Miksi adventisti lääkäri on kusipää?
Jos minä entinen adventisti menen terveyskesuslääkärille ja se sattuu olemaan päivystysvuorossa oleva adventisti-lääkäri,mitä on hänen käytös?
Hän ei sano päivää,ei katso silmiin, ei sano mitään,mumisee vaan!! Mitä tämä on?
No se on sitä että:Seuraavan kerran kun menen lääkäriin varmistan ettei se lääkäri ole minkä tapaan mikään ellenistipelle!!
Terveisiä vaan sille Vihtiläislääkärille,jonka luokittelen:Pelleksi.
Terveisiä myös sille Lohjalaislääkärille joka ei ole paljoo kummempi.
Mikä tekee ihmisen tuommoiseksi?
Ellen "sika" White.
Adventistilääkärit kusipäitä?
42
139
Vastaukset
- ongelmien kenttä..
Ilmeisesti sinulla on jotakin ongelmia, että pitäisi piipahtaa kallonkutistajan luona.
Meinaan, tuollainen lääkärien toiminta on aika yleistä ilman ellenismiä.
Toissaalta tuntuu, että kirjoitat itseäsi vastaan, alan huomata, että ongelmat ei ole adentismissa, vaan kirjoittajan sisuksissa.
Anteeksi adventistit, jos otan kantaa teidän palstallanne noihin kirjoituksiin, jotka käy teitä vastaan. Huomaan ihmisten sisäisessä minuudessa olevan paljon hoidettavaa heidän elämän matkalle.
Se on kuin juopolla pullo, he tarttuvat siihen ja ryyppäävät tarpeeseensa, kirjoittaja kaipaa korvienväliin oman stimulaatin ja luonteensa tuntien se löytyy hänen tavasta kohdata elämä nimimerkillä anti-elleni- anti-elleni
"Huomaat ja huomaat"
Onko sulla kristallipallo taskussasi ja sieltä aina välillä katselet ja "huomaat"?
Mitä enemmän ellenisti sitä enemmän "huomaat".
Kovia on ellenistit huomaamaan.
- tri. a. virtanen
Adventistilääkärit luulevat tietävänsä ihmisestä kaiken.
Tosiasia kuitenkin on, että esim. ihmiselle haitallisista bakteereista tunnetaan vain noin 1,5% ja haitallisille bakteereita tuhoavaa lääkehoitoa on tarjolla vain alle 0;5%:lle tunnetuista bakteereista.
Repikää siis siitä.
Antibiootiot ovat yleisin lääke, jota läkärit kirjoittelevat potilailleen, siinä toivossa, että ne tehoaisivat bakteeripoloisen.
Adventistilääkärit ovat samalla viivalla kaikkien muiden koululääkäreiden kanssa, joten sehän siinä vähän kismittää mukamas niin kaikkitietävää advarilääkäriä.
Mutta eihän adventistilääkäri voi sitä tunnustaa, että on yhtä tietämätön ihmisen koneistosta, kuin muutkin. Pistäähän se sillon hiljaiseksi ja nyrpeäksi advarilääkärinkin ilmeen, kun ei ole tuon taivaallisen tietoa ihmisen vaivojen syystä.
Ellen White ei nyt ollut edes lääkäri, joten hänen kirjoitelmansa ihmisen terveyteen liittyen olivat pelkästään harhaluulojen ja hallusinaatioiden aikaansaannosta.
http://indooraid.com/?page_id=10- löysätäänpä yksi.
Otanhan lääkkeesi, se ei oikein tehoa vielä, vielä on liian paljon ruuveja kireällä.
- anti-elleni
löysätäänpä yksi. kirjoitti:
Otanhan lääkkeesi, se ei oikein tehoa vielä, vielä on liian paljon ruuveja kireällä.
Entäs sinä?
Sulla on kait myös jotain löysällä.Onko kaikki ruuvit löysällä? - anti-elleni
anti-elleni kirjoitti:
Entäs sinä?
Sulla on kait myös jotain löysällä.Onko kaikki ruuvit löysällä?Siis:KAIKKI!!!
- veli¤
Rauhaa veli Anti-E
ymmärrän sinua veli,kaikilla advareilla ei ole käytös tapoja valitettavasti. luulen tietäväni kenestä on kyse.
mutta veli rukoillaan hänen puolestaan.
siunausta sinulle.
terv yks advari veli.- anti-elleni
Juttu on sillai,että ainoastaan kova teksti puree ellistiin.Ei mitään lässyttelyä vaan Jeesuksen tyyliin:"te kyykäärmeen sikiöt"."Olette valkeeksi kalkittujen hautojen kaltaisia.Ulkoa kyllä kaunista mutta sisältä kaikenlaista saastaa täynnä."
Ihmisen on luovuttava siitä saastatsta ja se on E.W.Sekä kakenlainen sapattihössötys. - Jumalan Rakkaus...
anti-elleni kirjoitti:
Juttu on sillai,että ainoastaan kova teksti puree ellistiin.Ei mitään lässyttelyä vaan Jeesuksen tyyliin:"te kyykäärmeen sikiöt"."Olette valkeeksi kalkittujen hautojen kaltaisia.Ulkoa kyllä kaunista mutta sisältä kaikenlaista saastaa täynnä."
Ihmisen on luovuttava siitä saastatsta ja se on E.W.Sekä kakenlainen sapattihössötys.anti-ellenisti! Kun haluamme arvostella lähimmäistämme, niin kysykäämme itseltämme ensin seuraavaa:
Olenko varma siitä että mitä nyt aion sanoa, on totta? Vai onko se vain puoliksi totta? Voiko toinen osapuoli asettaa kaiken toiseen valoon?
Vai tahdonko puhua tästä pelkästään että pääsen siten esiintymään erinomaisena henkilönä.
Ja onko minun aivan välttämätöntä puhua siitä?
Enkö voisi löytää mitään kaunista sanottavaa, siitä henkilöstä. Jospa hän onkin monessa suhteessa jopa minua parempi?
Kristus voi tehdä sokean selvästi näkeväksi ja ymmärtämättömän viisaaksi. Hän joka on rakkaus, voi karkoittaa vihan, katkeruuden, ja kateuden sydämmestämme ja antaa rakkauden täyteisille ajatuksille sijan meidän sydämmessämme. - anti-elleni
Jumalan Rakkaus... kirjoitti:
anti-ellenisti! Kun haluamme arvostella lähimmäistämme, niin kysykäämme itseltämme ensin seuraavaa:
Olenko varma siitä että mitä nyt aion sanoa, on totta? Vai onko se vain puoliksi totta? Voiko toinen osapuoli asettaa kaiken toiseen valoon?
Vai tahdonko puhua tästä pelkästään että pääsen siten esiintymään erinomaisena henkilönä.
Ja onko minun aivan välttämätöntä puhua siitä?
Enkö voisi löytää mitään kaunista sanottavaa, siitä henkilöstä. Jospa hän onkin monessa suhteessa jopa minua parempi?
Kristus voi tehdä sokean selvästi näkeväksi ja ymmärtämättömän viisaaksi. Hän joka on rakkaus, voi karkoittaa vihan, katkeruuden, ja kateuden sydämmestämme ja antaa rakkauden täyteisille ajatuksille sijan meidän sydämmessämme.Tekikö Jeesus noin?
Hän ei kysellyt itseltään mitään,sinun tyylii vaan sanoi:"te kyykäärmeen sikiöt".
No jos hän täydellisenä Jumalallisena ihmisenä sai tehdä niin,niin enkö sitten minä?
Ylpeä adventistilääkäri on kuin Jeesuksen ajan fariseus,"kyykäärmeen sikiö".
No,Jeesuksellakin löytyi vihamiehiä,jotka olivat valmiita tappamaan hänet.Eikö siksi minullakin.:-) - Jumalan Rakkaus...
anti-elleni kirjoitti:
Tekikö Jeesus noin?
Hän ei kysellyt itseltään mitään,sinun tyylii vaan sanoi:"te kyykäärmeen sikiöt".
No jos hän täydellisenä Jumalallisena ihmisenä sai tehdä niin,niin enkö sitten minä?
Ylpeä adventistilääkäri on kuin Jeesuksen ajan fariseus,"kyykäärmeen sikiö".
No,Jeesuksellakin löytyi vihamiehiä,jotka olivat valmiita tappamaan hänet.Eikö siksi minullakin.:-)anti-elleni! Jeesus sanoi jos te annatte anteeksi ihmisille heidän heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi
Mutta jos ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne. - periaate vai?
anti-elleni! Jeesus sanoi jos te annatte anteeksi ihmisille heidän heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi
Mutta jos ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.Eli Isä Jumala sanoi, että jos et sinä rakasta lähimmäistäsi, niin en minäkään rakasta sinua, tämähän on sama kysymys periaatteessa, ja vastaus kysymykseen, "jos sinä et anna anteeksi, niin en minäkään anna anteeksi". Onko näin?
anti-elleni kirjoitti: «Mikä tekee ihmisen tuommoiseksi?
Ellen "sika" White.»
No tuskin on ihan noinkaan.
Ensinnäkin, luonnehäiriöisiä lääkäreitä on muitakin kuin adventisteja.
Toiseksi, on myös hyvin käyttäytyviä adventistilääkäreitä.
Mutta voi toki olla, että adventismille ominainen tietty ylimielisyys heijastuu myös ammatissa. Omat havaintoni eivät kuitenkaan tätä tue. Ylimielisyys rajoittuu tavallisesti uskonnollisiin kysymyksiin.- prof.
Lääkäreiden itsehoito.
Lääkärit itse popsivat kaikenkarvaisia huumaaviakin lääkkeitä ja monet lääkärit ovat pahoin huumaavien aineiden koukussa ja useilla on vielä alkoholiongelmakin.
Adventistilääkäreillä on lisäksi rasituksena usko Ellen G. Whiten erehtymättömyyteen mm. terveysvalistuksen puolella. Alitajuisesti Whiten kirjoitukset riivaavat adventistilääkärin mielessä, vaikka hän kuinka yrittäisi sulkea ne pois mielestään.- pyh!
Kyllä se on niin, että riivaajat ovat siellä teidän antiadventistien päässä. Sellaista "sikailua" nuo teidän tekstinne ovat.
- pyh!
Kyllä se sikailu on tasan sun päässäs.
- tee oma nimimerkki..
Eikös tuo ole törkeää sikailua kun varastat pyh! nimimerkin?
- anti-elleni
On se vaan kumma juttu.
Ollaan niin uskovaista,niin uskovaista,että...... ja koulujakin on käyty enemmän kun tarpeeksi ja ei tiedetä edes sitä että hyviin tapoihin kuuluu sanoa ihmiselle:"päivää",
Vai onko niin että se entinen adventisti ei olekaan ihminen,ei veli eikä sisar?
Vai onko niin että lääkärikoulutuksen jakso:"käytöstavoista" jäi käymättä?
Vai onko niin että se "ellenin henki" antaa sellaisia lupia jota ei muut ymmärrä?
Se elleni demonihenki.- veli¤
Rauhaa veli Anti-E
Se että käy kouluja ei aina tuo käytös tapoja.
Jeesus kehoitti myös rakastamaan viha miehijään.
Aina välillä Jeesus sallii että tulee tavattua hyvinkin vasten mielisijä ihmisijä ja niitä tapaa kaikissa uskon suunissa.
ja me advarit olemme siinä valitettavasti aika hyvijä.
kyllä siinä kärsivällisyys joutuu monesti aika koville,
joten minä vain hukasen, Herra armahda meitä.
siunausta sinun päivääsi.
yks advari veli.
- anti-elleni
Kauniisti kirjoitettu "veli" hyvä,mutta se on kuitenkin totuus,että vellihousuja kristityiksikin tunnustautuvien joukossa löytyy,mutta kuka paljastaa fariseukset?
Löytyykö siihen kanttia?
Stefanos joka ei ollut Jeesus,kivitettiin,minkä vuoksi?
Senkö että hän oli mielistelijä,kaunosielu,ei vaan sen vuoksi että hän saneli asiat niinkuin ne on.
Jos minä sanon että adventisteista 99 % on tyhjänpäiväisiä egoisteja,elleninpalvojia olkoon kuinka kouluja käyneitä hyvänsä,raamatun sanoman vääristäjiä,niin jo alkaa kiviä lenteleen.
Mutta mitä sitten?
Minä olen perusmaallikko,kouluja käymätön.
Jeesus nimen,ei ellen nimen puolesta kannattaa ottaa muutama kivi vastaan.
Adventtikirkon oppineet ovat fariseuksia,yrittäessään tuputtaa ihmisille ellenhegemoniaa.
Ellen on saatanasta aivan kuin Jeesuksen ajan fariseukset.Ellen on isästään perkeleestä,hänen näkyjensä ja uniensa innoittaja.
James unien innoittajan taustavoima.
Vain Jeesus merkitsee jotain.Kaikki ellenhöpötys ei ole sitä.- Jumalan Rakkaus...
En tiedä oletko koskaan ollutkaan adventisti, ja tuskinpa olet koskaan avannutkaan Ellen Whiten kirjoja taikka sitten et ole ymmärtänyt niiden sisältöä, minä nimittäin luin vaan Raamattua kun tulin uskoon, mutta sitten kerran avasin yhden Ellen Whiten kirjoittaman kirjan ja kun luin sitä huomasin ihmeekseni että nythän minulle Raamatun Sana vasta aukenikin, tuntui siltä kuin Raamattu olis ollut aivan avoinna käsissäni.
Ne kirjat eivät ole tarkoitettu Raamatuksi,mutta kyllä niistä saa innon lukea ennemmän Raamattua. - veli¤
Rauhaa veli Anti-
mainitsemasi Ellen kirjoitti jos nyt oikein muistan.
Enemmistö Jumalan lapsista on Adventtikirkon ulkopuolella.
ja adventisteista vain jäänös pelastuu.
Itse asustelen täälä etelä Suomessa ja jos niin hyväksi näät
niin voin soitella sinulle,täälä netissä tulee helposti väärin käsityksijä.
siunausta.
terv veli. - antti elleni
En tiedä oletko koskaan ollutkaan adventisti, ja tuskinpa olet koskaan avannutkaan Ellen Whiten kirjoja taikka sitten et ole ymmärtänyt niiden sisältöä, minä nimittäin luin vaan Raamattua kun tulin uskoon, mutta sitten kerran avasin yhden Ellen Whiten kirjoittaman kirjan ja kun luin sitä huomasin ihmeekseni että nythän minulle Raamatun Sana vasta aukenikin, tuntui siltä kuin Raamattu olis ollut aivan avoinna käsissäni.
Ne kirjat eivät ole tarkoitettu Raamatuksi,mutta kyllä niistä saa innon lukea ennemmän Raamattua.Ellen Whitella ei ole yhtään kirjaa.Hän tuskin osasi kirjoittaa.Hän on blagioinut nimelleen Fanny Boltonin tekstejä.Siis täys roisto koko elleni.
Minä olen lukenut sen tantan kirjoja ja yhtä pimeitä kun lahkokin. - pyh!
antti elleni kirjoitti:
Ellen Whitella ei ole yhtään kirjaa.Hän tuskin osasi kirjoittaa.Hän on blagioinut nimelleen Fanny Boltonin tekstejä.Siis täys roisto koko elleni.
Minä olen lukenut sen tantan kirjoja ja yhtä pimeitä kun lahkokin.Höpöhöpö. Fanny Bolton ei ole kirjoittanut yhtä ainoaa Ellen Whiten kirjoista. Ainoa pimeä olet sinä itse.
- Valon Viesti
pyh! kirjoitti:
Höpöhöpö. Fanny Bolton ei ole kirjoittanut yhtä ainoaa Ellen Whiten kirjoista. Ainoa pimeä olet sinä itse.
Ellen G. White ei itse kirjoittanut yhtään kirjaa. Hän käytti aina kirjuria, jolle hän saneli tai luki toisten kirjoittamia tekstejä.
Tätä tosiseikkaa on yritetty mahdollisimman tarkkaan piilotella Ellen G. Whiten säätiön toimesta, koska se on vain yksi todiste siitä, että Ellen G. Whiten nuorena saama aivovaurio ja säännöllinen, tavaksi muodostunut morfiinin käyttö estivät tyystin kirjoittamisen ja muuttivat Whiten persoonallisuutta, tehden hänestä platonisen valehtelijan ja hallusinaatioiden vallassa olevan riivatun ihmisraukan. - kysynpä vain?
Valon Viesti kirjoitti:
Ellen G. White ei itse kirjoittanut yhtään kirjaa. Hän käytti aina kirjuria, jolle hän saneli tai luki toisten kirjoittamia tekstejä.
Tätä tosiseikkaa on yritetty mahdollisimman tarkkaan piilotella Ellen G. Whiten säätiön toimesta, koska se on vain yksi todiste siitä, että Ellen G. Whiten nuorena saama aivovaurio ja säännöllinen, tavaksi muodostunut morfiinin käyttö estivät tyystin kirjoittamisen ja muuttivat Whiten persoonallisuutta, tehden hänestä platonisen valehtelijan ja hallusinaatioiden vallassa olevan riivatun ihmisraukan.Ellen White ei ollut mikään ihmisraukka, jos raukasta puhutaan niin se olet sinä joka olet ottanut nimimerkiksesi Valon Viesti, kuitenkin kun lukee sinun kirjoituksiasi niin huomaa niissä pimeyden viestin, niissä ei loista valoa yhtään vaan mitä suurinta pimeyttä niissä on, aina oma korostus ja toisten alaspainaminen, onko se Valon Viestiä joka loistaa pimeässä paikassakin?
- anti-elleni
Täällä kirjoittelevat eivät ymmärrä että on kaksi eri asiaa:anteeksi antaminen ja varoittaminen.
Mulle ei ole mikään ongelma antaa anteeksi ihmiselle,mutta se ei pois sulje sitä että:"jumalatonta on varoitettava".
Tässä tapauksessa se varoitus koskee ellenpalvontaa.
Tuo noita-ellen on Jumalan vihollinen,vaikka puhuis tai kirjoittaisi kuinka kauniisti.
Hänen seuraajansa saavat huonoja taipumuksia,kuten ylpeyttä,itsensä muiden yläpuolelle korottamista,väärää luuloa vanhurskaudestaan ja siitä miten ihminen pelastuu.Minua ei kiinnosta niiden ihmisten ylpeys jotka kuvittelevat seuraavansa Jeesusta mutta seuraavat saatanaa.
Heidän loppunsa on:"menkää pois minun luotani te vääryyden tekijät,minä en ole koskaan tuntenut teitä".
Hylkää saatanallinen ellen white ja demonin adventtikirkko.- maa vapisee...
Siis menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, näinhän se varmaan oli.. Pikkaisen otat johdatusta tuohon uudemmasta käännöksestä, jonka ovat hyljänneet osa pabtisteista ja osa vanhoista helluntalaisista.
Kerropa, kun ja kelle mittaat Jumalan kanssa yhdessä samalta valtaistuimelta, anti-elleni Jumalan vasemmalta puolen, Jeesuksella kun oli se oikea, niin millainen joukko tuntomerkkeinä oli tuo joukko.
Kirjoitapa, että osataan lukea ja sitten kerro, kuinka ulospotkittu joukko, se armolahjojen kirjo, mitä siinä esitellään, niin onko adventtiseurakunta noissa armolahjojen esittelyssä yhtä palavia ; )..
Vai onko sinun paikkasi Isän jalkajakkaralla, eikä vasemmalla puolen, josta johtajasauvaasi ojentelet ja jyriset, että vuoret vapisevat, tulta lyö ja salamoiden ja pilvi peittää pääsi?
Eikun vuoresi huippu. Mikä vuori se jalkajakkarasi vuori on? Puhalteleeko sieltä mikä henki, jonka puhallat henkesi armottomaksi lahjaksi ryhmällesi ellen- antiseptisyys. eikun anti-elleni. niinhän se oli.
Kerropa se jakkarasi kohta Isän edessä, tässähän alka vapisemaan noiden sanojen edessä, ettei vain ala päreet sulla palamaan ja se vaivaa meitä iänkaikkisestä iänkaikkiseen.
anti-ellen- kerybi leumiavin miekoin. HUI! - Uskovainen..
Taidatpa anti-elleni olla Uskova_1 kun olen lukenut noita sepustuksia niin sieltä täältä on vilahtanut Uskova_1:den vimmattu viha kauan kuollutta Ellen Whitea kohtaan ja adventistien käännytys johonkin helvetin uskomis lahkoon, kirkkoa sinä et ole koskaan maininnut mihin itse kuulut.
Mutta turhaa työtä teet, ei adventisti käänny takaisin päin uskossaan, enempi ottaa kylläkin Raamatun sanasta, mutta ei sinun uskosta kun siinä ei ole mitään ottamistakaan, se on usko mikä sinulla on, on tyhjääkin tyhjempi, ainoastaan vain toisten parjaamista ja itsensä koroittamista. - pyh!
Millä mitalla sinä mittaat muita, Jumala mittaa sinua.
Adventtikirkko on Jumalan ja sinä sanot Jeesusta demoniksi.
- kukko kiekuu
Adventikirkko on valkeuden enkeliksi tekeytyvän kirkko.Siis Lusiferin.
Itehän sinä siinä höpäjät.Kehtaat edes mainita.
No,mitäs sulta voi muuta odottaa.
Lahopää pyh.- tee parannus.
Sinun, eli luonnehäiriöisen kanssa on turha keskustella. Pipi, mikä pipi.
Syyllisellä rikollisella on tapana syyttää kaikkia, mikä nyt liikkuu.
ts. asettaa vastapuoli syyllisen asemaan ja syyttämällä syyttää kaikesta.
Tämä anti-elleni on yksi oiva esimerkki ja siksi, koska on itse syypää Jumalan edessä kaikkeen syntiin.
Raamatun mukaan kaikki on syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. ts. 100%. Ja synnin palkka on kuolema, sekin 100%.
Rienaaja, tämä langennyt enkeli, kuvataan raamatussa syyttäjäksi, osoittaa meidät syylliseksi ja todella se onkin totta 100%.sesti.
Rienaaja syyttää kristittyjäkin käyden ympärillä kuin kiljuva jalopeura.
Kuinka? Sillä on apumiehet olemassa, kuten anti-ellenit joukkoineen.
Oikein ajallinen lihallinen emäsyyttäjä.
Mutta onko tälläinen syyttäjä Jumalan lähetti? Ei, ei ole, vaan lihaansa niittävä rienaajalähettiläs.
Tottakai syytöksissä, kuten sanastakin samme tietoon, on osa sellaista, josta voidaan pitää kiinni ja sanoa, että totta! 100% totta.
Mutta kun meidän pitääkin tarkastella syyttäjän valtakirja, millä syytetään niin nyt putoaakin pohja anti-ellenin syyttäjän manttelista pois.
Mies tahi nainen on tyhjän paukuttaja, itsekin 100% syyllinen tämän Jumalan edessä ja Sanan vie hänet jokaisesta sanastaan tuomiolle ja synnin palkka on siinä kuolema, toinen kuolema ja seki on 100%.senttinen siksi kun tuomitsija on itse Suvereeni Hallitsija.
Hänen Pyhää Henkenään on tuomittu ja mitattu ja anti-ellenin suulla väitetty valheeksi, valheeksi siksi, koska armonalttari on syyttömäksi julistanut Kristuksessa adventtiuskovan ja uskovat, eli he, jotka turvaavat armoon.
Anti-elleni kulkee valhetellen osoittaa syyttömyyttään syntiin syyttämällä toisia, aivankuin rienaajan pelimerkit elämässä on ollut ja tulee olemaan.
Mutta anti-elleni voi tehdä vielä ehkä parannusta, ellei ole matkallaan edennyt niin pitkälle, että Jumala ei enää kutsukaan elämäntielle.
Ehkä näin on, koska parannuksen hedelmiä ei ole vuosien saatossa tullut vaan syyttäminen ja syyttäminen jatkuu.
Sana sanoo, että on tehtävä parannus, Kristukseen, jatkettava parannuksen soveliaita hedelmiä tehden Jumalan tahdossa ajassa.
On opetettava Jeesuksen opetusta, että laistakaan ei katoa yksikään kirjain eikä ainoakaan piirto, minkä Isä on pannut Uudenliiton uskovan sydämeen.
Pyhä Henki täyttää ihmisessä sitten sen tahtomisen ja tekemisen.
Se on 100%.senttisesti voimassa ja sitä Jumalan lasta Kristuksessa Jumala ei syytä, eikä hän ole syyllinen näitten syyttäjien edessä, koska Sanan itse tuomitsee nämä syyttäjät siihen osaan, minkä Jumala on päättänyt sanansa mukaan.
anti-elleni on ns. tyhjähousu kulkija. Ilman voimaa, ilman armoa, ilman pelastusta, koska suunsa tunnustuksella sen jatkuvasti tuo esille.
On katoavainen, ilman kääntymystä ja parannusta vailla iankaikkista toivoa, elämää ja on siksi viheliäinen kulkija ajassa.
Täyttää rienaajansa lähetyssanomaa, paneutuen siihen koko voimallaan ja uskollaan, mutta taas sanotaanko tyhjähousulähetti.
