Haluaisin tietää, missä ne lomaromanssit on?
Täällä ihmiset sen sijaan, että keskittyisivät iloitsemaan ihanista romansseistaan keskittyvät haukkumaan omanmaalaisia???
Romansseja mielummin kuin paskanjauhantaa, kiitoos! Tarkoitus on kehua romansseja, ei haukkua suomalaisia.
Itse olin Espanjassa vähän aikaa sitten ja oli ihana mies, ihana ilta, ihana yö.
Nautin.
Mutta jatkan nauttimista myös Suomessa. Ei ole tarvetta haukkua suomalaisiakaan, vaikka tapasin upeita miehiä lomalla. Ja sain paljon seuraa ja kehua, vaikka olen suomalainen. Ohhohhooo. Kyllä meistäkin jotkut osaa hyvät ihmiset. Kyllä tämä suominainen pitää ulkonäöstään huolta.
Huh, aikuiset ihmiset vähän asennetta ja kasvua!
Lomaromanssipalsta, ei paskanjauhanta!
2
135
Vastaukset
- juus, asennetta
Miten poikkeat tavallisesta suomi-naisesta Espanjassa? Useimmat naiset siellä nauttivat lomaromanssista espanjalaisen kanssa, jote siltä osin lienet ihan keskiverto. Useimmat myös pitävt kropastaan ja itsestään huolta, joten miten siinä suhteessa poikkeat muista? Olet vielä sen gigolon puheiden huumassa, ja uskot todellakin olevasi jotain ainulaatuista. Kunhan heräät inestasi niin huomaat olevasi sekä suomalaisten että espanjalaisten patja.
- masa36
Noh, täällä käyvät elämäänsä kyllästyneet puutteessa olevat ihmiset, jotka tykkäävät valittaa. Suosittelen aloittajalle toisenlaista keskustelupaikkaa kuin suomi24. Kyllä minulla on hyvä suhde suomalaisen naisen kanssa, ja osaan olla tyytyväinen. Ehkä se liittyy ikäänkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194