Saunan lattia

Pirna

Minulla on pari vuotta sitten uusittu saunan lattia. Laatta on pikkuisen röpelöä ja mattapintainen. Varsinkin kiukaan alle ja saumakohtiin lika tarttuu tosi tiukkaan.
Minulla on harja saumoja varten ja pari pesintä, hyväksi havaittuja kaupasta ostettuna, mutta ei sitten enää kotikäytössä.
Olen aika heikko voimiltani ja käsissäni on nivelkipua, enkä enää nuori ja notkeakaan ole.
Konttailen saunassa höytypesurin kanssa. Luuttuan kivipesuaineella. Piintynyt lika vaan ei lähde. Olisiko kenelläkään lian ja rasvan räjäyttävää ohjetta minulle.
En ole aloittanut lattian jynssäystä hakaavilla aineilla, eikö silloin vaan lika tartu nopeammin laatan pintaan.
Minulla tämä saunan lattian tehopesu tapahtuu vaan 5-6 kertaa vuodessa. Pesenkö liian harvoin?

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piri1

itse sain puhtaaksi nestemäisellä konetiskiaineella.

• Pirna

Tätä minä en kyllä olisi ikinä itse älynnyt kokeilla. Kiitos neuvosta. Minulla on kilon purkki jauhemaista ainetta, joka on jäänyt käyttämättä . Yritän ensin liotella sitä jonkinmoiseen suhteeseen vettä, ja jos ei onnistu, niin ei muuta kuin kauppaan. Kiitos vihjeestä.

• rtttttttttty

maalarin puhdistusaine

• Pirna

Minulta löytyy kaapista kaiken plaatusta kosmetiikkaa millä voin kasvojani puhdistella,
        mutta minkähän nimistä tämä maalarin puhdistusaine on, minulle tuo maalaaminen kun on täyttä utopiaa.

• gfffffffffff

maalikaupasta löytyy maalarin puhdistusaineen nimellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe