Matkakirjan mukaan Filippiineillä on vaikeaa vaihtaa matkasekkejä.Pitäisi kuulemma olla passin lisäksi toinen henkilöllisyyden varmistama esim.ajokortti mukana.Kuulostaa ihmeelliseltä.Entä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Rahan vaihto
3
399
Vastaukset
- ....................
ntä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?
Et tarvitse
Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?
On ja kyllä uskaltaa
Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Tottakai vaihdetaan - Matkallai
Allied- pankista olen nostanut ja hyvin pelaa, minulla S-pankin debit/dredit- card ja kurssi kulujen kanssa 59 pesoa/euro. Myös euroja olen vaihtanut SM-storessa ja myös Western Unionien konttoreissa vaihtavat, sama kurssi 59 pesos kesäkuussa
- Sushi Lover
Jos on pitempään ja vaihtokurssilla on henk. koht. merkitystä niin kannattaa kysellä pienistä yksityisistä vaihtopisteistä joita on tiuhaan turistialueilla. Olen ollut viikon liikkeellä ja vahtokurssi on vaihdellut 58,5 ja 61,3 välillä. Siis jos 100€ vaihtaa saa 5850 PHP ja 6130 PHP välille. Suurempi kurssi oli Manilassa ja on jäänyt vaikutelma että pienemmissä paikoissa maksetaan huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306