Sinisiä mustikoita hirveästi,

ei ihan vielä

vaan vielä tänään hiukan raakoja, ensi viikolla kai jo parempia ja makeampia.
No, tuli kuitenkin kerättyä niitä puolivalmiita, kun sinne menin. Oli siellä muitakin, ihan koneitten kanssa olivat olleet, samaa sanoivat, että hiukan ovat raakoja marjat vielä.
No, hyttysiä on hirveästi, eli karkotetta mukaan.

ja voi pentele, meni kuulkaa nyt halut koko mustikanpoimintaan: Kyy - kyy, ruskea kyy, onneksi ei ollut kovin aggressiivinen, vaan lähti häntä viuhtoen eri suuntaan kuin minä. Kyllä säikähdin, ja senpä jälkeen tuli kiire pois, kun ajattelin, että kai se kohta tulee kavereitten kanssa pelottelemaan.
Mitenkäs tämä kyyasia, onko perää, että kun tömistellen liikkuu niin saattaisivat lähteä karkuun ennen kuin yhteen satutaan? Viime vuonna olin monena päivänä samoilla paikoilla marjassa, enkä kyyn kyytä nähnyt enkä liiemmin tömistellytkään. Vaan nyt kyllä iski pelko - ei karmeampaa otusta kuin kyy! Ja saappaatkin on mulla vasta tilauksessa :)), halvalla kun saa, niin piti tilata, vaan tokko nyt enää uskallan mennäkään.

1

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyytyttö

Älä nyt kyytä niin säikähdä, ettet uskalla marjaan mennä. Saappaat pitää olla jalassa. Monesti olen kyyn nähnyt, joskus montakin kyytä samalla mrjareissulla. Kyllähän se säikähdyttää, mutta pitää vaan katsoa mihin kätensä työntää. Itse poimin käsin, joten tarkka näkö on tarpeen. Ja onhan se kyy tullut pihaankin joskus. Kun olen kepillä maata hakannut, luikerellut tiehensä eikä ole sen jälkeen nähty. Kyy menee aina karkuun eikä sitä yleensä huomaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe