Matti Laitinen/ Aku Laitinen????

tiedoton....

Salkkareissa Heiskasta näytellyt henkilö on nimeltään Aku Laitinen. Katselin tuossa sitten pitkästä aikaa sarjaa ihmeidentekijät, jossa on kyseinen näyttelijä, joka esittää Heikki Jäälahtea, nimenä kuitenkin Matti Laitien?? hmm...

Onko kyseessä siis sama henkilö. Netistä katoin että Aku Laitinen näytellyt mm. sarjassa ihmeidentekijät mutta kun etsii tietoa ihmeiodentekijöistä lukee sielläkin vaan tuo matti laitinen. Ja jossain vain mainittu että matti laitinen akun veli. Eli siis onko ne kaksosia vai mitä, oon ihan pihalla kun Matti Laitisesta ei löydy mitään tietoa :D jos joku tietäs ja viittis valasta aisaa vähän :)

11

6113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhlhlklkgfuuk

>"Salkkareissa Heiskasta näytellyt henkilö on nimeltään Aku Laitinen.... sarjaa ihmeidentekijät, jossa on ... nimenä kuitenkin Matti Laitien?? hmm..."
      Niillä on eri SUKUnimi!

• tiedoton....

no vahingossa kirjotettu väärin..siis laitinen molemmilla :D mut kysymysmerkkinä täällä edelleen ollaan :)

• Aku-Matti Laitinen

Kyseessä on sama henkilö. Matti Laitinen on Akun vanha nimi. Ilmeisesti Aku on hänen lempinimi. Elonetistäkin löytyy Matti ja Aku eri henkilöinä.. Ota nyt tästä selvää sitten..

• Juu^
    • gsfogjepos

Mäkin luin tosta Wikipediasta että Matti Laitinen on sama kuin Aku Laitinen. Hämmästyin kyllä kun se Heiskanen oli niin eri näköinen kuin se Ihmeidentekijöiden Heikki Jäälahti. Hänhän oli myös sarjassa Blondi tuli taloon Ilkka Vuorikosken roolissa. Ymmärrän kyllä ihan hyvin jos hän haluaa että hänet tunnetaan nimellä Aku Laitinen, koska Matti Laitinen -nimisiä on aika monta. =)

• Porin poika

Aku Laitinen on matti laitinen. Laitisen Masa Luvialta oli mun opiskelukavereita Riihikedon koulussa. Koulu on nyt nimeltään Porin suomalainen yhteislyseo ja Matti nimeltään Aku. Niin ne ajat muuttuvat...

• 20800

Joo, ajat muuttuu...muistan Matin Porin ajoilta helvetin ylimilisenä, itseään todella täynnä olevana, mutta jotnkin tosi maireana kundina. Sellaista itserakautta olen harvoin tavannut sen jälkeen. En sanoisi näin muuten, mutta olen sentään Porin vuosien jälkeen asunut kolmessa eri maanosassa ja kahdeksassa eri maassa - ja siltikin yhä muistan, miten vastenmielisen täynnä itseään tuo ihminen oli.

• jakke

Minkä ikäinen Matti on?

• luviaa
        jakke kirjoitti:

Minkä ikäinen Matti on?

43v

• Anonyymi

Matti Laitinen käyttää taiteilijanimeä "Aku Laitinen"

• Anonyymi

Matti "aku" laitinen on ystäväni veli. Koskaan en kokenut ylimieliseksi vaan hyvin energiseksi ja hauskaksi ihmiseksi.
      Vuosien varrella ja ihmisten erilaisuudesta koemme eri asioita ja ihmiset muuttuu.
      Hän on erittäin hyvä näyttelijä ja mielettömän selkeä puhuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe