8-kulmainen huvimaja rakennettu pihaan ja huomaan sen olevan vino. Katosta roikkuu lanka ja se heittää lattian keskikohdasta noin 5 cm. Ongelma on se, että miten tuo vinous korjataan? Majassa valmiit seinä ja lattiaelementit, jotka vain kasattiin ja katto tehtiin itse. Irrotetaanko kattoniskat seinäelementeistä ja tönitään lanka keskimittaan vai laitetaanko vinon puolen pohjan alle tilkettä vai kuinka se korjataan ?? Noin se ei voi jäädä =(
vino huvimaja
4
340
Vastaukset
- aiturija
No jos lattia on vinossa (tarkasta pitkällä vatupassilla), niin ei sitä korjata kattoa säätämällä. Jos maja on harkkojen päällä, niin korjataan harkkojen korkeutta säätämällä. Jos on valetuilla pilareilla, niin sitten laitetaan tilkettä alimpina olevien päälle.
Jos taas katto ei ole keskellä majaa, niin sitä on siirrettävä.
Ei tuo 5 cm kyllä ihan kauhelta kuulosta. Jos langan pituus on 2 m ja heitto 5 cm, on kallistuma vain 1,4 astetta. - halvalla saa hyvää
No mitäs menit Bauhaussissta ostamaan. Itse puutavara b-luokan tavaraa jonka hinta max 500 euroa. Ja elementit huonosti kasattu= 5000 euroa.
- en alkup. kysyjä
"No mitäs menit Bauhaussissta ostamaan. Itse puutavara b-luokan tavaraa jonka hinta max 500 euroa. Ja elementit huonosti kasattu= 5000 euroa. "
Olipa rakentava neuvo! Taidat olla oikein ammattilainen? - puurokauha040
harvoin halvalla hyvää saa, mutta ei ollut Bauhaussista tämä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058