Minulla on jo vuosia ollut Welhon toimittamat Canal total maksulliset tv-kanavapalvelut elokuvineen sekä urheiluohjelmineen. Olen aina kesän ajaksi keskeyttänyt em. kanavien tilaamisen ja aloittanut uudelleen syksyn lähestyessä. Nyt hämmästyin kun kävin Dna:n sivuilla. Kun ko. kanavat siirtyivät Dna:lle hintakin ko. kanavapaketista oli noussut 31,81 eurosta/kk 40,23euroon/kk eli hurja on hinnannousu! Vuosi sittten irtisanoin taloutemme kolme Dnan puhelinliittymää erilaisten ongelmien ja hinnoittelun takia. Ja nyt Dna pelaa itsensä ulos myös taloutemme tv-kanavien tarjoajana. Onko muilla vastaavia kokemuksia muista Welhon/dnan tv-kanavien hinnoitteluista?
Dnan tv palvelujen hinnat
1
102
Vastaukset
- kiukkiskin
"...irtisanoin taloutemme kolme Dnan puhelinliittymää erilaisten ongelmien ja hinnoittelun takia...."
Kuulostaapa tutulta:)) Ihan samasta syystä vaihtui dna toiseen operaattoriin.
Minulla oli Mix-paketti tilauksessa.
Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."
Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.
Marraskuussa loppuu kaikki welho/dna tilaukset.
Samat palvelut saa halvemmallakin. Esim. 100 megainen netti 6 sporttikanavaa n.60 euroa/kk.
Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814