Adventtikirkon organisaatio.

Onko liian raskas?

Toisinaan olen miettinyt, onko adventtikirkon organisaatio suomessa liian raskas, jäsenmäärään suhteutettuna. Toisaalta, on paljon seurakuntia ja mm. koulutoimintaa. Mitäpä mieltä ollaan?

12

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun organisaatio

Toistat itseäsi jatkuvasti kuukaudesta toiseen, olisiko tämä tarpeellista, koska tämä on jatkuvaa kehäpyörää elämässäsi!
      Onko sinulla ongelmaa muussakin elämääsi koskevissa asioissa?

• prof.

Kaikki organisaatiot ovat turhuutta ja tuulen tavoittelua.

• pyh!

Raamattu puhuu seurakunnasta, joka on organisoitu. Olet siis seurakuntaa vastaan, vaikka seurakunta on Jeesuksen ruumis.

• tuulesta katsottu.

Silloin kun prof. tarkoittaa sanomisellaan maallisia organisaatioita, niin kyllä.

Kaikki organisaatiot siltäpuolen on tuulen tavoittelua.

Mutta Jumalanllinen organisaatio, jonka Hän on antanut tehtäväksi omilleen, niin se kantaa iankaikkisuuteen asti.

Kullat ja hopeat on Herran, viisas palvelija hoitaa leiviskänsä Herran edessä ja siihen sinulla ei ole sanomista.

Sanomisesi on vain se, että omaltakohdin hoidat sen, minkä Jumala on pannut ihmisen tehtäväksi, on sana ihmisen kalastaja.

Herra antaa, kun verkot kalastaa ja ne kalat on iankaikkisutta varten.

Ettäs, älä sitä unohda. Jos Herra ei ole sydämesi Herra, niin tietenkin et tätä ymmärrä, mutta sinulta ei kukaan mitää pyydäkään, sillä ne almut eivät ole Herralle mieleen, mitä ei rakkaussuhteessa kylvetä.

Vaikka kärvenstäisit itsesi elävältä, mutta ilman rakkautta, se ei sinua mitään hyödytä.

Maasta olet ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman ja nautintaoikeutesi kesti elämään vain syntymästäsi, sen viimeiseen hengenvetoon ja sekin oli vain turhuutta ja tuskaa. Se sitten vasta oli tuulen tavoittelua.

• totuuden torvi

HöpöHöpö!

Jumala ei ole koskaan mitään organsaatiota nimennyt.
      Jumala kauan aikaa sitten nimesi itselleen vain kansan, mutta juuri organisaatioden tähden kaikki meni täysin pieleen.
      Vain ihmiset ovat niin typeriä, että tekevät pahuuden innoittamina kaiken maailman kuppikuntia omiin tarkoitusperiinsä.
      Kaikki ne, jotka puolustavat organisaatioita ovat pimeydestä ja pahuuden opetuslapsia.

Jumalalla on vain lauma, joka on vielä hajallaan kaikkialla maailmassa ja kaikissa uskonnoissa, mutta se lauma kootaan josain vaiheessa yhteen ja niin he voivat iloita yhteisestä palkinnosta, joka heille on luvattu.
      He ovat niitä, jotka ovat sanoutuneet irti kaikista organisaatioista ja panneet turvansa yksin Jeesukseen ja valkaisseet vaatteensa Karitsan verellä.

• Viritäpä torvesi ..

totuuden torvesta puuttuu nyt taivaallinen viritys ja on tainnut viritys torvessasi olla b-vireinen, oman äpsölyyttisen tason mukaan pöökelit alavireessä.
        Herran oma ei tuota tuonnäköisen töräyksenä allekirjoita.
        Puhalla ansatsia huuliisi ja lue soittaessasi pitkiä ääniä taivaallista nuottikirjaa.

On se Jeesuksen ikävä johtaa partituuristaan soittokuntaa, kun jollain on vireys noin pahasti alakanttiin. Siinä kärsii korva mennen tullen.

• pyh!

Seurakunta on Jeesuksen ruumis, iniset sinä ihan mitä tahansa.

• pyh! kirjoitti:

Seurakunta on Jeesuksen ruumis, iniset sinä ihan mitä tahansa.

>>>>Seurakunta on Jeesuksen ruumis, iniset sinä ihan mitä tahansa. >>>>

Valitettavasti seurakunta ei ole sama asia kuin organisaatio.

Organisaatio ei ole Kristuksen ruumis, ei edes adventtiseurakunnan organisaatio ole Kristuksen ruumis.

Usein organisaatio ja seurakunta ovat toistensa vastakohtia, eivät tosin aina.

• pyh!
        Tuomas-kuoma kirjoitti:

>>>>Seurakunta on Jeesuksen ruumis, iniset sinä ihan mitä tahansa. >>>>

Valitettavasti seurakunta ei ole sama asia kuin organisaatio.

Organisaatio ei ole Kristuksen ruumis, ei edes adventtiseurakunnan organisaatio ole Kristuksen ruumis.

Usein organisaatio ja seurakunta ovat toistensa vastakohtia, eivät tosin aina.

HÖPÖHÖPÖ!

• pyh!

Tarkoitin, että kun Jeesus on sydämessäni, silloin olen jo Jumalan seurakunta ja omistan Kristuksen ruumiin. Minä ja Jeesus muodostamme silloin seurakunnan, vaikka inisisit mitä tahansa.

• pyh!

Ja siellä taas yksi typerä varastamassa mun nikkini.

• pyh! kirjoitti:

Ja siellä taas yksi typerä varastamassa mun nikkini.

pyh! kirjoitti: "Ja siellä taas yksi typerä varastamassa mun nikkini."

Rekisteröi tunnuksesi niin sitä ei voi samalla tavoin väärinkäyttää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe