Mistä Kuopiossa saisi nämä kaikki samasta paikasta?
Ilmeeltä nyt ainakin saa, mutta sinne en mene, vaikka ilmaiseksi pääsisin. Heidän ammattitaidostaan en tiedä, mutta kyseisen yrityksen "markkinoinnit" eivät sovi omaan arvomaailmaani.
Manikyyri, meikki ja kampaus
5
1286
Vastaukset
- Siilinjärvi
Osaan sanoa vain sen, että Ilmeeseen ei kannata mennä meikkiin. Olin todella pettynyt, annoin heille tarkan seikkaperäisen palautteen ja palautteeni tyrmättiin. Paha mieli jäi pitkäksi aikaa salongista nimeltään Ilme hair and beauty.
- eerika79-1
Nova Beauty. Todella asiantuntevaa ja miellyttävää palvelua sai ainakin tämä viime kesän morsian :)
- morsian-10
Rauhalahdesta saa ja on kokemusta itsellä! tosi hyvä paketti.
- kampaus meikki kynsi
http://www.facebook.com/pages/Hius-Studio-Miniatyyri/216781981692758 Hämeenlinnasta saa ainakin! Erinomaista jälkeä!
- iogjioejroithjor
mikä se tuommonen käsittely on, maninkynintä, feikki ja kampitus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1912108
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi241534En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih131410Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2201301Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta71288Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko131119Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏27863Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä264821Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?34768Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens54713