suhteen enää mitään, ellet sitten ole sitä "ei seksiä ennen avioliittoa" -uskisporukkaa jota tämä ei alunperinkään koskenut. Jos taas jälkimmäinen ehto ei ole toteutunut, niin tätä palstaa lukemalla huomaisit että "sarkasmisi" on usein totisinta totta monelle 25 kokemattomalle.

Kuitenkin tuon ikäinen tuskin liikkuu enää missään teiniporukoissa ja ylipäätään pystyy itse valitsemaan kenen kanssa viettää aikaansa. Toista on siinä 13-19-vuotiaana jolloin on yleensä päivittäin oltava ikäistensä seurassa ja yritettävä joko sopeutua tiettyihin ryhmänormeihin tai oltava se yksinäinen hylkiö. Omissa piireissäni oletus viimeistään siinä 15-16-vuotiaana alkoi olla, että jokainen on joskus seurustellut tai ainakin harrastanut seksiä. Jos ei, oli negatiivisella tavalla outo. Ja minkälainen asema teiniryhmässä on negatiivisella tavalla oudolla?

"Omissa piireissäni oletus viimeistään siinä 15-16-vuotiaana alkoi olla, että jokainen on joskus seurustellut tai ainakin harrastanut seksiä."

Omat piirisi vaikuttavat aika epätavallisilta. Meidän lukioluokaltakaan ei vielä kovin moni seukannut. Ai niin, menevimmille niitä luokan hiljaisempia ei tietenkään ole olemassa. Jos noteerataan vain äänekkäin kolmannes, niin kai niistä puolet jo seukkaili.

• et sellainen tapaus

Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä aiemmalla kirjoituksellani :)

Joka tapauksessa naiselle on usein samanlainen kauhun paikka lähestyä kahtakymmentä tai ylikin, ja olla edelleen neitsyt, kuin miehelle. - Miehet vain pitävät siitä enemmän ääntä tällä palstalla... - Ehkä siksi, että nainen ei itse haluaisi olla neitsyt, mutta ei välttämättä halua myöskään kertoa, että ei ole.

Mieskään ei halua olla kokematon, mutta kertoo hyvinkin avoimesti, mikäli ei ole...

• violet.
        23434tt kirjoitti:

"Omissa piireissäni oletus viimeistään siinä 15-16-vuotiaana alkoi olla, että jokainen on joskus seurustellut tai ainakin harrastanut seksiä."

Omat piirisi vaikuttavat aika epätavallisilta. Meidän lukioluokaltakaan ei vielä kovin moni seukannut. Ai niin, menevimmille niitä luokan hiljaisempia ei tietenkään ole olemassa. Jos noteerataan vain äänekkäin kolmannes, niin kai niistä puolet jo seukkaili.

Kyse ei pelkästään ollut omasta mahdollisesti epätavallisesta kaveripiiristäni.

Otetaan esimerkiksi yläasteluokkani. Meitä oli 12 tyttöä, joista suurin osa ei varsinaisesti ollut kavereitani emmekä koskaan viettäneet vapaa-aikaa yhdessä. Joukossa tyyppejä laidasta laitaan, tosin yhtään perinteistä kilttiä hikarityttöä luokallamme ei ollut. Ainoa yhdistavä tekijä oli koulu. Yläasteen loppuessa eli juuri siinä 15-16-vuotiaana meistä 8 oli varmuudella kokenutta, 1-2 epävarmaa tapausta ja 2 neitsyttä. Ja näistä neljästäkin ainakin kaksi sai ekan kerran siinä ysin loppukesän tai lukion ekan syksyn aikana.

Jätkistä varmasti suuri(n) osa oli kokemattomia. Luokkamme tytöistä vain 2 tiettävästi seukkasi tai oli seukannut omien luokkalaisten tai edes koululaisten kanssa, lopuilla oli samanikäiset tai 1-5 vuotta vanhemmat silloin tällöin vaihtuvat poikaystävät muualta eivätkä he pyörineet koulun lähiöporukoissa.

• violet.

Mielestäni omissa piireissäni sekä koulussa että vapaa-ajalla seksin harrastaminen tai seurustelu oli yksi yhdistävä tai erottava tekijä juomisen, tupakoinnin, muiden päihteiden, tiettyjen harrastuksien, musiikkimaun ja ulkonäön ja pukeutumisen lisäksi. Itse ainakin koen, että tuo oli keskeinen tekijä, tietyn laihuuden saavuttamisen lisäksi, omassa sosiaalisessa nousussani sen aikaisissa kouluporukoissa. Pääsin mukaan keskusteluihin joista olin aiemmin suljettu pois, ihmisten kanssa joille olin aiemmin ollut ilmaa. Noh, ja koulun ulkopuolisten kavereiden kanssa tuo oli nimenomaan yhdistävä harrastus.

Verrattain myöhäinen aloittamisikäni johtuu siitä, että olin koulun surkeimpia totaaliluusereita yläasteen ekat miltei kaksi vuotta. Luonnollisesti en koskaan saanut kutsua yksiinkään bileisiin eikä mulla myöskään ollut irl-kavereita koulun ulkopuolelta, joten olin tahtomattani absolutisti. Olin lievästi ylipainoinen, masentunut ja pukeuduin revittyihin farkkuihin, kulahtaneisiin villapaitoihin ym. täydellisen epäcooliin ja kuuntelin grungea ja punkkia aikana jolloin grunge oli kuollut ja kuopattu ja neopunkkikin ollutta ja mennyttä. Koska olin yksinäinen ja kiusattu, lintsasin jatkuvasti ja olin sen(kin) takia huono koulussa joten en kelvannut tai kokenut kuuluvani nörttienkään seuraan, joita tyttöpuolisina tosin omalla luokallani ei edes ollut. Pahispiireihin olin liian kiltti, koska en juonut, tupakoinut enkä seurustellut. Ja ne tavistytöt, joiden seuraan ehkä olisin kelvannut, fanitti elämää suuremmin Backstreet Boysia, jota itse en voinut sietää.

Vasta kun kasin puolivälissä tajusin laittaa kroppani kuntoon ja korjata muutenkin noloa ulkonäköäni, löysin onnekkaiden sattumien kautta koulun ja oman lähiön ulkopuolelta samanhenkisiä kavereita joiden kanssa aloin käydä ryyppäämässä, käydä keikoilla ja tehdä muitakin asioita. Sen ansiosta alkoi suhtautuminen koulussakin muuttua ja sain jonkinlaisia (vapaa-ajan) kavereita sieltäkin. Toki olin ns. epäsuosittu yläasteen koko loppuajan, mutta sain kuitenkin olla rauhassa eikä mua jätetty enää samalla tavalla ulos ryhmä- tai paritöistä. Ysin lopuksi sain jopa kutsun luokkabileisiin.

• Kuulostaa matalalta
        violet. kirjoitti:

Kyse ei pelkästään ollut omasta mahdollisesti epätavallisesta kaveripiiristäni.

Otetaan esimerkiksi yläasteluokkani. Meitä oli 12 tyttöä, joista suurin osa ei varsinaisesti ollut kavereitani emmekä koskaan viettäneet vapaa-aikaa yhdessä. Joukossa tyyppejä laidasta laitaan, tosin yhtään perinteistä kilttiä hikarityttöä luokallamme ei ollut. Ainoa yhdistavä tekijä oli koulu. Yläasteen loppuessa eli juuri siinä 15-16-vuotiaana meistä 8 oli varmuudella kokenutta, 1-2 epävarmaa tapausta ja 2 neitsyttä. Ja näistä neljästäkin ainakin kaksi sai ekan kerran siinä ysin loppukesän tai lukion ekan syksyn aikana.

Jätkistä varmasti suuri(n) osa oli kokemattomia. Luokkamme tytöistä vain 2 tiettävästi seukkasi tai oli seukannut omien luokkalaisten tai edes koululaisten kanssa, lopuilla oli samanikäiset tai 1-5 vuotta vanhemmat silloin tällöin vaihtuvat poikaystävät muualta eivätkä he pyörineet koulun lähiöporukoissa.

Jos puhut seksistä, niin en jaksa tilastoja kaivaa, mutta uskaltaisin epäillä lukujesi perusteella teidän luokan tyttöjen aloittaneen touhut keskimääräisesti huomattaasti aikaisemmin. Siis jos kerran vähintään 66% oli touhunut 16 v menessä.

• 19+15
        Kuulostaa matalalta kirjoitti:

Jos puhut seksistä, niin en jaksa tilastoja kaivaa, mutta uskaltaisin epäillä lukujesi perusteella teidän luokan tyttöjen aloittaneen touhut keskimääräisesti huomattaasti aikaisemmin. Siis jos kerran vähintään 66% oli touhunut 16 v menessä.

tilastoja:
        http://info.stakes.fi/kouluterveyskysely/FI/tulokset/taulukot2009/kokomaa2009/index.htm

Kys 46 Oletko ollut yhdynnässä?

Peruskoulu tyttö En 78% Kyllä 22%
        " poika En 79% Kyllä 21%
        Lukio tyttö En 56% Kyllä 44%
        " poika En 65% Kyllä 35%

• violet.
        19+15 kirjoitti:

tilastoja:
        http://info.stakes.fi/kouluterveyskysely/FI/tulokset/taulukot2009/kokomaa2009/index.htm

Kys 46 Oletko ollut yhdynnässä?

Peruskoulu tyttö En 78% Kyllä 22%
        " poika En 79% Kyllä 21%
        Lukio tyttö En 56% Kyllä 44%
        " poika En 65% Kyllä 35%

Niin tässähän ei ollut eroteltu eri ikäryhmiä, ja liekö tuossa peruskouluryhmässä mukana ala-astelaisetkin.

Mutua, mutta luulisin myös, että asiassa on jonkin verran alueellisia eroja kaupunkien ja maaseudun välillä.

• 11+11
        violet. kirjoitti:

Huvittavaa, että sinulle yksi nainen = kaikki naiset. Olisitpa vielä muistanut laittaa "aina" -sanan siihen eteen.

Mutta niin, teinit on julmia. Turha sinunkaan hurskastella että jätkät toimisi tässä eri lailla kuin tytöt. Korkeintaan tämä vaihe tulee teille hieman myöhemmin. Ei niistä porukoista tietenkään välttämättä kokonaan ulos joudu, mutta asema alenee, sikäli kuin sellaista koskaan on ollut. Tämän sinä MAT-uskovaisena hyvin tiedät. Vai kuinka monen antinörtti-poikaryhmän johtaja tai edes kakkosmies tai hiljainen mukanahengaaja oli omassa nuoruudessasi 18-vuotiaana seksuaalisesti täysin kokematon?

"Vai kuinka monen antinörtti-poikaryhmän johtaja tai edes kakkosmies tai hiljainen mukanahengaaja oli omassa nuoruudessasi 18-vuotiaana seksuaalisesti täysin kokematon? "

Täältä löytyy kysymäsi poikkeus. Kuuluin mukanahengaajana 14-18v:nä porukoihin, joilla oli kirjoittamattomana sääntönä paikkavaraus koulubussin takaosastoon ja tupakkanurkalle. Meitä kutsuttiin (tai meni kutsumatta) kotibileisiin, alkoholia vedettiin usein viikonloppuisin myös Hietsussa tai muualla kaupungilla. Osa kaveripiiristä joutui tappeluiden ym. takia tekemisiin poliisin kanssa. Eka naiskokemus minulla oli vasta armeijan jälkeen.

• ------
        violet. kirjoitti:

Niin tässähän ei ollut eroteltu eri ikäryhmiä, ja liekö tuossa peruskouluryhmässä mukana ala-astelaisetkin.

Mutua, mutta luulisin myös, että asiassa on jonkin verran alueellisia eroja kaupunkien ja maaseudun välillä.

"Kyselyn toteuttaminen
        Ketkä vastaavat kyselyyn?

Kouluterveyskysely tehdään peruskoulujen 8. ja 9. luokan oppilaille sekä lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten 1. ja 2. vuoden opiskelijoille."

• sir_eino
        violet. kirjoitti:

Olin teininä aika yksinäinen. Liikuin oikeastaan vain isosiskon ja sen kavereiden kanssa. Muistaakseni heillä alkoi olla ensimmäisiä seksikokemuksia joskus lukiossa silloisten poikaystävien kanssa. Ja koska kaksi siskon kaveria minulle omista asioistaan avautui niin luulisin että olivat tuossa ihan rehellisiä. Toinen ei ollut menettänyt omien sanojensa mukaan neitsyyttään vielä abivuonna. Sen jälkeen en ole hänen kanssaan asiasta puhunut.

No, eivät ne olleet koulun suosituimpia tyttöjä. Aika taviksia.

Yläasteella en kyllä osannut ajatella että kukaan meidän koulusta olisi pannut kenenkään kanssa mutta olenkin maalta.

• sir_eino

Mäkin muuten olen joskus ollut jonkun tytön eka. Eli pystyin kai vastaamaan tähän ketjuun muutaman tytön puolesta? Heh.

• olin 16v

ja kännissä ruotsinlaivalla. En tienny mitään muuta kun sen etunimen tai mikä sanoi olevansa. Joku nuorehko kuitenkin, ehkä 20v.
      Itse tiedän että oon ollu ainakin kahdelle miehelle eka.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94