Herra armahtakoon häntä vielä, että Pyhä Henki saisi johdattaa hänet Kristuksen armoalttarin ääreen todelliseen parannukseen ja sen kautta todelliseen voiteluun, ettei rienaajan lähettiläs tarvitseisi orjana olla päivästä toiseen, viikosta toiseen ja vuodesta toiseen.
On se hänelle niin raskas osa, mutta sitähän se on synnin orjuus.
Ies ei ole sopiva, vaan se ies tulee kantajansa surmaamaan koska Sana tulee tuomitsemaan siinä osassa olevat.
Olkoon tämä sapatin parannus saarna Pyhässä Hengessä, joka kirkastaa Jeesuksen sovitustyön ja syyn, miksi Hän tuli maanpäälle, että ihmiset tekisivät parannuksen ja pääsisivät rienaajan vallasta julistamaan pelastussanomaa Kristuksessa ja kirkastamaan Jumalan valtakuntaa.
Amen.
- anti-elleni..
Seli seli.
Kuvitteletko,että sinä monisanaisuutesi vuoksi nouset muiden yläpuolelle,sinä "valkeaksi kalkittu hauta."
Olet isästäsi perkeleestä.Fariseus,kirjanoppinut.Kyykäärmeen sikiöt.
Jeesus antoi mallin siitä miten fariseuksia käsitellään.Uskonnollisia johtajia jotka kuvittelevat olevansa pelastettuja,mutta joille Jeesus sanoo:"menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät"(umpikierot adventistit).- pyh!
Katsoppa joskus peiliin.
- tee parannus.
Katsopa, anti-elleni olikin vastannut.
Minä tunnen Herrani ja Vapahtajani, mutta kuten kirjoitin, tee parannus, toisaalta et istu tuomarina, vaan Sana sinut on jo tuominnut, etkö ymmärrä?
Sinulla ei ole Isän vasemmalla puolen istuinpaikkaa, ei edes jalkajakkaran sijaa noiden kirjoitustesi mukaan ole Jumalan valtakunnassa.
Tarvitset kipeästi sanan valoa, että voisit omasta haudastasi päästä ylösnousemuksessa ensimmäisen oton paikalle, mutta suusi tunnustuksen kautta olet hyljännyt totuuden Vapahtajan edessä.
- anti-elleni..
Omat sanasi todistavat että rakastat vääryyttä ja pimeyttä.Ellenismi on pimeyttä ja korottaa väärän palvonnan Jumalan yläpuolelle.
Olet oppinesi valkeaksi kalkittu hauta.- anti-elleni..
Sorry vaan kun toistan tätä samaa jatkuvasti kun en muutakaan kirjoittamista keksi ja on niin joutava olo.
- tee parannus.
Siis hetkinen, sinä puhut itsestäsi, eikä puheesi käy minua kohti ollenkaan.
Puhun sinun ongelmistasi koko ajan ja olen tällä palstalla vierailevana kirjoittajana. Eli tee ystävä hyvä parannus, koska sydämesi on juuri tuo kalkittu hauta.
Sinun on nyt ymmärrettävä se, että ulkopuolinen sinua ojentaa taivastielle. - tee parannus.-
tee parannus. kirjoitti:
Puhun sinun ongelmistasi koko ajan ja olen tällä palstalla vierailevana kirjoittajana. Eli tee ystävä hyvä parannus, koska sydämesi on juuri tuo kalkittu hauta.
Sinun on nyt ymmärrettävä se, että ulkopuolinen sinua ojentaa taivastielle.tämä viestini oli anti-ellenille.
Sinun on nyt ymmärrettävä se, että ulkopuolinen sinua ojentaa taivastielle.
Sinulla on suuri ongelma sisäisessä elämässäsi.
- Outoja haastat:
Olet luulotautinen!
Se paranee sillä kun lakkaat luulemasta olemattomia.
Sinä taidat olla se suurin ongelma itse itsellesi, ei sunkaan kukaan lääkäri!- Outoja haastat
Unohtui mainita, että tämä vastaus on anti-ellenille:
>>Olet luulotautinen!
Se paranee sillä kun lakkaat luulemasta olemattomia.
Sinä taidat olla se suurin ongelma itse itsellesi, ei sunkaan kukaan lääkäri!
- konitohtoriko?
Kukahan nyt hokee????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796