eli olen siis kohta 13w ja haluaisin tietää myydäänkö tallinnassa alle 15w energiajuomia. mennään 25pv tallinnan ja ostaisin dynami:T 24backin, nii haluaisin tietää että myydäänkö sielle energiajuomia alle 15w
ps. mitä nopeemmin saan vastauksia sen parempi on
ja sitte ei semmosia kommentteja että (ei tommosille kakaroille saa myyä)
energiajuomat tallinnassa
9
8291
Vastaukset
- typerät
Häränspermaahan te kaikki nuoret vedätte innoissanne
- 12w
niin mitä minä sanooin EI NEGATIIVISIA VASTAUKSIA!
- Janoinen muuli
Laivallakin oli Monsteria alle 1e tölkki.
Kait ne myy kun viinaakin möivät humalaisille.
Maissa myy varmasti, koska muutenkin tuntuu raha siellä kelpaavan. - 12w
kiitos vastauksesta TOLDELLA PALJON no eipä tarvihe enää kysyy keltää
- 3+15
Myydään, lonkeroitaki alkaa saamaan Virosta helposti jo 15-16 ikäisenä, riippuen ootko jääny babyfaceksi vai ootko miehen näköne
- morows
Voin sanoa että myyvät myös halvalla, rimissä dynamit 24pack oli 10€
- Vittuuntunutasiakas
Vaikka vähän myöhässä tuleekin niin menin ostaa Rimistä Burnia niin ei myyjä myynyt ku kysy henkkareita ja sano että ikäraja 16v. Oon siis 15v
- vähänköottipäähän
Mulle on sanottu, ettei suomieurot kelpaa.
- homopeeter
älä puhu semmosella pikku jonne helari äänellä koska sit ne alkaa epäilee ja voi kysyä henkkareita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188210Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016463Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743703- 772798
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402540- 452433
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222256- 1152144
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962034- 481623