Olin löytänyt puron reunasta ehkä Hopeaa. No, se ei ole lankamaista, mutta se on Argentiittia. tässä ovat kaikki tiedot jotka kerron tässä: Se oli lehtimäistä ja pehmeää. Hopean kiiltoista. Pikkusen arka valolle. Viiru oli musta. Kovuus: 2-2,5
kidejärjestelmä: kuutiollinen. Mutta todisteita on, että se voisi olla Argentiittia, koska siinä on rikkiä.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Siinä taisi olla myös kiinittynyt asfalttipiitä, jonka läheisti sekoitan biotiittiin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
hopeaa
ssttt
7
110
Vastaukset
- ssttt
Ja pituus oli 5,5cm pitkä.. leveys 6,2cm
- argentiinalainnen
jooo. onpa mielenkiintoista
- ssttt
Yritä itse löytää suomesta hopeaa. Ei se ole helppoa, ja varsinkin se minkä mä löysin. En ollut ajatelleeni löytävän sellaista. Minulla on niitä kaksi, eikä siellä näyttänyt olevan enempää.
En ole koskaan nähnyt sua ahdistavampaa tyyppiä. Ja jonkun täytyy sitten kommentoida turhaa.
- ssttt
AIka törkeää.
- suusssako???
Jooo, vaikka löytäis hopialusikan
- ssttt
Opettele suomea. Sä ja sun hopialusikka.
- geologi123
varmaan löysit hopealusikan vammanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010