Kies syvältä!

Todella pettyny<<

Ens kesänä vaihdan takas Nokiaan. On nokias paras käyttöjärjestelmä. Kylmä totuus... Anndroid suht ok,mutta yksinkertainen puhelimen päivytys jonka osaa 10 vuotiaskin ei toimi.

17

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni LG Optimus 2X Android puhelin... Tietokoneelle ei tarvitse asentaa mitään ohjelmia, vaan päivitys tapahtuu wlanin kautta...

• analkonda

Nokian Ovi Suite yhtä syvältä, ellei syvemmältä.

• helppoa,kun osaa

Osta nokian kumisaappaat,niin ei ole liian vaikeata.

• hggh

olen kannsa todella pettyny singsung sanggii ei tollast paskaa kukaa osaa päivittää tai no päivitin 2.3.4 girbeargiin mutta ei toimi netti : ( datapaketti on mut ei toimi :( eikä pysty palauttaa alku p käyttiksee tai asentaa 2.2 froyoo vitun vittu!

• Sinulla saattaa olla nettiasetukset pielessä, jonka takia netti ei toimi puhelimessa.

• Todella pettyny"

No syksyl päivitys ehkä toimii. Vielä ku saisivat akun kestoon poweria.Noksus paras karttasysteemi.

• jh

Syy taitaakin olla vain "yksinkertaisessa puhelimen päivittäjässä"..........?

• odotellaan..........

parasta a ryhmää kyllä vika on päivitysohjelmassa useilla sama vika vaik erimerkkisiä kännyjä siis android.

• Kiesseli
        odotellaan.......... kirjoitti:

parasta a ryhmää kyllä vika on päivitysohjelmassa useilla sama vika vaik erimerkkisiä kännyjä siis android.

Vika? Suurin vika lienee käyttäjissä. Kies on kieltämättä hieman vaikeaselkoinen, vaan ihan toimiva se on, ainakin minulla. Kannattaisi hieman ajatella mitä sen kanssa tekee. Huomioikaa, että myös puhelimen puolella täytyy olla asetukset oikein, ennen kuin se toimii. Itselläni Kies toimii oikeinkin hyvin....

• Kiesies
        Kiesseli kirjoitti:

Vika? Suurin vika lienee käyttäjissä. Kies on kieltämättä hieman vaikeaselkoinen, vaan ihan toimiva se on, ainakin minulla. Kannattaisi hieman ajatella mitä sen kanssa tekee. Huomioikaa, että myös puhelimen puolella täytyy olla asetukset oikein, ennen kuin se toimii. Itselläni Kies toimii oikeinkin hyvin....

Kiesus,mitkä ne asetukset ovat. Kiitos!

• hj
        odotellaan.......... kirjoitti:

Kies vain Samsungin Androideille.....

• Lahna3

Yritin eilen ladata samsung kies ohjelman kun olin asentanu ja sit josssain välissä kyllästyin niin ku tänään yritin uudestaan niin tulee vaan kuva et ei ole yhdistetty tietsikkaan. Tulee sama vaikka oliski tietsikassa. Oon yrittäny otta akun miljoona kertaa pois mut ei auta........

• Kiesi solmussa

Ei onnistu Kiesin asennus läppärille.
        Asennus käynnistyy kahteen kertaan ja ovat sitten solmussa keskenään.
        Läppärissä Windows 7 Home Premiun.

• Päivitin Kiessin avulla juuri Galaxsy S 2 ja helppoo oli kuin heinänteko. En ole huomannu ongelmia Kiessiä käyttäessä. Koneen ohjelmisto win7

• SAMGUNS

Päivitin pari viikkoo sitten kiesillä samsung galaxy gion ja vaikken olekkaa mikää tietsikka welho niin hyvin suju eikä mitään ongelmia. Että kyllä se on hyvä ja helppo ohjelma.

• kääää kä kä kääää

Niin on muutkin, älypuheliten päivitys softat..
      ei ole pikkuhomma aljaa Flas muistiin uusi image.

Mutta et tarvitse mittään kiessi kuvien tai musiikin siirtoon
      yhdessäkään androi laiteessa! senkun piuha kiinni ja kopioimaan.
      toisin on applet, nokiat, ym sellaiset

• tiimyy

Miten saa ladattuu kännykkään kiesin kautta ku oon jo ladannu jo kansioon kappaleet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe