Varattujen salasuhteet

kaksnaamatopi85

Onko kenelläkään kokemusta varattuna ollessa salasuhteesta johonkin kolmanteen henkilöön? Kärsiikö vakisuhde moisista pahoin ja kuinka vaikeaa on lopulta pitää suhde salassa ja ilman sen suurempia tunteita?
Olen kuullut väittämän, että välillä pitää käydä vieraissa että huomaa ettei ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolen.

Ymmärrän kyllä, että pettäminen ei ole ollenkaan hyväksyttävää toimintaa. Vaan mieltä kutkuttaisi sellainen kaveripohjainen suhde (joka voisi kenties myös sisältää fyysistä "hauskanpitoa") mukavan ja samassa tilanteessa olevan nais-ihmisen kanssa. Tietenkin siten, että molemmat salasuhteen osapuolet ymmärtää mikä on homman nimi.
Mitkään baarista bongatut yhdenyön hoidot ei kiinnosta.
Vissiin tämä on vaan kesän aiheuttamaa hormoonitoiminnan vilkastumista, tai lähestyvää kolmenkympinkriisiä. On aina tullut oltua sellaisessa kiltinpojan roolissa ja kieltäydyttyä seikkailuista. Välillä haluaisi tehdä jotain itsekästä.

Toivottavasti tää nyt herättää muitakin mielipiteitä, kuin pelkkää pahennusta.

12

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kokeilet, niin

näet, että vain tuhkaa tulet pesästä löytämään.

Tarvitseeko poika vielä muita neuvoja?

• kyllälähteetaas

Jos puoliso yhtäkkiä päättää lopettaa tarjoilun, niin mitä ohjekirja neuvoo tekemään sellaisessa tilanteessa?

Vetämään käteen? Eroamaan?

• joku_lainoppinut

Niin, eiks raamatussakin se yks äijä ruvennut panemaan orjiaan tai jotain palvelijoita, kun emäntä ei enää jaksanut? Tosin se tais kyllä ihan emännän luvalla sitä tehdä...

• Heh, väärä palsta. Avoimen suhteen tarkoitus on se että luvan kanssa voi mennä kuten kuvailit. Ei ole pettämisestä kokemusta. Varmaan tuolla uskottomuuspalstalla voidaan auttaa paremmin.

• Avoimessa elävä

No aattelepa ite: pahastuisitko sinä, jos muijasi kävisi salaa polkemassa parhaan kaverisi, tahi jopa veljesi kanssa? Olisko siinä tunnelma katossa, mitäpä luulet?

Sinänsä pettäminen ei ole sama asia, kuin "avoin suhde". Avoin suhde kun on lähinnä sopimus siitä, että jaetaan asumiskulut, ja naidaan mikä liikkuu. Näin meillä. Tai ei voi sanoa "meillä", vaan tuon naisihmisen kanssa.

• Teillä noin, meillä eri tavalla. Taitaa avoimia suhteita olla yhtä monta erilaista kuin on "perinteisiäkin". Kaikkenlaista mahtuu sekaan.

• kaksnaamatopi85

Noh onhan se avoin suhde yhteen suuntaan, mutta salainen toiseen.

Ei kait sillä niin väliä vaikka eukko vieraissa käviskin, kunhan mun ei tarvitse tietää. Okei, ehkä veljen tai kaverit vois jättää rauhaan.

• kyle899

Hei!
      Etsin anonyymiin haastatteluun nuorta miestä/poikaa, joka on ollut pettävänä osapuolena suhteessa.

Olen kirjoittamassa kirjaa, jossa käsitellään myös kyseistä aihetta. Haastattelija voi antaa kysymyksiini vastauksia täysin anonyymisti, sataprosenttisella luottamuksella.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen: ilkkahamalainen@wippies.fi ja palaan asiaan!

• vihainen84

Mun mielestä Avoin suhde on sairaus ja ihmiset jota sitä harjoittaa on sairaita ja joutais mielisairaalaan. Jos oma nainen tai mies ei tyydytä niin ero vaan!

• Jännä mielipide

"Mun mielestä Avoin suhde on sairaus ja ihmiset jota sitä harjoittaa on sairaita ja joutais mielisairaalaan. Jos oma nainen tai mies ei tyydytä niin ero vaan! "

Mitä sairasta siinä on? Ihmiset ja suhteet ovat erilaisia. Tärkeintähän on, ettei petä toisen luottamusta eli että molemmat sitä haluavat ja asiasta on sovittu. Avoin suhde on toki yhteiskuntamme normien vastainen parisuhteen muoto joten moni sitä ihmettelee, mutta se ei tee siitä sairautta.

• Hahahpukki

mulla yks mies valehteli että on naisesa kaa avoin suhde...kuitenkin kun tekstasin naiselle ja kysyin asiaa...nainen totesi että todellakin avoin suhde,tiedämme kaiken toisistamme :D
      ja mies sitten myönsi että
      ei nainen tiedä minusta...
      eli se ei oikeasti ollut avoin suhde...vaan mies valehteli ....
      lopetin säätämisen.

• ehkäjotaintänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe