Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Aloituksia

3

Kommenttia

155

1. Kiitos+Misterw,+mutta+mä+olin+jo+nukkumassa+tuolloin.+Niin+ja+huomenta.+Ja+pusipusi.+😗😗Mä+kävin+jo+aamulenkillä,+vesijuoksussa+ja+joogassa.+Luin+Minkkisen+vanhoja+blogeja,+ne+on+niin+ihania+vaikka+ukko+paljastuikin+kunnon+mulkuksi,+nimittäin+sen+piti+hypätä+mun+kelkkaan.+Mutta+mä+oon+jo+hoitanut+senkin+asian+pois+päiväjärjestyksestä...ei+jatku+Minkkisen+akanpojan+suku+enää...Tänään+on+vaan+ihan+hirveen+kiire+päivä+tiedossa.+Käyn+Virpillä+värjäyttää+kulmat+ja+sit+Kalevin+hieromoliikkeessä+irrotuttaa+tuon+oikean+lapaluun...ihan+kauhee+jumi.+Sit+takas+Virpille,+niin+se+laittaa+kynnet+ja+ripset.+Siinäpä+se+koko+päivä+meneekin.+Exä+saa+ajaa+kakarat+harrastuksiinsa,+en+minä+kerkeä+mitenkään.+Hitto+jos+oisin+vielä+töissä.+Mulla+pitäis+olla+avustaja....oon+koittanut+sosiaalitoimistoon+sitä+sanoa,+mutta+valittavat+aina+määrärahoistaan.+Aina+se+sama+virsi...raharaha...missä+ihmisarvot...Kamalaa...+mut+pitää+liitää.+Moikkulikoikkuli+ja+pusipusihalihali+misterw.+Ihkukihkusein.+😗😗😗😗
  2. Niinhän+se+sano,+mutta+eipä+tiennyt+kuka+pistää+Tapsaan+vauhtia.+Kyllä+muuten+siinä+oli+kiva+mies+sen+aikaa+minkä+sillä+paikat+kesti.+Noh.+Sitäkös+et+tehnyt+niinkuin+sanoin...siellä+raappailet+kinttuja+ja+kanaloita.+Itsehän+vetelen+ilmastointiteipillä+kaikki+pois.+Kuule+on+sileet+paikat+kuin+vauvan+peppu.+Linerihän+sen+opetti+siitä+munien+kasvatuksesta+vaihtarina.+Näppärä+ja+jää+vielä+rullasta,+että+voi+kakrujen+suut+tukkia,+kun+vain+elämää+alkaa.+Nuoremman+teippaan+myös+seinälle,+kun+muuten+pyörii+edessäkin.+No+sillä+on+niitä+ihme+sanontoja.+Lestaadiolaistautaisia.+Se+tarkoittaa+sitä,+että+vatut+kerätään+hitaasti,+etteivät+säry.